Pelaako jengi vielä keräilykorttipelejä?
Itse oon nyt taas Tuukan innostamana pelannut Vampire The Eternal Strugglea jonkin verran. Vanhaa Jyhad-edikkaa löytyy aika paljon, ja uudet kortit on lähinnä Sabbatia.
MtG:täkin löytyy yksi vampyyriteemapakka, mutta eipä sillä oikein tule pelattua, hyllyn päällä pölyttyy.
PS: Jos joltakulta löytyy Kiasyd-aiheisia V:TES kortteja, niin minnuu kiinostaa vaihtaa...olisi kiva saada jonkinlainen Lasombra-Kiasyd dekki kasattua.
Comments
ooops, piti vastata tähän viestiin mutta tulinkin muokanneeksi sitä, kun ne nappulat on vierekkäin, todella sori! t: ppp
Itseasiassa oon Nygrenin ja sen kämppiksen kanssa pelannutkin, mut nyt ollut lopputyökiireiden takia tuo jäissä.
Itselleni käy melkein milloin vaan.
Se mun oma koottu, mutta ei kunnolla testattu pakka on Ventrue/Ventrue Antitribu... Yhen pelin sillä oon pelannu ja voitin.
Ittellä on Lasombra-klaanin ympärille kasattuja dekkejä, päädekki lienee Lasombra/Ventrue-antitribu. Myös Lasombra/Giovanni löytyy, ja nyt jos saisi vähän lisää haalittuja bloodlines-kortteja olis tarkotus kasata Lasombra/Kiasyd, kuten jo tossa totesin.
Lisäksi löytyy yksi aika pätevä Tremere/Brujah/Ventrue bleed & brawl dekki.
Virtuaalikortteja kerkisin keräämään päälle 5000 kipaletta. Eikä ollut niin siistiä.
Olen kyllä aika jäävi puhumaan keräilykorttipeleistä, koska yhtä Star Trek: TNG -korttipelisessiota lukuunottamatta en ole pelannut enkä suostu pelaamaan mätägeetä tai vast. keräilykorttipelejä.
Pelin lopputulos oli siis toiseksi paras...
Mutta kyllä siinä on aika miehekäs olo, kun kaveri lätkii 7 pisteen hand damagea ennenkuin on ehtinyt edes mitään kortteja käyttää.
Mä tarttisin kyllä varmaan enemmän halpoja vampyyrejä, mulla on moni aika kallis, pari kertaa tullut sellanen alotus että kaikki tyypit on jotain 9-10 bloodia, ja sitten ehtii ehkä saada yhden pöytään ennen kun on jo kuollu.
Vanhojen korttisarjojen omistajana aika monet jälkikäteen erratoidut korttitekstit tulevat usein yllätyksenä esiin pelatessa. Pahimmillaan joku Fame-vakuutettu minionlauma koki yllätyksen kortin vaikuttaessa nykyään omien alamaisten sijaan sijaan preyn kaiffareihin.
PCD-pakat tuntuvat olevan keskenään aika epätasapainossa - joku KMW: Gangrel Antitribu on jo sellaisenaan aika hyvä close combat-pakka (ainakin näin vastaanottavalta puolelta koettuna), siinä missä Giovannit eivät ihan vastuksena vakuttaneet.
Tokihan pitkälti kaikista saa kovan luokan tekijöitä boostereilla ja tietoa etsiville löytyy PCD-pakoista parhaimmillaan nettiarvosteluja.
Hei,
Onko yhdistyksessämme Android: Netrunner LCG (Fantasy Flight Games, 2012-) -korttipelin pelaajia?
Olen itse juuri aloittelemassa kyseisen pelin kanssa, joten mahdollisuus peleihin myös leireillä olisi hienoa.
Tarkennuksena vielä, että kyseessä on Richard Garfieldin suunnittelemaan alkuperäiseen Netrunneriin (Wizards of the Coast, 1996) perustuva, mutta monilta osin uudistettu ja muokattu korttipeli suuryritysten ja hakkereiden välisistä yhteenotoista.
Lisätiedot:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite_sec.asp?eidm=207&esem=1
Ei jaksais enää vapaa-aikana.
Ei vaan, en ole harrastanut koska korttipelit porttiteorian mukaisesti johtaa Animeen ja Larppaamiseen, mutta voishan tuota kokeilla jos joku leirillä lajia esittelee.