Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

40k [Warhammer 40k]

145791023

Comments

• STORM RAVEN saapui tänään!

Oli yks osa valmiiks paketissa paskana, mut en jaksa alkaa valittaa. Olkoon sitten battle damagea. Onneks ei oo kun pinta paskana, ei siis koko osa.
  • Cool, löysin Deathwatch: Rites of Battlen pdf-torrentin.

http://torrentz.eu/a0d0ed8f398b3813ef126c250c839b8359e50495

Ainakin tuo Torrage.com toimi, sitä kautta kirja tuli hiukan yli minuutissa.
  • Tossa tänään postissa tulleen käytettynä hankkimani 40k Chaos Daemons Codexin innostamana kävin läpi vanhan pölyttyneen figuboksin, kun muistin, et Fabaan joskus ajat sitten keräilin jonkinlaista Nurgle-armeijaa (joskin projekti lopahti silloin kesken kaiken). Kuten Kari selitti leirillä, niin about samalla daemon armeijalla voi pelata sekä Fabassa että 40k:ssa, ei kai noissa ole muuta eroa, kuin baset.

Ja jep, vaikuttaisi siltä, että mulla on osittain valmiiksi maalattuna jo pieni Chaos Daemons-armeija 40k:hon! Ei nyt mikään hirveen iso, eli vähän alle 500pts (Great Unclean One, Plague Bearereita, Nurglineja viiteen baseen ja yks Beast of Nurgle), mut kyl ton ympärille voinee jo ruveta armeijaa kasaamaan. Tosin BA armeija nyt toki on edelleen se juttu, mut voishan totakin aina välillä viedä eteenpäin aina kun kyllästyy maalaamaan punaista.

• on 1300203433:

Tossa tänään postissa tulleen käytettynä hankkimani 40k Chaos Daemons Codexin innostamana kävin läpi vanhan pölyttyneen figuboksin, kun muistin, et Fabaan joskus ajat sitten keräilin jonkinlaista Nurgle-armeijaa (joskin projekti lopahti silloin kesken kaiken). Kuten Kari selitti leirillä, niin about samalla daemon armeijalla voi pelata sekä Fabassa että 40k:ssa, ei kai noissa ole muuta eroa, kuin baset.

Ja jep, vaikuttaisi siltä, että mulla on osittain valmiiksi maalattuna jo pieni Chaos Daemons-armeija 40k:hon! Ei nyt mikään hirveen iso, eli vähän alle 500pts (Great Unclean One, Plague Bearereita, Nurglineja viiteen baseen ja yks Beast of Nurgle), mut kyl ton ympärille voinee jo ruveta armeijaa kasaamaan. Tosin BA armeija nyt toki on edelleen se juttu, mut voishan totakin aina välillä viedä eteenpäin aina kun kyllästyy maalaamaan punaista.

Hahaa, kaaosta tiskiin vaan. Ittellä on kaaokselle hankittu Keeper of secrets, kymmenen daemonettea ja yks chaos prince, jokan onki ainoa jossa on vähän jotain eroa 40k ja faban välillä, tmämäkin lähinnä siinä että löytyy hyppyreppu tai siivet, ja yhdet kädet jotka lähinnä joltain lightning claweilta tms näyttää. Eiköhän sekin magneeteilla hoidu, sen verran isoilta noi raajat ja muut näyttää.

• Demonit on kyllä visuaalisesti hienon näköinen armeija. Itse olen viime aikoina miettiny Grey Knights koodeksia... Oisko sitä vielä tilaa kolmannelle 40K armeijalle?

• on 1300390334:

Demonit on kyllä visuaalisesti hienon näköinen armeija. Itse olen viime aikoina miettiny Grey Knights koodeksia... Oisko sitä vielä tilaa kolmannelle 40K armeijalle?

Aina on tilaa. Ja kun on monta armeijaa, voi yhtä niistä lainata jollekin niin saa lisää pelaajia kehiin.
  • Hitto kun saisi aikaa (duunista), niin tekisin ne chaosmarinet ja grey knightit.
    Molemmille mulla pitäisi olla figutkin.

Noh, ehkä tossa jossain vaiheessa kun on kämpän saanut uuteen järjestykseen, löytyy aikaa figuillekin.

Tosin jotain uuttahan joutuu ostaa, mutta se on osa hauskuutta.

• Tosin jotain uuttahan joutuu ostaa, mutta se on osa hauskuutta.

Ai kämppää vai?  ;D
  • Stormraven alkais olla sisätilojen maalausta ja magnetisointia vaille valmis. Toisinsanoen menee varmaan joku kaks vuotta ennenkuin saan valmiiksi.
  • Necronimaastoprojektini on lähes valmis. Muurit, alttarit ja metsät on valmiita, mutta kaksi rakennusta pitäisi vielä tehdä... Nyt pöydän on tosin vallannut pataljoonallinen petomiehiä, joiden avulla aioin saada fantasy battlen armeijan viimein pelikuntoon. Ja siinä sitten välipalana olisi hiukan kaikenlaista pientä 40K projektiakin...
  • Joo, kyllä on taas kertynyt malaamatonta muovia ja metallia nurkkiin. High elffejä island of blood boksista, kaaosdemoneja, ja greatswordeja empirelle. Pitäsi päästä noista island of blood boksin skaveneista eroon, jos jostain vaikka löytyisi joku joka vaihtaisi päikseen high elffit omastaan iob boksistaan... Täytyy varmaan laittaa sotavasaraan ilmoitus.
  • Oon vähän miettiny et pitäskö alottaa keräilee jotain armeijaa, mut valinnan vaikeus iskeny. Tau:t ois siistin näkösii mutta kuulema vanhentunu codex pilaa niillä pelaamisen. Chaos demonit ois siitä hyviä et niil vois pelaa fantasyy ja 40tonnista, mut en tiiä yhtään et onks ne sit pelkästään melee painotteisia? Eldarit kans himottais hieman koska ne on kuulema eniten taktisia muihin armeijoihin verrattuna, mut kurrys on jo liikaa eldar armeijoita. Örkit vois olla kans hauskoi mut jaksanko maalaa 200 figua? Marsut on tylsiä koska power armor ni cover ei vaikuta lähes mitään, mut jos hommais marsuja ni niil vois sit pelaa eri chaptereita.
  • En tiedä kurrystä ku kaks eldar armeijaa? Marsuja on 13 tusinassa.

• on 1300982062:

Örkit vois olla kans hauskoi mut jaksanko maalaa 200 figua?

Voin ilmoittautua satunnaisesti vapaaehtoiseksi auttamaan armeijan maalamisessa. :) Ei väliä mikä armeija. Figujen maalaaminen on ihan kivaa puuhaa, oon sitä jonkin verran aikoinaan tehnytkin mutta itse pelaamisesta en niin kovin välitä. :)

• on 1300986603:

on 1300982062:

Örkit vois olla kans hauskoi mut jaksanko maalaa 200 figua?

Voin ilmoittautua satunnaisesti vapaaehtoiseksi auttamaan armeijan maalamisessa. :) Ei väliä mikä armeija. Figujen maalaaminen on ihan kivaa puuhaa, oon sitä jonkin verran aikoinaan tehnytkin mutta itse pelaamisesta en niin kovin välitä. :)

Maalaaminen se vasta tylsää onkin. Voisi ehkä pelata jos ostaisi valmiiksi maalatun armeijan, tosin tuskin silloinkaan.
  • No, onhan kaksikin jo suht paljon, jos muita uupuu. Oishan se siisteintä että armeijoita ois mahdollisimman laajalla skaalalla. Itte aloitin tota mun kaaosdemoniproggista lähinnä siksi että halusin vähäfiguisen armeijan joka lyö lujaa ja on makeen näköinen. Alkoi pikkuhiljaa vituttamaan noi mun tulevaisuuden näkymät faban kanssa, kun minimissään viiskyt nappulaa pitäisi vielä hankkia ja maalata että aletaan olemaan siinä pisteessä että olen tyytyväinen... Hippasen puuduttavaa hommaa maalata jotain riviukkoa x 30. Tosin kyllähän mä faban puolella aloin myös helffejä kasaamaan, että itse olen monttuni kaivanut..
  • Saako noita kaaos demoni figuja jotenkin sillain kiinnitettyä siihen alustaan että ne ois helppo vaihtaa niistä WH40k alustoista fantasyyn ja takasin? Esim magnetilla tai sitten jättää liimaamatta ne siihen alustaan kiinni, mut se on varmaan aika vammasta?
  • Olikohan se niin, että toi pyöreä alusta mahtui sen neliön mallisen päälle, jolloin ei ole ongelmaa.
  • ^^ Samaa oon kelannut. Muovifigut menee helposti magneeteilla, mut metallifigut ei.
Sign In or Register to comment.