Kurryn pelikerholle koittaa uusi uljaampi aika! Aktiivisen pelikerhon avulla yhdistyksen toiminta on noin tuplaantunut ja toivottavasti kurry saa myös uusia uhr.. erm jäseniä tervehenkisten harrastusten pariin kerhotoiminnan kautta.
Kuten jotkut täällä tietävät alkoi pelikerho pyöriä noin vuosi sitten päihdepysäkin sponssaamissa tiloissa. Kävijöitä on ollut noin 20kpl /kerta ja kerho on jäänyt välistä ainoastaan muutaman kerran juhlapyhinä. Kerho on siis lähtenyt todellä hyvin käyntiin ja kävijäkunta on ollut aktiivista. Kerholla läiskitään keskimääräisellä kerralla mätägeetä ja pelataan warmachine figupelejä. Väillä pelataan lautapelejä, warhammereita, katsotaan leffoja, soitetaan rokkibändiä tai vain perseillään. Uutena tulokkaana on ollut jo useamman kerran erilaiset ropet, joten kehitystä tuskin voi pitää huonona!
Kerho on saanut käyttöönsä uudet loistavat tilat Areenan nuorisotalolta! Kerho jatkaa toimintaansa maanantaisin ja Areenan ovet aukeavat klo 17. Kerho on maksuton ja se on tarkoitettu pääasiassa alle 29-vuotiaille keravalaisille nuorille. Koska tilaa on runsaasti ja meno vain paranee suuremmalla väenpaljoudella ei keravalaisuus tai ikä ole este (ainakaan niin kauan, kun suurin osa kävijöistä on nuoria).
Uusien tilojen mukana puhaltavat muutoksen tuulet.
-Kerhon facebook ryhmä tulee julkiseksi ja sen nimi muuttuu. Ryhmää käytetään yhä enemmän tiedotuksessa.
-Kerhon toimintaa mainostetaan ja tavoitteena on kävijämäärän kasvattaminen.
-Tarkoituksenmukaista olisi jotenkin aktiivisemmin muiluttaa kerholaisia leireille.
-Areena on kesällä kiinni ja tämä tarjoaa kurrylle loistavan tilaisuuden pitää figuturnaus areenan tiloissa.
-Areenan tilojen yhteiskäyttöä esimerkiksi kesäturnausten pitämiseen muiden yhdistysten kanssa tutkitaan.
-Kurryn foorumille yritetään aktiivisimmin päivittää kerhon kuulumisia. Tämä on ollut jostain syystä yllättävän vaikeaa...
Tein kerholle julisteen. Ajattelin tehdä toisen mainostamaan pelkästään kurryä (vanhan tilalle). Näitä olisi tarkoitus levittää nuorisotiloille, kouluille, ilmoitustauluille yms.
http://imageshack.us/photo/my-images/716/areenaa.jpg/
Kerhon toiminnasta vastaa allekirjoittanut eli Tuukka Kallas. Yksityisviestillä tai facebookista puh nron vakoilemalla voi tarpeen vaatiessa olla yhteydessä.
Comments
Linkki facebook-grouppiin:
https://www.facebook.com/groups/199382793491146/
Kannattaa teidän aktiivisten leiriläistenkin tulla tuolla käymään. Monet kerholaiset tuskin pitävät ajatuksesta, että pitäisi heittäytyä seuraan, josta ei tunne puoliakaan - lisäksi kun ikärakennekin on niin erilainen. Kerho ja leiritoiminta ovatKin hyvin kaukana toisistaan ja olisi kiva saada porukoita sekoittumaan! Sitten oikeat jäsenetkin varmasti lisääntyisivät.