Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Nyt soi...

pppppp
edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Tällainen perinteinen ja taattu post-raiseri, eli mitäs musaa juuri nyt tänne kirjoitellessasi kuuntelet?
«13456789

Comments

• Diamanda Galás: Defixiones - Will And Testament
  • Diamanda Galás: La Serpenta Canta
  • Raunchy: Watch Out (Confusion Bay lätty), Mnemic: Mechanical Spin ja tietty Matti Nykäsen Yllätysten yö. Olen laittanut winampin jonoon myös Otamedian mainokset ("niinkun olis jo...")... hyvä "radiokanava" siis duunissa :)
  • Bolt Thrower: War Master
  • Filth of Mankind: The Final Chapter
  • Nomeansno : It's catching up
  • Dead Kennedys: Too Drunk to Fuck
  • ps: tarkoitus on laittaa siis bändin ja levyn nimi joka soi, ei ihan joka biisiä erikseen...tietty jollain mp3 systeemeillä vähän eri meininki.
  • Hatebreed: Satisfaction Is The Death of Desire
  • Dead In The Water: Last Days Left...
  • Kuuntelisin muuten Inbred Retardsia, mutta mistä sitä löytää?
    Tässä minun viisi miljardiani... *blim*

• ps: tarkoitus on laittaa siis bändin ja levyn nimi joka soi, ei ihan joka biisiä erikseen...tietty jollain mp3 systeemeillä vähän eri meininki.

Mutta kun minä kuuntelen usein vain jotain muutamaa biisiä levyltä, oli sitten cd tai mp3...

Joten: Dead Kennedys - Too Drunk to Fuck
  • Dead Can Dance: The Serpent's Egg

• Kuuntelisin muuten Inbred Retardsia, mutta mistä sitä löytää?
    Tässä minun viisi miljardiani... *blim*

Hyvällä tsägällä täältä:

http://www.kolumbus.fi/juri.puhakka/IR/ir.html
  • Inbred Retards: Unreleased demo
  • Anal Cunt: Morbid Florist
  • Bathory: The True Black Essence (History)
  • Sonic Wanderer - Last Ninja - The Palace (128BPM freestyle edit)

Siis SIDimusaa remiksattuna. Mulla on näitä jotain viisi levyllistä, plus alkuperäisiä SIDejä about 5 minuutin pätkinä pari, kolme niitäkin. Ei pääse juuri mikään muu tietsikkamusa lähellekään. C=64:n äänipiiri oli jumalainen.
  • kai munkin pitää kertoa. KMFDM: WWIII
  • Kyllä SIDit on kuningasrubiiniroxsugoitoss! Hommaa koneelles SID-player ja High Voltage SID collection niin ei oo riemulla rajaa. Biljoona biisiä, ja vievät tilaa vähemmän kuin mikään mp3 ikinä. Totally Sweet!!!
  • The Varukers- Die for your goverment
  • Juno Reactor - Bible Of Dreams.
  • V12 turbodiesel,taustakuorona 6 kpl V6sisu turbodiseliä ja aina silloin tällöin soolon vetäisee sergei.
    Keikan savutuksesta ja erikois efekteistä huolehtii sisu diesel avustajanaan kyrpiintynyt päällikkö.
  • Mugen: 773

Muuten päivän ohjelmassa pelkkää noisea ämppäreinä.
  • Freddy Martin & His Orchestra: Rhapsody In Blue
  • Darkthrone: Plaguewielder
  • Tinnitusta (vasen korva vaan, eli ei edes stereona, saattana!).
  • Zen Kings - Radio
    http://www.mikseri.net/www/play.php?type=hi&id=42163

Mitäköhän toi edes on? Mieleen tulee lähinnä jungle, mut loppujen lopuks mul ei ole hirveesti hajuakaan musiikkityylien rajoista...
Sign In or Register to comment.