Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Ostetaan/myydään/vaihdetaan
Oisko jollain ylimääräisiä 25mm square baseja? Luulis että on (esim. Karilla, jos daemoneja 40k:ssa pelaa). Päätin nyt sit lähteä Faba-hulluuteen mukaan, mutta tarttisin wanhoille figuille 4kpl square baseja. Voin vaihtaa round 25mm baseihin, 20mm square baseihin tai maksaa realistisen hinnan.
Comments
Minkäs armeijan sä virittelet fabaan?
Eiköhän multa noi 4kpl löydy. Luulen että n. 0€ ois aika käypä hinta. Ja jos jotakuta alotusboxin skavenit kiinnostaa, mulla ois nurkissa.
Daemoneilla olis tarkoitus mennä, kun niitä tuolta laarinpohjalta jo valmiiksi jonkun verran löytyy.
Ai niin, Wayland Gamesilla muuten ilmainen worldwide-postitus kampanja ens perjantaihin saakka, sieltä tilasin nyt sitten sääntökirjan, armybookin ja jonkun verran figuja:
http://hosted-p0.vresp.com/352582/dba47ed94b/ARCHIVE
Figuja kannattaa katella battlefield-berlinistä, on laajin valikoima mitä oon nähnyt missään.
Ja Karille ja depilille kiitoksia! Jos ei aiemmin nähdä, niin tuotteko vaikka leirille noi baset? Nyysin ne sitten vaikka siltä jonka ensiksi näen, tai kaks kummaltakin, tai kaikki siltä, joka itte niitä vähemmän tarttee, tai jotain...
Mä voisin ostaa ne pois.
Ryöstät tietenkin molemmilta kaiken ja et kerro toiselle tästä!
Voisin ottaa ne vaik leirille mukaan? (jos muistan)
Lisäksi tarttisin muutaman 40mm square basen, joissa on pohjassa niitä koloja (en tiedä onko kaikissa automaattisesti, vai onko näitäkin kahta eri sorttia niinkuin 25mm square baseja). Nää tulis nurglingeille.
Slotta baseja on mulla. 40mm beissejä mulla ei muistaakseni ole, eipä ole ollut tarvetta.
Ja mielestäni basen kittaamisesta on IMHO vähemmän harmia, kuin siitä, että raskas metallifigu irtoilee jalustastaan / siitä, että alkaa metallifigua baseen pinnaamaan.
Tosin, JOS ei olisi kellään/missään slotta baseja saatavilla, niin toki ihan hyvä tämä depilin idea, ei toi metalliukko pikaliimalla baseen ole kuin asteen heikompi liitos kuin muovifigu muoviliimalla baseen (ja kyllä nekin putoillessaan usein irtoilee)
Mutta tää menee jo kyllä tosi off-topikiksi.