Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Ostetaan/myydään/vaihdetaan

pppppp
edited January 1970 in Tori
Oisko jollain ylimääräisiä 25mm square baseja? Luulis että on (esim. Karilla, jos daemoneja 40k:ssa pelaa). Päätin nyt sit lähteä Faba-hulluuteen mukaan, mutta tarttisin wanhoille figuille 4kpl square baseja. Voin vaihtaa round 25mm baseihin, 20mm square baseihin tai maksaa realistisen hinnan.

Comments

• Myös 40k Assault on the Black Reach örkit myynnissä HALVALLA! Tai vaihdossa vastaavaan shittiin.
  • Myös snotlingeja ja squigeja kaupan (ykkös/kakkos-edikan figuja).

• on 1334445232:

Päätin nyt sit lähteä Faba-hulluuteen mukaan, mutta tarttisin wanhoille figuille 4kpl square baseja.

Minkäs armeijan sä virittelet fabaan?

• on 1334445232:

Oisko jollain ylimääräisiä 25mm square baseja? Luulis että on (esim. Karilla, jos daemoneja 40k:ssa pelaa). Päätin nyt sit lähteä Faba-hulluuteen mukaan, mutta tarttisin wanhoille figuille 4kpl square baseja. Voin vaihtaa round 25mm baseihin, 20mm square baseihin tai maksaa realistisen hinnan.

Eiköhän multa noi 4kpl löydy. Luulen että n. 0€ ois aika käypä hinta. Ja jos jotakuta alotusboxin skavenit kiinnostaa, mulla ois nurkissa.

• on 1334477498:

on 1334445232:

Päätin nyt sit lähteä Faba-hulluuteen mukaan, mutta tarttisin wanhoille figuille 4kpl square baseja.

Minkäs armeijan sä virittelet fabaan?

Daemoneilla olis tarkoitus mennä, kun niitä tuolta laarinpohjalta jo valmiiksi jonkun verran löytyy.

Ai niin, Wayland Gamesilla muuten ilmainen worldwide-postitus kampanja ens perjantaihin saakka, sieltä tilasin nyt sitten sääntökirjan, armybookin ja jonkun verran figuja:

http://hosted-p0.vresp.com/352582/dba47ed94b/ARCHIVE
  • Mulla on kanssa muistaakseni tuolla figusälässä sekalaisia alustoja kasa, niitä kyllä saa jos vaan muistan jotenkin leirille tuoda.

Figuja kannattaa katella battlefield-berlinistä, on laajin valikoima mitä oon nähnyt missään.
  • Jonkun kannattaisi nyt aloittaa 40k örkeillä ja Faba skaveneilla!  ;D

Ja Karille ja depilille kiitoksia! Jos ei aiemmin nähdä, niin tuotteko vaikka leirille noi baset? Nyysin ne sitten vaikka siltä jonka ensiksi näen, tai kaks kummaltakin, tai kaikki siltä, joka itte niitä vähemmän tarttee, tai jotain...
  • Täältä pitäisi kanssa löytyä ainakin joku 10kpl ellei enemmänkin 25mm baseja. Voin tuoda ensleirille jossei aikaisemmin näe.

• on 1334453046:

Myös snotlingeja ja squigeja kaupan (ykkös/kakkos-edikan figuja).

Mä voisin ostaa ne pois.

• on 1334487063:

Jonkun kannattaisi nyt aloittaa 40k örkeillä ja Faba skaveneilla!  ;D

Ja Karille ja depilille kiitoksia! Jos ei aiemmin nähdä, niin tuotteko vaikka leirille noi baset? Nyysin ne sitten vaikka siltä jonka ensiksi näen, tai kaks kummaltakin, tai kaikki siltä, joka itte niitä vähemmän tarttee, tai jotain...

Ryöstät tietenkin molemmilta kaiken ja et kerro toiselle tästä!

• on 1334493724:

on 1334453046:

Myös snotlingeja ja squigeja kaupan (ykkös/kakkos-edikan figuja).

Mä voisin ostaa ne pois.

Voisin ottaa ne vaik leirille mukaan? (jos muistan)
  • HUOM! Tajusin just, että noi 25mm square baset mitä tartten pitäis olla nimenomaan SLOTTA BASEJA, eli siis niitä, missä on kolo, mihin metallifigun voi laittaa. Toivottavasti Karilla, depilillä tai Kohfelilla olisi edes joku ylimääräinen tällainen, että saisin noi tarvittavat 4kpl kasaan (vanhoille metallifiguilleni siis näitä tarvitsen).

Lisäksi tarttisin muutaman 40mm square basen, joissa on pohjassa niitä koloja (en tiedä onko kaikissa automaattisesti, vai onko näitäkin kahta eri sorttia niinkuin 25mm square baseja). Nää tulis nurglingeille.

• on 1334581895:

HUOM! Tajusin just, että noi 25mm square baset mitä tartten pitäis olla nimenomaan SLOTTA BASEJA, eli siis niitä, missä on kolo, mihin metallifigun voi laittaa. Toivottavasti Karilla, depilillä tai Kohfelilla olisi edes joku ylimääräinen tällainen, että saisin noi tarvittavat 4kpl kasaan (vanhoille metallifiguilleni siis näitä tarvitsen).

Lisäksi tarttisin muutaman 40mm square basen, joissa on pohjassa niitä koloja (en tiedä onko kaikissa automaattisesti, vai onko näitäkin kahta eri sorttia niinkuin 25mm square baseja). Nää tulis nurglingeille.

Slotta baseja on mulla. 40mm beissejä mulla ei muistaakseni ole, eipä ole ollut tarvetta.
  • 40mm beissejä löytyy kaiketi jokunen 4-8kpl, voin tuoda leirille.
  • Raati kyllä oikeestaan suosittaa ottamaan niistä figuista jaloista sen slotta-basen vastakappaleen irti, saa napit vähän eri asentoihin alustalle ja ei tarttee sitten kitata sitä slotta-basea sileäksi.
  • ^^ Outstanding!

Ja mielestäni basen kittaamisesta on IMHO vähemmän harmia, kuin siitä, että raskas metallifigu irtoilee jalustastaan / siitä, että alkaa metallifigua baseen pinnaamaan.
  • Liimassa vikaa jos ei pidä, se GW:n pikaliima ei kovin kaksista ole.
  • Mikään syanoakrylaatti ei kovin raskasta metallifigua muovipinnassa pidä, ellei liimauspinnat ole täysin sileät, jostain Gator's Gripistä puhumattakaan (siis tapauksessa tyyliin figu putoaa lattialle). Niin ja itte pikaliimana käytän Zap-a-gappia.

Tosin, JOS ei olisi kellään/missään slotta baseja saatavilla, niin toki ihan hyvä tämä depilin idea, ei toi metalliukko pikaliimalla baseen ole kuin asteen heikompi liitos kuin muovifigu muoviliimalla baseen (ja kyllä nekin putoillessaan usein irtoilee)

Mutta tää menee jo kyllä tosi off-topikiksi.
  • Kiitti depili baseista ja bitseistä!
Sign In or Register to comment.