Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Apuvälineet roolipelauksessa

JJ
edited January 1970 in Roolipelit
Kerran multa tuhoutui kaikki skenumatsku ihan sileäksi, kun kirjotin sitä koneelle enkä paperille...

Comments

• Tietsikalla suunnittelussa on se ongelma, että tulee helposti kirjoitettua liikaa. Siinä mielessä raffi paperiluonnos on kyllä parempi. Silti teen melkein kaiken koneella, koska sitten ne löytyvät yhdestä paikasta.
    Nykyään piirränkin koneella.

Paree vaan ottaa silloin tällöin varmuuskopioita.
  • Pari kertaa on kyllä käynyt perinteinen: "mitä IHMETTÄ olen ajatellut kun tätä olen kirjoittanut". Eli yöllä hihitellen kirjoitetut muistiinpanot eivät sisällä järjen hiventäkään.

Esimerkki: fantasiakampanjan mystinen:
    "tsk. sivu 222" (pelikirjoja on 10+, yhdestä löytyi joku vähäpukeisen naisen kuva tolta sivulta)... siis kartan alareunassa... ei voi käsittää. Lisäksi 2-3 sivun sepustus jostain taustalla kummittelevan jumalan luonteesta voi heittää roskiin melkein välittömästi.
  • Joo'o, kyllä se niin on että minä ryhdyn kohta sellaiseksi survivalistiksi, sitten minulla ei ole mitään muuta teknologiaa kun kivääri ja öljylamppu.
  • Itse olen käyttänyt useiden vuosien ajan tietokonetta apuvälineenä ja jo joidenkin vuosien ajan on kannettava toimittanut kirjoitusohjelman, arkiston, jukeboksin ja piirtoheittimen virkaa.

Ohjelmista PowerPoint on omiaan pelattavan pelin, kampanjamaailman, tapahtumapaikan ja muiden pelien sisäisten esitysten luomisessa. Epäilemättä Flashilla saisi astetta näyttävämpiä luomuksia - onko kenelläkään kokemuksia?
  • Campaign Cartographer on ihan kiva ohjelma, hivenen siis perinteinen cad-ohjelma jossa on valmiit kirjastot kaupunkien, luolastojen ja linnoituksien tekemiseksi. Ihan näppärä mutta maisemien ja vastaavien hahmottaminen neliöinä on vähän pylly-idea.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!