Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Kurryn pelikerho

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Kurryn pelikerholle koittaa uusi uljaampi aika! Aktiivisen pelikerhon avulla yhdistyksen toiminta on noin tuplaantunut  ja toivottavasti kurry saa myös uusia uhr.. erm jäseniä tervehenkisten harrastusten pariin kerhotoiminnan kautta.

Kuten jotkut täällä tietävät alkoi pelikerho pyöriä noin vuosi sitten päihdepysäkin sponssaamissa tiloissa. Kävijöitä on ollut noin 20kpl /kerta ja kerho on jäänyt välistä ainoastaan muutaman kerran juhlapyhinä. Kerho on siis lähtenyt todellä hyvin käyntiin ja kävijäkunta on ollut aktiivista. Kerholla läiskitään keskimääräisellä kerralla mätägeetä ja pelataan warmachine figupelejä. Väillä pelataan lautapelejä, warhammereita, katsotaan leffoja, soitetaan rokkibändiä tai vain perseillään. Uutena tulokkaana on ollut jo useamman kerran erilaiset ropet, joten kehitystä tuskin voi pitää huonona!

Kerho on saanut käyttöönsä uudet loistavat tilat Areenan nuorisotalolta! Kerho jatkaa toimintaansa maanantaisin ja Areenan ovet aukeavat klo 17. Kerho on maksuton ja se on tarkoitettu pääasiassa alle 29-vuotiaille keravalaisille nuorille. Koska tilaa on runsaasti ja meno vain paranee suuremmalla väenpaljoudella ei keravalaisuus tai ikä ole este (ainakaan niin kauan, kun suurin osa kävijöistä on nuoria).

Uusien tilojen mukana puhaltavat muutoksen tuulet.
-Kerhon facebook ryhmä tulee julkiseksi ja sen nimi muuttuu. Ryhmää käytetään yhä enemmän tiedotuksessa.
-Kerhon toimintaa mainostetaan ja tavoitteena on kävijämäärän kasvattaminen.
-Tarkoituksenmukaista olisi jotenkin aktiivisemmin muiluttaa kerholaisia leireille.
-Areena on kesällä kiinni ja tämä tarjoaa kurrylle loistavan tilaisuuden pitää figuturnaus areenan tiloissa.
-Areenan tilojen yhteiskäyttöä esimerkiksi kesäturnausten pitämiseen muiden yhdistysten kanssa tutkitaan.
-Kurryn foorumille yritetään aktiivisimmin päivittää kerhon kuulumisia. Tämä on ollut jostain syystä yllättävän vaikeaa...

Tein kerholle julisteen. Ajattelin tehdä toisen mainostamaan pelkästään kurryä (vanhan tilalle). Näitä olisi tarkoitus levittää nuorisotiloille, kouluille, ilmoitustauluille yms.
http://imageshack.us/photo/my-images/716/areenaa.jpg/
areenaa.jpg

Kerhon toiminnasta vastaa allekirjoittanut eli Tuukka Kallas. Yksityisviestillä tai facebookista puh nron vakoilemalla voi tarpeen vaatiessa olla yhteydessä.

Comments

  • Pelikerho ensimmäistä kertaa Areenassa ma 4.2.2012 ja uusien tilojen kunniaksi tarjolla virvokkeita ja naposteltavaa!
  • Todella hyvä juttu tämä! Kudos to eris!
  • The user and all related content has been deleted.
  • Hieno homma. Mutta kuva ei toimi muuta kuin linkin kautta.
  • Kävin katsastamassa ja tosi jees. Monia Kurryn leirille mahdollisia tulijoita oli ja muutamia lupauksia viikonlopun leirille tulosta. Saas nähä.
  • Vau, erittäin hienoa työtä. *appreciates a lot*
  • Heips!

    Kannattaa teidän aktiivisten leiriläistenkin tulla tuolla käymään. Monet kerholaiset tuskin pitävät ajatuksesta, että pitäisi heittäytyä seuraan, josta ei tunne puoliakaan - lisäksi kun ikärakennekin on niin erilainen. Kerho ja leiritoiminta ovatKin hyvin kaukana toisistaan ja olisi kiva saada porukoita sekoittumaan! Sitten oikeat jäsenetkin varmasti lisääntyisivät.
  • Oli ajatuksena tulla käymään ensi maanantaina vähän haistelemassa minkälaiselta meno vaikuttaa. Voisin vetää kerhossa roolipelejä, mutta olisi hyvä tietää ensin minkälaisia pelejä siellä tykätään pelata.
  • Itsekin tulen ihan mielelläni pistäytymään, kunhan on tiedossa mitä voisi pelata. Palataan Kentti asiaan vaikka luuritse ensi maanantaita koskien?
Sign In or Register to comment.