Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Oblatio Ultima II - 40K Turnaus

edited November 2011 in Figupelit
Osallistujien ilmoittautumiset:

1. Luide (Grey Knights)
2. ppp (Blood Angels)
3. Kohfel (Imperial Guard)
4. kari (Chaos Daemons)
5. Kenkkis (Space Marines)
6. Eris (???)
7. Atte (Tyranids)
8. Elukka (Tau) ?
9.
10.
11.
12.
1. vara Polaria (Necrons) - Toteutetaan mikäli pelaajat ei mene muuten tasan
2. vara

Comments

  • Tarkennettu luonnos loppusyksyn 40K turnauksen säännöistä:

    Oblatio Ultima II

    Kysymyksiä, ihmettelyjä, perusteltuja muutosesityksiä ja ennakkoilmoittautumisia otetaan vastaan. Jos kellään ei ole mitään sitä vastaan, niin lyödään ajankohta 11.-12.11. lukkoon.
  • ^ Ei skulaa mulla toi linkki, kun ei ole Google Accounttia.

  • on 1315252721:


    ^ Ei skulaa mulla toi linkki, kun ei ole Google Accounttia.


    Meilasin sulle sen pdf:n.
  • Onks kentti muokannu mulle lähettämäänsä pdf:ää, vai onks tosissaan niin, että HQ määrä on 0-2? Toisaalta toisaalla sanotaan et normi FOC. ?

  • on 1315320887:


    Onks kentti muokannu mulle lähettämäänsä pdf:ää, vai onks tosissaan niin, että HQ määrä on 0-2? Toisaalta toisaalla sanotaan et normi FOC. ?


    En ole muuttanut.

  • on 1315320887:


    Onks kentti muokannu mulle lähettämäänsä pdf:ää, vai onks tosissaan niin, että HQ määrä on 0-2? Toisaalta toisaalla sanotaan et normi FOC. ?


    Juuri tämänlaisten juttujen takia sanoin, että kyseessä on "luonnos". Oikea määrä on toki 1-2. Linkki on nyt korjattu.

    By the way, linkki nimenomaisesti ei tarvitse google accounttia toimiakseen (on testattu). Eli jos se ei jostain syystä sinulla avaudu, niin syytä täytyy etsiä jostain muusta.
  • No nyt kun kokeilin aukes ilman ongelmia. Weird.
  • Oletan, että pelipöytiä kasattaessa noudatetaan 1/4 terrain-sääntöä, elikkäs että käytettävä maasto täyttää noin 1/4 pelipöydästä.

    Jos ei, ja luvassa on esim. lähes täysin avoimia maastoja tai vice versa rakennuksia ja impassablea täyteen tungettua pelipöytää, niin se olisi kiva tietää ennen armeijan kasaamista (for the obvious reasons).

  • on 1315325285:


    Oletan, että pelipöytiä kasattaessa noudatetaan 1/4 terrain-sääntöä, elikkäs että käytettävä maasto täyttää noin 1/4 pelipöydästä.

    Jos ei, ja luvassa on esim. lähes täysin avoimia maastoja tai vice versa rakennuksia ja impassablea täyteen tungettua pelipöytää, niin se olisi kiva tietää ennen armeijan kasaamista (for the obvious reasons).


    Tarkoitus olisi, että noin abouttia 25% pöydän pinta-alasta on jonkin sortin terrainia, joka jaetaan pöydälle siten, että kulmittain katsottuna molemmilla puoliskoilla on suunnilleen yhtä paljon. Riippuen vähän siitä mitä kaikkea maastoa saan kerjättyä käyttöön tarkoitus olisi rakentaan "teemapöytiä" tyyliin Viidakko, Kaupunki tms. Talojen osalta meinasin ihan yksinkertaisuuden ja pelin sujuvuuden vuoksi määritellä talot Kill Teams turnauksen tavoin joko raunioiksi (Difficult terrain, jossa voi kiipeillä) tai impassableksi (eli sisälle ei pääse).
  • ^ Gotcha!
  • Luulen hiffanneeni oikein, mutta haluaisin silti mission ykkösestä varmistaa:

    - Mission specific CP:tä saa 1 per scoring unit 3" päässä objektiivista, vaikka objektiivi olisi contestoitu?
    - Jokainen (myös ensimmäinen) scoring unit objektiivilla lasketaan antamaan mission specific CP:tä? Eli jos sinulla on vain yksi scoring unit yhdellä objectivella ja voitat pelin, saat 4 CP:tä (3 voitosta + 1 mission specific)?
    - Myös häviäjä voi saada mission specific CP:tä?
  • Mission 2:

    Laksetaanko HQ IC-unitit mission specific CP:n kannalta omiksi erillisiksi uniteikseen, vaikka he olisivat liityneet osaksi jotain toista unittia? Esim. Librarian (HQ IC unit) liittyneenä Tactical Squadiin (Troop choise unit), onko kyseessä pisteiden kannalta HQ unit + muu unit?

    Lasketaanko Honour Guard (BA Codex) HQ unitiksi mission CP:n kannalta?

  • on 1318777238:


    Luulen hiffanneeni oikein, mutta haluaisin silti mission ykkösestä varmistaa:

    - Mission specific CP:tä saa 1 per scoring unit 3" päässä objektiivista, vaikka objektiivi olisi contestoitu?
    - Jokainen (myös ensimmäinen) scoring unit objektiivilla lasketaan antamaan mission specific CP:tä? Eli jos sinulla on vain yksi scoring unit yhdellä objectivella ja voitat pelin, saat 4 CP:tä (3 voitosta + 1 mission specific)?
    - Myös häviäjä voi saada mission specific CP:tä?


    3/3 oikein. Skenaarion mahdolliset lopputulokset ovat:

    - Voittaja 4-5 CP, häviäjä 0-2 CP. Tilanteessa, jossa voittajalla on vähintään yksi uncontested objective enemmän hallussaan, kuin häviäjällä.
    - Voittaja 3 CP, häviäjä 0 CP. Tilanteessa, jossa kummallakaan ei ole enää scorin uniteja pöydällä, mutta toisen pelaajan armeija on tuhottu.
    - Tasapeli 1-3 CP. Tilanteessa, jossa objectiveja on sama määrä hallussa tai kaikki objectivet on kontestattu.
  • Misson 4:

    Varmaankin typo deploymentissa? Kumpaa tarkoitetaan: Dawn of Waria vai Pitched Battlea?

  • on 1318778514:


    Mission 2:

    Laksetaanko HQ IC-unitit mission specific CP:n kannalta omiksi erillisiksi uniteikseen, vaikka he olisivat liityneet osaksi jotain toista unittia? Esim. Librarian (HQ IC unit) liittyneenä Tactical Squadiin (Troop choise unit), onko kyseessä pisteiden kannalta HQ unit + muu unit?

    Lasketaanko Honour Guard (BA Codex) HQ unitiksi mission CP:n kannalta?


    HQ IC lasketaan HQ unitiksi, samoin kuin Honour Guard tms. vastaava HQ choicen perusteella ostettu yksikkö. HQ unitin läsnäolon jälkeen mikä tahansa muu yksikkö, jopa toinen HQ unit, täyttää toisen CP:n ehdot. Eli HQ IC-unit ja toinen yksikkö voivat olla liittyneinä yhteen ja molemmat lasketaan. Myös Dedicated Transport (tai sen puoleen mikä tahansa vehicle) on unit.

  • on 1318779004:


    Misson 4:

    Varmaankin typo deploymentissa? Kumpaa tarkoitetaan: Dawn of Waria vai Pitched Battlea?


    Pitched Battle. Typo korjattu uusimmassa versiossa, johon linkki osoittaa.

  • Aikaisemman suunnitelman mukaisesti 40K turnaus järjestetään ensi leirillä pe 11.11. ja la 12.11. Pöytien määrästä ja salin koosta johtuen mukaan mahtuu maksimissaan kaksitoista (12) pelaajaa, joten pyytäisin kaikkia osallistumista edes harkitsevien ilmoittautumaan tässä ketjussa mahdollisimman pian (nimi ja armeija).


    Ohjelma seuraavalla tavalla:

    Perjantaina 11.11.

    18:30-19:00 viimehetken sääntökyssärit ja muu aloitushäröily
    19:00-19:30 1. pelin deployment
    19:30-21:00 1. peli
    21:00- saunomiset ja 2. peli joustavalla aikataululla

    Lauantaina 12.11.

    12:00-12:30 3. pelin deployment
    12:30-14:00 3. peli
    14:00-14:30 4. peli deployment
    14:30-16:00 4. peli
    16:00- voittajien julistaminen, jälkipelit ja roolipelien/yleisen kurryilyn pariin siirtyminen

    Päivitän ilmoittautuneiden listaa tämän ketjun ensimmäiseen viestiin. Itse osallistun turnaukseen puhtaasti tuomarin roolissa ja pidän huolta siitä, että aikataulu saadaan pitämään.
  • Tulossa mukaan Grey Knighteillä.
  • Sanguiniuksen pojat messissä, eli...

    ppp: Blood Angels
  • Kaarti kuittaa ja kumartaa.

    -Janne Koskinen
  • Juu, eiköhän ne demonit tule paikalle. Jos vaikka osuisi niillä deepstrikeillä kenttäänkin...
  • Mukana Ultramarsuilla.
  • Aika vähän ilmoittautuneita. Onkohan jengi edes kartalla siitä, että tää liiga on nyt (osahan ei lue boardia). Pitäskö s-postilistallekin laittaa tästä (osa ei tosin lue sitäkään)?

  • on 1320389892:


    Aika vähän ilmoittautuneita. Onkohan jengi edes kartalla siitä, että tää liiga on nyt (osahan ei lue boardia). Pitäskö s-postilistallekin laittaa tästä (osa ei tosin lue sitäkään)?


    Tätähän tässä, Tuukka ainakin on kovasti puhunut tulevansa, samoin yks Juhani pelikaupalta. Eikös jugendistakin ollut väkeä osallistumassa?

  • on 1320389892:


    Aika vähän ilmoittautuneita. Onkohan jengi edes kartalla siitä, että tää liiga on nyt (osahan ei lue boardia). Pitäskö s-postilistallekin laittaa tästä (osa ei tosin lue sitäkään)?


    Peisa, tee mulle teksti missä ilmoitetaan ensi viikon liigasta. Voin meilata sen jokaiseen Kurryn meiliosoitteeseen.
  • Voin mä toki jonkun tekstin laatia, mutta eiks olis järkevämpää, että Polaria laatii sen? Toki jos itse järjestäjä on kiireinen, niin voin minäkin jotain säätää.
  • Omavaltaisesti Polarian aiempaa viestiä muokaten, miten olis:

    Aikaisemman suunnitelman mukaisesti 40K turnaus järjestetään ensi leirillä pe 11.11. ja la 12.11. Pöytien määrästä ja salin koosta johtuen mukaan mahtuu maksimissaan kaksitoista (12) pelaajaa, joten pyytäisin kaikkia osallistumista edes harkitsevien ilmoittautumaan mahdollisimman pian (nimi ja armeija) täällä:  http://www.kurry.fi/index.php?topic=975.0


    Ohjelma seuraavalla tavalla:

    Perjantaina 11.11.

    18:30-19:00 viimehetken sääntökyssärit ja muu aloitushäröily
    19:00-19:30 1. pelin deployment
    19:30-21:00 1. peli
    21:00- saunomiset ja 2. peli joustavalla aikataululla

    Lauantaina 12.11.

    12:00-12:30 3. pelin deployment
    12:30-14:00 3. peli
    14:00-14:30 4. peli deployment
    14:30-16:00 4. peli
    16:00- voittajien julistaminen, jälkipelit ja roolipelien/yleisen kurryilyn pariin siirtyminen
  • Kiitoksia ppp:lle. Olen ollut koko viikon melko lailla kiireinen, enkä ole ehtinyt kuin vilkaista foorumia. Ensi viikolla tilanne taitaa olla valitettavan samanlainen, eli hyvä, että joku oli aloitteellinen tiedottamisessa. Ite ei vaan ehtiny.
  • Taitaa valitettavasti näyttää siltä että turnaus jää osaltani väliin, sen verran ohjelmaa on perjantaiksi ja lauantaiksi luvassa että joutuisi ainakin puolet peleistä missaamaan. Pelipöydät voin kyllä torstaina käydä hakemassa ja tuomassa ne perjantaina.
  • Mä tuun tietysti. Käyn huomenna vielä pelikaupalla katsomassa kuinka monta ihmistä sitä kautta on ilmoittautunut, mutta viimeksi oli vain yksi lähdössä...

    Juttelin alustavasti palkinnosta seuraavaa: osallistumismaksut laitetaan palkíntopottiin joka vaihdettaisiin pelikaupasa lahjakortiksi, jolla saa GW tuotteista -35% ja alennusta saa myös muista tuotteista. Tonne kaupallehan saa tilattua kaikkea fantsun kamaa jos jotain tiettyä ei hyllystä löydy. Lisäksi pelikauppa heittää maalauspalkinnoksi jonkun tuotteen ja ehkä jotain muutakin sälää kuten vanhoja white dwarffeja.

    Ehdottaisin muuten, että Mustiskin pelaisi jos pelaajamäärä vain menee tasan.

  • on 1320769843:

    Juttelin alustavasti palkinnosta seuraavaa: osallistumismaksut


    Mitkä!?  ???
  • Oikeasti, what the fuck? Turnaukseen neljä päivää ja nyt alkaa tulla yhtäkkiä ihan uutta ja outoa dataa? Polaria, mikä tilanne? Eihän tossa edellisessäkään Oblatio Ultimassa ollut mitään osallistumismaksua, eikä tähänkään liittyen ollut ennen Eriksen viestiä mitään puhetta jostain osallistumismaksuista? What is this shit?

  • on 1320771689:


    Oikeasti, what the fuck? Turnaukseen neljä päivää ja nyt alkaa tulla yhtäkkiä ihan uutta ja outoa dataa? Polaria, mikä tilanne? Eihän tossa edellisessäkään Oblatio Ultimassa ollut mitään osallistumismaksua, eikä tähänkään liittyen ollut ennen Eriksen viestiä mitään puhetta jostain osallistumismaksuista? What is this shit?


    ??? mulla on ainakin ollut se käsitys että tässä jokin kolehtityypiinen maksu kerätään, samaan tapaan kuin silloin aikasemmassa turnauksessa, jonka Eris voitti?

  • on 1320773124:


    on 1320771689:


    Oikeasti, what the fuck? Turnaukseen neljä päivää ja nyt alkaa tulla yhtäkkiä ihan uutta ja outoa dataa? Polaria, mikä tilanne? Eihän tossa edellisessäkään Oblatio Ultimassa ollut mitään osallistumismaksua, eikä tähänkään liittyen ollut ennen Eriksen viestiä mitään puhetta jostain osallistumismaksuista? What is this shit?


    ??? mulla on ainakin ollut se käsitys että tässä jokin kolehtityypiinen maksu kerätään, samaan tapaan kuin silloin aikasemmassa turnauksessa, jonka Eris voitti?


    Eihän siinä mitään kolehtia kerätty, vaan jengi osteli (ne ketkä osteli) ihan omantunnon mukaan toisilleen palkintoja sit turnauksen jälkeen.
  • Myöskään Kill team turnauksessa ei ollut osallistumismaksuja (eikä muuten myöskään palkintoja  >:( ).

    Jos tässä turnauksessa on joku osallistumismaksu, niin se olis ollut kiva tietää ennenkuin turnaukseen ilmoittautui.
  • Lisäksi, mikäli tässä rahasta pelataan, pitäisin hivenen epäilyttävänä, jos Eriksen kehoituksen mukaan skenaarioiden suunittelija, turnauksen ylintä sääntövaltaa hallitseva taho sekä käsittääkseni käytettävien pelipöytien kasaaja on itse mukana kilpailemassa voittopotista.
  • Konsultoituani Mustista tarkoitus siis tosiaan oli toimia samoin kuin aikaisemminkin, eli kasailla kolehti ja palkita voittaja, samaan tapaan kuin siinä turnauksessa jonka Eris voitti.

  • on 1320774356:


    Konsultoituani Mustista tarkoitus siis tosiaan oli toimia samoin kuin aikaisemminkin, eli kasailla kolehti ja palkita voittaja, samaan tapaan kuin siinä turnauksessa jonka Eris voitti.


    Muistini mukaan viimeksi oli tarkoitus, että kaikki osallistuneet olisivat ostaneet toisilleen turnauksen jälkeen jotkut palkinnot. Käytännössä homma meni kuitenkin niin, että voittajan ja kakkosen palkintojen kohdalla muut poolasivat turnauksen jälkeen rahansa ja ostettiin vähän kalliimpi juttu useamman pikkujutun sijaan, mutta esim. itse sain lisäksi Kenkkiseltä maaleja, jotka Kenkkis oli maksanut kokonaan ihan itse, jne. Ongelma tossa oli ehkä se, että osa osti kaikille jotain, mutta osa vain voittajille.

    Eli itseasiassa yhden kolehdin kerääminen per nenä ja poolaaminen on varmaan selkeämpi juttu kuin tuollainen "kaikki ostaa kaikille jotakin"-systeemi.

  • on 1320775999:


    on 1320774356:


    Konsultoituani Mustista tarkoitus siis tosiaan oli toimia samoin kuin aikaisemminkin, eli kasailla kolehti ja palkita voittaja, samaan tapaan kuin siinä turnauksessa jonka Eris voitti.


    Muistini mukaan viimeksi oli tarkoitus, että kaikki osallistuneet olisivat ostaneet toisilleen turnauksen jälkeen jotkut palkinnot. Käytännössä homma meni kuitenkin niin, että voittajan ja kakkosen palkintojen kohdalla muut poolasivat turnauksen jälkeen rahansa ja ostettiin vähän kalliimpi juttu useamman pikkujutun sijaan, mutta esim. itse sain lisäksi Kenkkiseltä maaleja, jotka Kenkkis oli maksanut kokonaan ihan itse, jne. Ongelma tossa oli ehkä se, että osa osti kaikille jotain, mutta osa vain voittajille.

    Eli itseasiassa yhden kolehdin kerääminen per nenä ja poolaaminen on varmaan selkeämpi juttu kuin tuollainen "kaikki ostaa kaikille jotakin"-systeemi.


    Juu, itse olen kyllä tän kolehtihomman kannalla, tosin itse muistelin että osallistumismaksu olisi ollut. Ehkä mulla on harhoja? :-[

  • Relatkaa pojjaat. Hätä ei ole tämän näköinen.

    Ensinnäkin allekirjoittaneen oli tarkoitus olla mukana vain tuomarina (lukekaa eka viesti). Joskin voin harkita, jos tarvitaan, että menee pelaajat tasan.

    Toisekseen "osallistumismaksu" koskee Kurryn ulkopuolelta tulevia, joita oli tarkoitus sillä sen verran sitouttaa, että oikeasti tiedetään noin abouttia kuinka monta tulee. Muutoin ehdotan, että katellaan jonkun sortin palkintopooli, johon voi rahaa laittaa oman halun, oman tunnon ja rahatilanteen mukaan.

    Kolmannekseen en ole on-line kovin hyvin ennen perjantaita, joten koittakaa välttää internetdraamaa sillä välin. ;)
  • Kuulostaa hyvältä.

    Paitti onpas tylsää jos ei saa ennen perjantaita draamailla!  >:(

  • on 1320776606:


    Kuulostaa hyvältä.

    Paitti onpas tylsää jos ei saa ennen perjantaita draamailla!  >:(


    Sanoin, että koittakaa nyt. Paha mun on yrittää estää, kun ppp on moderaattori ja mä en :P
  • Eriksellä  ??? - armeija!

  • on 1320777587:


    Eriksellä  ??? - armeija!


    En nähnyt sen postissa ilmoitusta armeijan laadusta. Se pitää meitä jännityksessä.

  • on 1320781035:


    on 1320777587:


    Eriksellä  ??? - armeija!


    En nähnyt sen postissa ilmoitusta armeijan laadusta. Se pitää meitä jännityksessä.


    Pidän myös itseäni jännityksessä, kun sudin figuja kuin viimeistä päivää enkä tiedä millä listalla pelaisi...

    Mitä tohon "turnausmaksuun" tulee niin yksi tän turnauksen ideoista oli harjoitella turnauksen järjestämistä niin, että ulkopuolisiakin voisi kutsua. Yksi ajatus tosiaan oli, että jos turnaukselle laitettaisiin joku maksu niin turhan monilta peruutuksilta vältyttäisiin. Maksu haluttiin kuitenkin pitää mahdollisimman pienenä, joten vitosen turnausmaksu kuulosti hyvältä.

    Turnausjärjestelyt näyttävät rullaavan kohtuullisen hyvin. Ilmottautuneita saisi tosin olla enemmän  >:( . Tässä on selvinnyt mm että foameja joista oikean kokoisia pelipöytiä saa rakenneltua on todella helposti ja ilmaiseksi saatavilla.
  • Onks noita vitosen maksaneita ulkopuolisia nyt siis tulossa ketään? Ainakaan tossa Polarian listassa ei oo kuin kurryläisiä.

  • on 1320836974:

    Ilmottautuneita saisi tosin olla enemmän  >:( .


    Joo, vähän ihmettelen eräiden nimien poissaoloa, eivätkö ole saaneet viestiä, eivätkö ole osallistumassa, vai maksimoivatko voitonmahdollisuutensa kyttäämällä muiden armeijat ja jättämällä oman ilmoituksensa mahdollisimman viimetippaan?


    Tässä on selvinnyt mm että foameja joista oikean kokoisia pelipöytiä saa rakenneltua on todella helposti ja ilmaiseksi saatavilla.


    Tästä kuulisi esim. leirillä mielellään lisää, olis omaankin kämppään tarkoitus jossain vaiheessa pelipöytä laittaa kasaan.

  • on 1320850891:


    on 1320836974:

    Ilmottautuneita saisi tosin olla enemmän  >:( .


    Joo, vähän ihmettelen eräiden nimien poissaoloa, eivätkö ole saaneet viestiä, eivätkö ole osallistumassa, vai maksimoivatko voitonmahdollisuutensa kyttäämällä muiden armeijat ja jättämällä oman ilmoituksensa mahdollisimman viimetippaan?


    Tässä on selvinnyt mm että foameja joista oikean kokoisia pelipöytiä saa rakenneltua on todella helposti ja ilmaiseksi saatavilla.


    Tästä kuulisi esim. leirillä mielellään lisää, olis omaankin kämppään tarkoitus jossain vaiheessa pelipöytä laittaa kasaan.


    No fuuug! Nyt se viimeinenkin pelikaupalla ilmottautunut on siinä ja siinä saapuuko paikalle. Juhani niminen tyyppi oli siis tulossa Space Wolffeilla, mutta puntaroikin Porvoon pelikaupalla järjestettävää MtG-qualifieriä jossa olisi 800 euron pääpalkintoa ja muuta vastaavaa kilpailemassa meidän turneen kanssa. No toimiihan toi turnausilmoituskin mainoksena meille vaikkei nyt saataisikaan väkeä paikalle.

    Noi foamit ovat siis turnauksia varten olemassa fantsun helsingin varastossa ja niitä on 50+ turnauspelaajan tarpeita varten. Joskus voisi harkita vaikka jollain koululla jonkun isomman turnauksen järjestämistä, kun kerta tarpeita on näinkin helposti lainattavissa. Koffeli tulee kääntymään leirillä, mutta on lauantaina varattu ja tietää enemmän näiden foamien askartelusta.
  • Aa, eli noi foamit on nimenomaan lainatavaraa? Harmi.
  • Pelipöydän tekeminen ei ole mikään maailman vaikein homma ja tekemiseen tarvittavaa finnfoamia saa halvalla ostettua isoista rautakaupoista, ongelma on lähinnä se että foamia pitää yleensä ostaa kokonainen paketti jossa on 5-10kpl 3x1m foameja. Eli porukalla tuollaista voisi ostaa ja järjestää vaikka pöydän tekemistä leirillä.
  • Jaahas, huomenna aloitetaan ja vain viisi (5) ennakkoilmoittautumista kasassa. Olisi hyvä saada ainakin yksi lisää, niin menis pelaajat tasan. Tuon nyt varmuuden vuoksi oman Necroni-listan paikalle, joten mikäli osallistujille sopii, niin meikäläinen voi tasoittaa niin, että saadaan kaikille peli pyörimään jatkuvasti.

    Silti, olisi kiva jos nuoremmasta porukasta (tai vaikka Nygrenin Pasin örkeistä) löytyisi lisää haastajia turnaukseen...

    Ilmoittautumisia otetaan leirillä vastaan kello 18:30 asti, koska tämän jälkeen meikäläisen täytyy käytännössä arpoa pelaajat ja pöydät kullekin pelille, että saadaan homma käyntiin.
  • Nyykkäri oli ainakin toisessa topingissa menossa ihran lotr-peliin. Harmi juttu, ittekin oon venaillut, koska Nyykärin örkit ilmestyy listaan.
  • Örkit jää nyt kotiin saamattomuuteni ja Ihran setin takia.
  • Nhää,

    Olin unohtanut koko ilmoittautumishässäkän.

    Atte on kyl jo pitkään ollut tulos Tyrskyillään,  pitäähän turnauksessa aina joku olla viimesellä sijalla...

    Meikä on kyl vieläkin vähän kiikun kaakun ton turnauksen suhteen, mut taidan sit ehkä kuitenkin ottaa Taut mukaan. 
  • Loistavaa toimintaa. Nythän näyttää että olis 6-7 osallistujaa.  ;D
  • Monelta turnaus nyt on sitten alkamassa? Että monelta rupean kantamaan pöytälevyä ja maastoa kesärinteelle?
  • Pöydät voitais kasailla siinä kello 17:00 - 18:30 välisenä aikana, että olisi sitten kaikki valmiina kello 18:30. 18:30-19:00 viimeiset kyssärit ja parien arvonnat ja nappulat iskeytyy pöytään heti 19:00 alkaen.
  • Tulokset:

    Peliranking:

    1. ppp (Blood Angels) - 16 CP
    2. Luide (Grey Knights) - 12 CP
    3. Elukka (Tau) - 10 CP
    4. Kari (Chaos Daemons)
        Atte (Tyranids)
        Mustis (Necrons) - 9 CP
    5. Kenkkilä (Space Marines) - 8 CP
    6. Tuukka (Chaos Marines) - 6 CP

    Maalausranking:

    1. Tuukka (Chaos Marines) - 5 ääntä
    2. Kari (Chaos Daemons) - 4 ääntä
    3. Mustis (Necrons)
        Kenkkilä (Space Marines) - 3 ääntä
    4. Elukka (Tau) - 1 ääni

    Kiitoksia kaikille osallistuneille!!!
  • Primarch_Sanguinius.jpg

    Like your mortal struggle with Horus, ours has not been in vain. Through your blood in our veins we have brought honour to our Chapter, our blessed angelic Primarch. Hail Emperor, hail Sanguinius!

  • Turnauspalkinnot jaetaa seuraavalla leirillä pikkujouluhumun yhteydessä. Osallistuminen palkintojen kustannuksiin on vapaaehtoista, mutta suotavaa. Tuukka lupasi hoitaa palkintojen hankinnan, joten kaikki palkintopottiin tulevat rahasuoritukset voi osoittaa hänelle... laitatko Tuukka jonkun tilinumeron niille, jotka eivät halua käteistä sinulle kiikuttaa?

    Vielä lisäksi erityiskiitos Karille ja Kohfelille foamien järkäämisestä ja kuljettelusta.
  • Foamit on palautettu, maailmassa kaikki hyvin.
Sign In or Register to comment.