Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Myydään/ostetaan/vaihdetaan/annetaan

1356

Comments

• on 1361831770:

on 1361830165:

^^ Onko tuo ratkaisevasti (ja millä tavalla) parempi kuin yli neljäsosan halvempi HP Compaq CQ2906eo? Edelleen kone tulossa lähinnä netin selaamiseen, satunnaiseen kuvankäsittelyyn + kännykän tietojen synkronointiin (nykyisellä nuhapumpulla Kies ei suostu edes inahtamaan).

Prosessori. Älä hanki mitään 1.4 gigahertsistä prosessoria. Sun kännykässä on yhtä tehokas prossu, kertoo jo paljon. Hidas prosessori aiheuttaa jo peruskäytössä hitautta, ei hyvä.

Nyt ei vaan olis millään laittaa viittä hunttia koneeseen.  >:(

• on 1361813061:

Älä osta a:lla alkavaa atk:ta jos arvostat hiuksiasi.

Eli Acer, ASUS ja Apple on siis kaikki kakkaa?
  • Acer, Asus, Abit, a-link, asrock, amd... Stevet on ihan hyviä ;)
  • Dear lord. Ne on kaikki ihan hyviä, kaikki toimii
  • Kentin kanssa kun tuossa speksailtiin, niin tällainen pikkasen yli 400e tuli vastaan:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/12359/dhqmr/Packard-Bell-iMedia-S2870-Intel-Pentium-G645-4-GB-1-TB-DVD-R#tab-product-specs

Onko tässä muuta oleellista eroa tuohon Luiden suosittelemaan, paitsi Luiden suosittelemassa prossu 3.3Ghz ja tässä 2.9Ghz ja hintaa 60 euroa vähemmän?

Lisäksi molemmissa lukee tälleen:

"Sisältää valitun Microsoft Office 2010 -ohjelmistopaketin ennaltaladatun kuvan. Hanki Office 2010 -tuoteavainkortti tai -levy ladataksesi ennalta ohjelmiston PC:lle"

Ennaltaladattu kuva? Tuoteavainkortti? Ladatakseni ennalta PC:lle? W00t?
  • Tuossa Luiden HP:ssa on paljon tehokkaampi prosessori, mutta pienempi 500 gigainen kovo (tosin nopeampi 7200 rpm). PB:ssä on hitaampi prossu ja tuplasti isompi 1 teran kovo (5400 rpm). Ei oikein muuta eroa ole. Surffikäytössä ei väliä kumpi prosessori.

http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i3-3220+%40+3.30GHz

http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Pentium+G645+%40+2.90GHz

• on 1361889262:

Lisäksi molemmissa lukee tälleen:

"Sisältää valitun Microsoft Office 2010 -ohjelmistopaketin ennaltaladatun kuvan. Hanki Office 2010 -tuoteavainkortti tai -levy ladataksesi ennalta ohjelmiston PC:lle"

Ennaltaladattu kuva? Tuoteavainkortti? Ladatakseni ennalta PC:lle? W00t?

Paskaa käännöstekstiä... Aika peruskuvio ilmeisesti nykyään , käytännössä löytyy esiasennettuna mutta joudut hankkiin maksullisen lisenssin jos haluat käyttää.
  • Haluaako joku ostaa täysin avaamattoman Grand Theft Auto IV:n PS3:lle? 25 euroa.
  • Annaetaan jollekkin Kurryläiselle hyvään/pahaan kotiin:
    Levysoitin, malli AKAI AP-D2, väri hopean harmaa
    Levysoitin toimii hyvin ja annan sen pois kun ostin uuden. Äänirasian olen siihen kerran vaihtanut, mutta siitä on jo aikaa.
    Voin tuoda sen leirille tai sitten sen voi hakea minun luota, mikäli joku tämän ilmaiseksi haluaa.

Edit: Meni jo.
  • Kenelläkään myydä tai antaa 60cm leveä astianpesukone? Tarvetta olisi. Lisäksi jos löytyy kaapelidigibokseja, yksi kovollinen ja pari tavallista, olis kiinnostusta ostaa.
  • Sattuisko kellään kurrylaisella olla nurkissa vanhaa tietokoneen monitoria? Oma hajos viikonloppuna ja näistä keravan kaupoista ei löytyny tarpeeksi pientä mun tietokonepöydän kohtaan mihin näyttö pitäs mahtua kun laajakulma näytöt on nykyään niin standardia. Leveyttä sais olla maksimissaan vain 49cm.
  • Ainankin Matinkylän kierrätyskeskuksessa on määrissä 4:3 kuvasuhteen näyttöjä.

• on 1376338338:

Sattuisko kellään kurrylaisella olla nurkissa vanhaa tietokoneen monitoria? Oma hajos viikonloppuna ja näistä keravan kaupoista ei löytyny tarpeeksi pientä mun tietokonepöydän kohtaan mihin näyttö pitäs mahtua kun laajakulma näytöt on nykyään niin standardia. Leveyttä sais olla maksimissaan vain 49cm.

Keravalla on Fidan lähetyskirppis, siellä olen nähnyt monitoreja.

• on 1376393356:

on 1376338338:

Sattuisko kellään kurrylaisella olla nurkissa vanhaa tietokoneen monitoria? Oma hajos viikonloppuna ja näistä keravan kaupoista ei löytyny tarpeeksi pientä mun tietokonepöydän kohtaan mihin näyttö pitäs mahtua kun laajakulma näytöt on nykyään niin standardia. Leveyttä sais olla maksimissaan vain 49cm.

Kentille kiitos. Näyttö haettu.

• on 1376402376:

on 1376393356:

on 1376338338:

Menit ja rahoitit jeesuksen tuputtamista maailmalle, miltä nyt tuntuu?

• on 1376416923:

on 1376402376:

on 1376393356:

on 1376338338:

mua ei kiinnosta kunhan pääsen pelaamaan himassa (raskaan?) työpäivän jälkeen

• on 1376422005:

on 1376416923:

on 1376402376:

on 1376393356:

on 1376338338:

Pilkka osuu omaan nilkkaan ovikellon soidessa juuri kun olet päihittämässä loppubossia.

• on 1376426001:

on 1376422005:

on 1376416923:

on 1376402376:

on 1376393356:

on 1376338338:

Pilkka osuu omaan nilkkaan ovikellon soidessa juuri kun olet päihittämässä loppubossia.

Vain mormonit ja jehovat käyvät pimpottelemassa ovikelloja ja he eivät ole kristittyjä.

• on 1376430659:

on 1376426001:

on 1376422005:

on 1376416923:

Vain mormonit ja jehovat käyvät pimpottelemassa ovikelloja ja he eivät ole kristittyjä.

Sitäpaitsi ihminen on vahvasti avun tavoittamattomissa muutenkin jos pelaa peliä jossa vielä 201x-luvulla on loppubosseja.

• on 1376458963:

Sitäpaitsi ihminen on vahvasti avun tavoittamattomissa muutenkin jos pelaa peliä jossa vielä 201x-luvulla on loppubosseja.

Totta, itsehän pelaan lähinnä Sopwith II:sta, ja siinä ei ole loppubosseja.

sopwith_4.png
Sign In or Register to comment.