Pääsiäisleiri on peruttu. Lisätietoja hallitus tiedottaa-alueelta
Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Heavy Metal on PC [BattleTech PC]

edited November 2015 in Muut pelit
Ja anteeksi, ei sitä Heavy Metallia, eikä sitä toistakaan, vaan tätä kolmatta :

https://www.kickstarter.com/projects/webeharebrained/battletech

8c2b33f9f8e1e067cd408e1a2933ca84_original.png?v=1443482008&w=680&fit=max&auto=format&lossless=true&s=4cc4f39573fccf6397f56d8832b7f972
Tagged:
«13

Comments



  • Jordan Weisman, the creator of BattleTech and MechWarrior, is back with the first turn-based BattleTech game for PC in over two decades. BATTLETECH is a turn-based, tactical 'Mech combat game for PC.



    Congratulations, MechWarriors!

    Including our PayPal Total of $62,731, STAGE 4 IS FUNDED!

    What happens now? Funding after $2.5m will go into polishing the features and content we’ve already committed to. After that, any additional funds will go toward funding a Post-Launch Live Team that will continue developing additional features and content. First among them will be Cooperative Multiplayer, which will allow you and a friend to face-off against AI opponents.

  • Kiitos muistutuksesta.
  • Kunpa tuossa pelissä pystyisi itse tekemään skenaarioita ja pelaamaan niitä läpi. Esim. legendaariset 80-luvun tehtäväkirjat voisi mallintaa uudessa pelissä oikein lanceineen ja pilotteineen.

  • on 1446483755:


    Kiitos muistutuksesta.



    26 hours to go

    Vielä on aikaa.

  • on 1446484493:


    Kunpa tuossa pelissä pystyisi itse tekemään skenaarioita ja pelaamaan niitä läpi. Esim. legendaariset 80-luvun tehtäväkirjat voisi mallintaa uudessa pelissä oikein lanceineen ja pilotteineen.


    Kickstarter-sivuston mukaan:
    "A campaign editor is out of scope for this game. However, you'll be able to control a variety of game parameters during Skirmish play - such as the map you're on, the composition (and sometimes location) of player & enemy forces, the mission objectives and victory conditions for the skirmish, and possibly more!"
  • Olitteko tätä javapohjaista lautapelikäännöstä pelanneet:
    http://sourceforge.net/projects/megamek/
  • On tullut pelattua ihan riittävästi... Tuohan ei oikein bottia vastaan toimi (siis yksinpelinä), kun tekoälytön on sen verran veltto, mutta muutenhan tuo on vallan mainio.
  • http://steamcommunity.com/games/637090/announcements/detail/1660011204843978342

    Enjoy our new BATTLETECH Basics: Combat video! Game will be released in April, Pre-order TODAY

    In the first of a three-part video series, Jordan Weisman (creator of BattleTech), Mitch Gitelman (Studio Manager) and Mike McCain (Game Director) detail BATTLETECH’s unique combat system and the tactical challenges players will face commanding building-sized war machines on the battlefield. There’s also a fair amount of ‘Mech-punching, naturally. 

    “BATTLETECH has been a passion project for our team and for the fans who helped to make it a reality. We have done our very best to deliver a tactical `Mech experience that will delight long-time fans and excite new players who have yet to enter the MechWarrior universe.” said Jordan Weisman, CEO of Harebrained Schemes and creator of the original board game and BATTLETECH universe.”We know players are anxious to get their hands on the final game, and HBS joins Paradox in our excitement to deliver this April.”

    The year is 3025 and the galaxy is trapped in a cycle of perpetual war, fought by noble houses with enormous, mechanized combat vehicles called BattleMechs. From their starfaring base of operations the player commands a mercenary outfit of `Mechs and the MechWarriors who pilot them, struggling to stay afloat as they are drawn into a brutal interstellar civil war. 


  • Näyttää ihan messevältä Battletechin uudelleenlämmitykseltä. Jos ehtisin joskus pelata tietokoneella, niin varmaan pelaisin tätä.
  • Tämä on se peli, jonka takia raivaan johonkin väliin aikaa pelata tietokoneella. On se sitten unesta pois tms...
  • Tämähän ei yhtään aiheuta poltetta päästä aloittelemaan Tomorrow We Die-kampanjaa...



  • Composed, arranged and produced by Jon Everist

    Live recording of “Umbra” from my upcoming BattleTech Symphonic Suite. I loved watching the amazing Peter Pejtsik get energized conducting this emotional piece. Beautiful performances by the Budapest Symphonic Scoring Orchestra and Erika Kadi on solo cello.


  • @polarian vinkki Assassination-tehtävistä tonniston kasvattajina oli hyvä. Yhtään heavya ei ole kahdella kallolla vielä tullut vastaan, mutta 55:ia on hyvä rivi.

    Alla tämänhetkinen lempparini, Centurion josta on heitetty medium-tuikuttimet ja AC/10 lampeen, ja tilalle erikoisversiot largesta ja kaksi pakkaa lärmejä. Tuolla kun kipaisee optimaaliselle kantamalle niin naapuri saa napakat 130-150 pojoa rundissa ja oppii olemaan.
     

  • Epävarmaa on mitkä kaikki muuttujat arpaonnen lisäksi vaikuttaa todennäköisyyteen saada Heavy Much vastaan, mutta Assassination ja Battle -tehtävät luokkaa kaksi tai kaksi puoli kalloa kahden tai kahden puolen kallon planeetalla tuntuvat olevan aika hyvä arvaus. Ns. Battle tehtävissä ne joiden selostuksessa vastassa on ”vahvasti aseistettu, mutta ei välttis hyvin huollettu palkkasoturi/piraatti/taistelusta jäljelle jäänyt yksikkö” tai Take The Bait -tehtävät tuntuu sisältävän raskasta vihollista helpommin.

    Dusk Raiders veti melkein kolme vuotta peliaikaa Leopardilla ympäriinsä ja pystyin heittämään kampanjan kakkostehtävään (vankila) kentälle yhteensä 255 tonnia (Orion ON1-K:n, Cataphractin ja kaksi Wolverinen R mallia).

    Tämän jälkeen Argon laajentuneeseen mechikaappiin on kertynyt vielä Thunderboltti ja toinen Orion (V mallia). Toisin sanottuna nyt pystyn heittämään kentälle reippaan 285 tonnisen Heavy Lancen.
  • Olen alkanut kasaamaan peliin ns. Steiner Scout Lancea, mutta olen saanut haalittua vasta yhden oikean mechin. Kyseisen Atlaksen kaverina puuhailee toistaiseksi Zeus, Battlemaster ja Highlander.

    ...täytyy sanoa, itse pelistä, että aivan upealle pohjalle on kyhätty aika tuulenpieksemä risumaja. Kampanja oli aika... kauhea, noin tarinan osalta, ja suurin osa kampanjan priority-tehtävistä oli luokkaa wtf. Tarinan käsikirjoittajan mielestä hyvä keino tuoda "jännitystä" peliin on se, että kierroksen lopuksi vastapuolen leotard pudottaa mech-peitsen keskelle taistelua, josta ko. mechit sitten alkavatkin saman tien toimimaan. 

    Right.

    Onneksi pelillä ei ole minkäänlaista AI:ta, niin mitään todellista vastusta ei edes ym. tempulla saada aikaiseksi.

    Onneksi peli on myynyt sen verran, että toivoa on saada virallistakin jatkoa, ja mod-sphere on lähtenyt hyvin käyntiin.

    Kaksi pientä muutosta mitä ilman en enää pelaa on:
    (muutokset tiedostoon ...steamapps\common\BATTLETECH\BattleTech_Data\StreamingAssets\data\constants\CombatGameConstants.json )
    1) Mechien kokomuutos. Pelkästään visuaalinen, ei muuta pelin toiminnallista sisältöä. Nyt mechit eivät näytä 35 metrisiltä antennimastoilta, vaan koko on suhteessa rakennuksiin ja esim. ajoneuvoihin siedettävä.

    "TEST_MechScaleMultiplier": 0.9

    2) Etäisyyksien fiksausta. Vakioasetuksilla taisteluvaihtoehdot on joko sensorlock+lrm epäsuora tai sitten nyrkkitappelu. Tällä hetkellä taisi asetuksissa olla

    "BaseSpotterDistance": 600.0
    "BaseSensorDistance": 700.0
  • edited May 2018
    Joo, kieltämättä pelin tehtäväautomaatti ei juurikaan huomioi maastoa tai sijoittumista mitenkään, vaan vaikeutta haetaan lähinnä lisäämällä vihollisen ylivoiman määrää. Tämä johtaa välillä erikoislaatuisiin lopputuloksiin. Viimeiset kaksi matsia jotka vedin toimivat oivana esimerkkinä siitä:

    Teoreettinen vaikeus: **
    Kentän keskellä oli valtava kraatterijärvi jonka reunalle pinottuna yhteensä 10 kevyttä mechiä (siis ehkä yksi 55 tonninen, kaikki muut alle 40 t). Arvasin väärin kiertäessäni järveä ja päädyin paikkaan, josta koko kymmenikkö aktivoituu kerralla ja keskittää tulen initiative 4:lla. Lopputuloksena kammottava nykrkkitappelu puhelinkoppietäisyydellä. Pari pilottia sairaalassa, yksi raskas mechi aivan paskana, toinenkin vaatii viikkojen korjauksia ja saaliina pari vaivaista pantterin runkoa. 

    Teoreettinen vaikeus: ***
    Kentän jakaa kahtia vuoristo. Vihollisina kaksi raskasta lancea, joissa siis yhteensä viisi raskasta mechiä, Shreck PPC Carrier ja kaikki mahdollisuudet kammottavaan kuolemaan ristitulessa. Vuoriston takia pystyn kuitenkin huijaamaan vihollisen kahteen kivaan riviin, joiden kärkimies ammutaan vuorotellen sunnuntaihin (eli initiative 1:een) ja teloitetaan. Ei mitään tappioita, korjauksiin kuluu pari päivää ja saaliina on kolme erilaista heavy runkoa (oli vähän vaikea valita halutaanko Quickdrawta, Jaegermechiä, Thunderbolttia vai kolmas Orion.) 
  • Sitten kun leikkiminen alkaa... Awesome-kaksikko "Getsome" ja "Havesome" apunaan kesän Grillimaisteri-Firestarterit "BBQ" ja "ExtraCrispy" (kaikki modattuja).

    Ei tällä peitsellä nyt turhan helppo ole 4-kallon tehtäviä hoitaa, mutta onnistuu kyllä :wink:
  • Dusk Raiders on sitoutunut nyt Aurigan Restorationin sisällissotaan... Eli ryhdyin nyt tekemään taas kampanjatehtäviä etiäpäin. Kampanjan juoni on kyllä edelleen aika saippuaa, mutta mechivaranto on kehittynyt. Highlander (90 tons), Orion K (75 tons), Orion V (75 tons) ja Cataphract (70 tons) muodostaa raskaan rungon. Yleensä noista yksi tai kaksi jää varastoon ja tilalle otetaan "kevyempää" hyppykykyistä kalustoa mallia Thunderbolt (65 tons) ja/tai Quickdraw (60 tons).

    Se kyllä vähän harmittaa, että jotenkin kun tonnisto kasvaa alkaa tuntua enemmän vain siltä, että taistelut on jatkuvaa "ammutaan kaikella muutaman heksan etäisyydellä". Kevyemmällä tonnistolla operoidessa tuntuu olevan enemmän taktikointia.
  • polaria said:
    Se kyllä vähän harmittaa, että jotenkin kun tonnisto kasvaa alkaa tuntua enemmän vain siltä, että taistelut on jatkuvaa "ammutaan kaikella muutaman heksan etäisyydellä". Kevyemmällä tonnistolla operoidessa tuntuu olevan enemmän taktikointia.

    Voin vakuuttaa, että tuo tunne ei enää poistu. Juuri tämän takia viimeiset muutamat pelit olen tehnyt 2xassault/heavy+medium+light tai vastaavilla komboilla. Ja tuo sensor/spotter-asetuksen muuttaminen pelastaa vähän.

    Toki tuo vika myöskin korostaa AI:n olemattomuutta tietyissä olosuhteissa.
  • JagerMech, tuo upealla nimellä varustettu komea peto, on aina ollut yksi suosikeistani. Ihmetytti kovasti miksi tässä pelissä kyseinen vehje on herkästi kumoon kellahtava pilottiblenderi, josta harva kävelee ehjänä ulos ja joka matsin jälkeen saa olla raajoja hitsaamassa kiinni paskeeseen, jolla ei matseissa oikein tahdo jälkeä syntyä. Sitten selvisi, se klaanisotien aikainen upea tupla-D on jotain LosTech-viriteltyä (Gray Death Memory Coresta löytynyttä techiä) ja alkuperäinen oli tunnetustikin epäonnistunut viritys Riflemanista. Sarnan lukeminen olisi pelastanut haaskaamasta aikaa. Myydään kiuas.
Sign In or Register to comment.