Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Pääsiäisleiri, Kesärinne, 05.- 09.04.2012

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Seuraava leiri Kesärinteellä 05.- 09.04.2012
«13

Comments

• Maneater jatkunee pääsiäisleirillä?
  • Jatkunee.
  • Voisin tälle leirille ottaa mukaan Rogue Traderiin vankiseikkailun ja goottilaisen perhedraaman jonka pelautan Dirty World-ORE-variantilla.
  • Luultavasti olen vetämässä ensimmäisen osan Imperial Guard kampanjaa Dark Heresyn säännöillä, viidelle pelajaalle olisi tilaa, ensimmäistä ropea vetämässä vuosiin.

• Vuosia ennen Spectre Saren Arteriuksen lopullista lankeemusta ihmiskunta on saanut asetettua jalkansa tiiviisti galaktisen yhteisön ovien väliin. Nuorimman lajin leimasta huolimatta ihminen on saanut aikaan merkittäviä edistysaskeleita ja laajentanut läsnäoloaan lukuisiin tähtientakaisiin siirtokuntiin. Samassa yhteydessä aurinkokuntien välinen kaupankäynti ja kotimaailman talouselämä ovat kasvaneet ennennäkemättömiin mittasuhteisiin.

Kahden Maasta korkeuksiin ponnistavan suuryrityksen murtaessa lopulta muutosvastarinnan ja yhdistäessä voimavaransa uusi ihmisjohtoinen tähti on syttymässä yhtiötaivaalle. Tuleva konserni lupaa teknologista kehitystä ja aikoo tarjota tuotteitaan niin kuluttajille, yrityksille kuin julkisille sektoreillekin asiakkaiden rodusta, lajista tai kulttuurista välittämättä.

Onko kyseessä toiveikkaiden taloustieteilijöiden ennustama alku ikuisesta liekistä vai pelkkä kirkas leimahdus?

Siihen te, yhdistyvän yrityksen turvallisuudesta vastaavan ryhmän jäsenet voitte päätöksillänne ja teoillanne vaikuttaa.

DOLUS: MASS EFFECT -TARINA

Pelaajat: 3 - 6 täysi-ikäistä pelaajaa

Ajankohta: Pääsiäisleiri

Peliaika: Noin 9 - 10 tuntia, minkä lisäksi tauot

Huomiot:
      [li]Mass Effect -maailman tuntemus esimerkiksi Biowaren videopelisarjan myötä on paikoin ehdottomaksi eduksi, osin edellytyksenä sujuvalle tarinankululle[/li]
      [li]Jos peliryhmässä on pelaajia, jotka eivät ole vielä Mass Effect 3:sta aloittaneet, voidaan pelipaikka niin haluttaessa julistaa pelin kolmannen osan kohdalta spoilerivapaaksi vyöhykkeeksi. Tästä huolimatta tarina sisältää viittauksia ja siten kevyitä spoilereita sijainteihin, ryhmittymiin ja yrityksiin, joita mainitaan pelisarjan osissa, novelleissa ja muussa Mass Effect -mediassa. Koska tarina ajoittuu ensimmäistä Mass Effect -peliä edeltäviin vuosiin, pelisarjan pää- ja sivujuonia ei tietoisesti käsitellä.[/li]
      [li]Pelijärjestelmänä käytetään kevennettyä neljän ominaisuuden järjestelmää, mikä sisältää elementtejä Mass Effect -pelisarjan kaikista osista[/li]
      [li]Pelinjohto pidättää oikeuden muuttaa ja mukailla Mass Effect -kaikkeuden tapahtumia, teknologiaa ja henkilöhahmoja tarinan sujuvuuden nimissä[/li]

324.gifpegi2.jpg

• ^ I'm so in!

Eikö periaatteessa Mass Effect 1:sen tyylinen pelisysteemi toimisi pen&paperina myös?
  • ^^
    Jos ei ole mitään peliä tai muuta samaan aikaan niin mukana kuten matti kukkarossa.
  • I'm in. 
    Oletko vielä päättänyt päivää milloin tämä pelautetaan, en pääse olemaan paikalla koko leiriä.
  • Tuohon massavaikutukseen osallistuminen kiinnostais meikääkin.  Ainakin ME1 ja ME2 perusteella  maailmassa vaikuttaa olevan potenttiaalia.

Olis tosiaan kiva tietää, millon tuo peli olis, kaikki leiripäivät on kyllä muutoin auki, mutta pitkäperjantaina täytys olla kontribuuttaamassa  ton WH turnauksen tulevan voiton eteen...

• Hei,

Kuinka sopisi pelipäiväksi lauantai 7.4.2012, alustavasti klo 14.30-15.30 alkaen?
  • Minulle kävisi...

• Lauantai käy mulle hyvin.
    Tarkkaan ottaen, mulle käy mikä tahansa päivä, kunhan tiedän sen etukäteen :)
  • Hei,

Tiedoksi, että tähän viestiketjuun vastanneiden lisäksi Nygren on alustavien puheiden mukaan liittymässä peliryhmään.
  • ME:ssä olisi siis näin ollen jo 6 pelaajaa eli aika täynnä olisi. Kaipa tilanne elää riippuen milloin pelataan ja pääseekö kaikki lopulta paikalle.
  • ME maistuis niin kuin jossakin toisessa threadissa sanoinkin, mutta taitaa olla jo täyttä vai?

• Hei,

Ensimmäisen Mass Effect -tarinan tavoitteellinen pelaajamäärä on 3-6. Tässä vaiheessa mukaan ovat ilmoittautuneet:

- Kentti
    - Luide
    - Elukka
    - Faurer

Mahdollisesti mukana ovat myös:

- Kohfel, ellei muita pelejä tai samanaikaista toimintaa ole
    - Nygren

Koska lopullinen pelaajaryhmä selviää viimekädessä leirillä, voidaan pelaajatilannetta tarkastella uudelleen viimeistään lankalauantaina 7.4.

• on 1332775128:

Voisin tälle leirille ottaa mukaan Rogue Traderiin vankiseikkailun ja goottilaisen perhedraaman jonka pelautan Dirty World-ORE-variantilla.

Lisäksi matkaan lähtevät Falkenbergin pirulliset kätyrit jos vaikka peliryhmä saataisiin kasaan.

• on 1333053226:

Ensimmäisen Mass Effect -tarinan tavoitteellinen pelaajamäärä on 3-6. Tässä vaiheessa mukaan ovat ilmoittautuneet:

- Kentti
    - Luide
    - Elukka
    - Faurer

No jo on. Mä oon johonkin Mass Effectiin mielenkiintoni ilmaissut ja oletin, että se oli sillä puheella selvä. Täällä näkyy nämä ilmoittautumislistat vaihtuvan ja täyttyvän aika sukkelaan jos ei jostain syystä joka päivä koko päivää hengaile boardilla.

• on 1333086182:

No jo on. Mä oon johonkin Mass Effectiin mielenkiintoni ilmaissut ja oletin, että se oli sillä puheella selvä. Täällä näkyy nämä ilmoittautumislistat vaihtuvan ja täyttyvän aika sukkelaan jos ei jostain syystä joka päivä koko päivää hengaile boardilla.

True. Muistan itsekin että ilmaisit mielenkiinnon peliä kohtaan jossain threadissa täällä aiemmin. BTW, nyt reilusti yli 30 tuntia ME 1:stä takana, melkein kaikki mahdolliset sivutehtävät tehty (kai?), tein ne melkein ensimmäisenä ennen kuin aloitin pääjuonen komppaamisen. Kivempi ryynätä Feroksella ja Noverialla kun on leveliä yli 30 ja hyvät kamat käytössä. Täytynee hankkia ne kaksi lisäosaa että saa lisää tehtävää. Ja vielä kerran, I HATE MAKO!

• on 1333086182:

Näin se vaan välillä käy, vaikka kuinka ilmoittaisi.
Sign In or Register to comment.