Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Heavy Metal on PC [BattleTech PC]
Comments
Kickstarter-sivuston mukaan:
"A campaign editor is out of scope for this game. However, you'll be able to control a variety of game parameters during Skirmish play - such as the map you're on, the composition (and sometimes location) of player & enemy forces, the mission objectives and victory conditions for the skirmish, and possibly more!"
http://sourceforge.net/projects/megamek/
Enjoy our new BATTLETECH Basics: Combat video! Game will be released in April, Pre-order TODAY
Alla tämänhetkinen lempparini, Centurion josta on heitetty medium-tuikuttimet ja AC/10 lampeen, ja tilalle erikoisversiot largesta ja kaksi pakkaa lärmejä. Tuolla kun kipaisee optimaaliselle kantamalle niin naapuri saa napakat 130-150 pojoa rundissa ja oppii olemaan.
Dusk Raiders veti melkein kolme vuotta peliaikaa Leopardilla ympäriinsä ja pystyin heittämään kampanjan kakkostehtävään (vankila) kentälle yhteensä 255 tonnia (Orion ON1-K:n, Cataphractin ja kaksi Wolverinen R mallia).
Tämän jälkeen Argon laajentuneeseen mechikaappiin on kertynyt vielä Thunderboltti ja toinen Orion (V mallia). Toisin sanottuna nyt pystyn heittämään kentälle reippaan 285 tonnisen Heavy Lancen.
...täytyy sanoa, itse pelistä, että aivan upealle pohjalle on kyhätty aika tuulenpieksemä risumaja. Kampanja oli aika... kauhea, noin tarinan osalta, ja suurin osa kampanjan priority-tehtävistä oli luokkaa wtf. Tarinan käsikirjoittajan mielestä hyvä keino tuoda "jännitystä" peliin on se, että kierroksen lopuksi vastapuolen leotard pudottaa mech-peitsen keskelle taistelua, josta ko. mechit sitten alkavatkin saman tien toimimaan.
Right.
Onneksi pelillä ei ole minkäänlaista AI:ta, niin mitään todellista vastusta ei edes ym. tempulla saada aikaiseksi.
Onneksi peli on myynyt sen verran, että toivoa on saada virallistakin jatkoa, ja mod-sphere on lähtenyt hyvin käyntiin.
Kaksi pientä muutosta mitä ilman en enää pelaa on:
1) Mechien kokomuutos. Pelkästään visuaalinen, ei muuta pelin toiminnallista sisältöä. Nyt mechit eivät näytä 35 metrisiltä antennimastoilta, vaan koko on suhteessa rakennuksiin ja esim. ajoneuvoihin siedettävä.
"TEST_MechScaleMultiplier": 0.9
2) Etäisyyksien fiksausta. Vakioasetuksilla taisteluvaihtoehdot on joko sensorlock+lrm epäsuora tai sitten nyrkkitappelu. Tällä hetkellä taisi asetuksissa olla
"BaseSpotterDistance": 600.0
"BaseSensorDistance": 700.0
Teoreettinen vaikeus: **
Kentän keskellä oli valtava kraatterijärvi jonka reunalle pinottuna yhteensä 10 kevyttä mechiä (siis ehkä yksi 55 tonninen, kaikki muut alle 40 t). Arvasin väärin kiertäessäni järveä ja päädyin paikkaan, josta koko kymmenikkö aktivoituu kerralla ja keskittää tulen initiative 4:lla. Lopputuloksena kammottava nykrkkitappelu puhelinkoppietäisyydellä. Pari pilottia sairaalassa, yksi raskas mechi aivan paskana, toinenkin vaatii viikkojen korjauksia ja saaliina pari vaivaista pantterin runkoa.
Teoreettinen vaikeus: ***
Kentän jakaa kahtia vuoristo. Vihollisina kaksi raskasta lancea, joissa siis yhteensä viisi raskasta mechiä, Shreck PPC Carrier ja kaikki mahdollisuudet kammottavaan kuolemaan ristitulessa. Vuoriston takia pystyn kuitenkin huijaamaan vihollisen kahteen kivaan riviin, joiden kärkimies ammutaan vuorotellen sunnuntaihin (eli initiative 1:een) ja teloitetaan. Ei mitään tappioita, korjauksiin kuluu pari päivää ja saaliina on kolme erilaista heavy runkoa (oli vähän vaikea valita halutaanko Quickdrawta, Jaegermechiä, Thunderbolttia vai kolmas Orion.)
Ei tällä peitsellä nyt turhan helppo ole 4-kallon tehtäviä hoitaa, mutta onnistuu kyllä
Se kyllä vähän harmittaa, että jotenkin kun tonnisto kasvaa alkaa tuntua enemmän vain siltä, että taistelut on jatkuvaa "ammutaan kaikella muutaman heksan etäisyydellä". Kevyemmällä tonnistolla operoidessa tuntuu olevan enemmän taktikointia.
Voin vakuuttaa, että tuo tunne ei enää poistu. Juuri tämän takia viimeiset muutamat pelit olen tehnyt 2xassault/heavy+medium+light tai vastaavilla komboilla. Ja tuo sensor/spotter-asetuksen muuttaminen pelastaa vähän.
Toki tuo vika myöskin korostaa AI:n olemattomuutta tietyissä olosuhteissa.