Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, 03.05. - 05.05.2013 Kesärinne

TheThe
edited January 1970 in Yhdistysasiat
Mitäs pelejä leirillä?

ps. kyytiä olisin vailla perjantaina.

Comments

  • Tuon leirille hieman vakavahenkisempää paranoiaa (4-6 pelaajaa mielellään), lisäksi tuon myös 155mm kenttätykin.
  • Ai huomenna on leiri... shiiiet.
  • Lauantai-illaksi voisin ottaa mukaan Rogue Traderia. Kampanja "Better the Lie" jatkuu, vanhoja hahmoja on pelissä muistaakseni seuraavilla:

    Kenkkis
    Kentti
    Werewolf
    GrandMoff
    Anry
    Petteri
    Chisantha
  • ^ Messissä!

  • on 1367517474:


    ^ Messissä!


    Oliks tää se missä töhöpetterit leikkivät prinssiamiraalia pöllimällään astartes-aluksella?
  • Pahuksen pahus, kova valinta edessä, tulisko leirille vai uppoutuisiko illaksi Farcry 3: Blood Dragonin ihmeelliseen kasarimaailmaan.

  • on 1367561386:


    Pahuksen pahus, kova valinta edessä, tulisko leirille vai uppoutuisiko illaksi Farcry 3: Blood Dragonin ihmeelliseen kasarimaailmaan.


    Kurryn leiri power level over 9000 / 0 Farcry 3: Blood Dragon

  • on 1367560462:


    on 1367517474:


    ^ Messissä!


    Oliks tää se missä töhöpetterit leikkivät prinssiamiraalia pöllimällään astartes-aluksella?


    Haluaisin korjata muutamia väärinkäsityksiäsi töhöpettereistä, prinssiamiraaleista ja alusten pöllimisestä, mutta annan valaistuneen triumviraatin joka hallinnoi ihan tavallista Nova luokan saattaja-alusta (ei ole yhtään entinen Lamenterien alus, ei ole) hoitaa mahdollisen uudelleenkoulutuksen ;)
  • Onko tietoa suunnilleen monelta RT jatkuu?
  • Onkos lauantaille muita pelejä jo tiedossa?
  • Paras leiri pitkään aikaan, kunnon ryhmien sekoittumista. What's next...meikä pelauttaa high fantasyä?

  • on 1367727770:


    Paras leiri pitkään aikaan


    Joo, ei ollu. Varmistuipahan taas se vanha totuus, että leireille on ihan turha yrittää etukäteen pelejä sopia.
  • Juuh, oli varsin hyvä leiri, kuuma peruna kiersi alpha compleksissa ja zombiet 1880-luvun new yorkissa :)

  • on 1367735718:


    on 1367727770:


    Paras leiri pitkään aikaan


    Joo, ei ollu. Varmistuipahan taas se vanha totuus, että leireille on ihan turha yrittää etukäteen pelejä sopia.


    Ööh..., en kyllä muista yhtään leiriä pitkään aikaan jolloin EI olisi ollut pahimmillaan molemmille päiville liuta pelejä jo sovittuna. Pikemminkin vanha totuus on se että ei kannata ottaa leireille pelejä mukaan sopimatta etukäteen, ja raikkaasti tällä leirillä tuulettui tämä touhu. Vai väitätkö ettei esim. valtaosaa sun suunnittelemista `peleistä tai joistain Tatun peleistä olisi jo hyvästi etukäteen foorumilla sovittu?

  • on 1367750698:


    Ööh..., en kyllä muista yhtään leiriä pitkään aikaan jolloin EI olisi ollut pahimmillaan molemmille päiville liuta pelejä jo sovittuna. Pikemminkin vanha totuus on se että ei kannata ottaa leireille pelejä mukaan sopimatta etukäteen, ja raikkaasti tällä leirillä tuulettui tämä touhu. Vai väitätkö ettei esim. valtaosaa sun suunnittelemista `peleistä tai joistain Tatun peleistä olisi jo hyvästi etukäteen foorumilla sovittu?


    Mä olen aina yleensä tullu leirille sillä ajatuksella, että sopimuksia on, mutta ne ei välttämättä pidä. Niinpä olen ottanut yleensä pelejä mukaan enemmän kuin voin mitenkään realistisesti ehtiä k.o leirin aikana pelauttamaa. Sovittu on ennenkin etukäteen. Yleensä on pitäny se mikä sovitaan, mutta ei suinkaan aina. "This is Kurry".

    Nyt tulin vielä erikseen asiakseni perjantaina kattomaan leirille sillä ajatuksella että mennään sen mukaan mikä on porukan fiilis: Noh, kuulosti kovasti siltä, että porukkaa olis oikeasti tulossa lauantaina Rogue Traderiin, joten sen sijaan että olisin yrittänyt esim Petskun Kulttiin mukaan (joka olis kiinnostanut), niin ajattelin, että ehkä nyt kuiteskin meen himaan ja valmistelen sen RT:n skenan valmiiksi.

    Lauantaina sitten Kenkkis ilmoitteli, että nyt on kuitenkin niin, että kaikki pelaajat on menossa muihin peleihin ja jossain pelissä voi ehkä olla tilaa. Okei, olin sitten silleen että nooh, "this is Kurry", käynpä hakemassa kamat pois illalla ja katellaan toisna päivänä. Sitten kun tulen kasin aikaan leirille, niin käy ilmi, että tilanne ei TODELLAKAAN ole se, että kaikki pelaajat on muissa peleissä, vaan siellä vaeltelee vähintään yhden ryhmän verran pelaajia joille mulla ei sitten ole tarjota mitään (koska olin hölmönä valmistellu sitä vitun RT:tä, jota ei sitten pelattukaan). Voin sanoa, että sillä hetkellä VITUTTI.

    Eli sopia saa niin paljon kuin haluaa, mutta on iso virhe luottaa siihen mitä on sovittu. Olis vaan pitäny nytkin muistaa se ja ottaa varmuuden vuoksi pari kolme peliä.

  • Oli kyllä omasta mielestäni hyvä leiri, tavallaan just Karin mainitsemista seikoista eli oli vaihteeksi virkistävää pelata vähän eri porukoilla eri pelinjohtajien pelejä, oli jotenkin revittelevämpi one shot -meininki. Ja mitä rogue traderiin tuli, niin eihän tuossa tainnut kuin Kentti suoraan mainita että olisi messissä?

    Itse diggailin Petsun park ranger -kulttipeliä, jossa luonnonpuistossa sattui ja tapahtui outoja.
    Macity Macin Pathfinder-dunskukomppaus oli lauantain musta hevoen ja yllättävän hauska, ehkä pitkään aikaan etovimman "seikkailija"porukan ansiosta.

  • on 1367752568:


    Lauantaina sitten Kenkkis ilmoitteli, että nyt on kuitenkin niin, että kaikki pelaajat on menossa muihin peleihin ja jossain pelissä voi ehkä olla tilaa. Okei, olin sitten silleen että nooh, "this is Kurry", käynpä hakemassa kamat pois illalla ja katellaan toisna päivänä. Sitten kun tulen kasin aikaan leirille, niin käy ilmi, että tilanne ei TODELLAKAAN ole se, että kaikki pelaajat on muissa peleissä, vaan siellä vaeltelee vähintään yhden ryhmän verran pelaajia joille mulla ei sitten ole tarjota mitään (koska olin hölmönä valmistellu sitä vitun RT:tä, jota ei sitten pelattukaan). Voin sanoa, että sillä hetkellä VITUTTI.


    Ootas nyt, Petskun pinkerton, Asmon Barbarians of lemuria ja Macin deddu, kaikissa pelaajia ja ilmeisesti ainoastaan Petskun pelissä niin paljon pelaajia että siihen ei oikein olisi tuskatta mahtunut mukaan.  Millä leirillä sä nyt oikein kävit? Mainittakoon vielä lisälsi että oli ensimmäinen leiri aikoihin kun ei tarvinnut kauhistella sitä helkkarin aamu neljän pakoa leiriltä ,ja paikatkin pysyivät poikkeuksellisen siisteinä. Ainoa jonka bongasin ilman peliä oli Kauhanen, joka olisi varmaan kysymällä johonkin peliin mahtunut.
  • Kello kahdeksan maissa kun kävin leirillä niin siellä oli porukkaa kuin pipoa. Ilmeisesti ne päätyivät Lemurian barbaareihin. Joka tapauksessa hyvä että toimi. Olis ollu toki kiva olla itekin mukana, mutta veikkasin selvästi väärää hevosta.

    Jos kerran jengi haluu vaihtelua, niin pitäsköhän mun ruveta tulemaan leireille ilman yhtään peliä sen sijaan, että otan reilusti pelejä mukaan? Liian monesti vaan on ollu silleen, että siellä on joukolla itketty kun kukaan ei suostu pelauttamaan...

  • on 1367756636:


    Kello kahdeksan maissa kun kävin leirillä niin siellä oli porukkaa kuin pipoa. Ilmeisesti ne päätyivät Lemurian barbaareihin. Joka tapauksessa hyvä että toimi. Olis ollu toki kiva olla itekin mukana, mutta veikkasin selvästi väärää hevosta.

    Jos kerran jengi haluu vaihtelua, niin pitäsköhän mun ruveta tulemaan leireille ilman yhtään peliä sen sijaan, että otan reilusti pelejä mukaan? Liian monesti vaan on ollu silleen, että siellä on joukolla itketty kun kukaan ei suostu pelauttamaan...


    No, ittellä ainakin on ollut usein ne pelit himassa nimenomaan sen takia kun on näyttänyt siltä että koko leirin pelit on tukotettu jo valmiiksi etukäteen. Onhan se ihan kiva tietää vähän mitä porukka on ottamassa mukaan, mutta yleensä ne parhaat pelit on kyllä olleet sellaisia jotka on ihan vain polkaistu käyntiin leirillä. Pitkästä aikaa kyllä kuuli myös keskustelua siitä että väki oli sitä mieltä että voisivat itsekin pelauttaa. Että ehkä niitä pelejä voi ottaa mukaan, mutta jättää se päätös mitä pelataan leirille?

  • on 1367735718:


    Varmistuipahan taas se vanha totuus, että leireille on ihan turha yrittää etukäteen pelejä sopia.

  • Tietenkin on perseestä jos sovitut jutut ei pidä, mutta oli ilo katsella miten perinteiset peliporukat sekoittuivat tällä leirillä. That's my two cents.
  • Itseltä oli hiukan missi tuo leiri, mutta lähinnä johtui omasta väsymystilasta. Perjantaina ei jaksanut pelata yhtään roolipeliä, joten väännettiin Kimben ja Jonin kanssa muutama erä DungeonQuestia. Ja pääsin katsomaan lätkämatsin, joka oli myös bonusta. Lauantaina tulin toki sillä mielellä, että RT:tä olisi kiva pelata, mutta it didn't happen, joten päätin kokeilla Lemuriaa kun kuulosti mielenkiintoiselta ja siinä oli vain kaksi pelaajaa (ja Macin ja Petskun peleissä oli jo 5-6 pelaajaa) ja olihan Lemurian parppaarit aika hubaa, täytyy myöntää.

    Lemuriaan olisi mahtunut 2-3 pelaajaa lisää, joten kyllä leirillä olisi pelattavaa ollut myös heille, joilla ei ollut peliä sitten lopulta.
  • Taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun oon tän 10v+ kurruhistorian aikana sopinut jotain pelejä etukäteen leirille :)

  • on 1367758020:


    on 1367735718:


    Varmistuipahan taas se vanha totuus, että leireille on ihan turha yrittää etukäteen pelejä sopia.



    Bullshit. Joka leirillä on ollut vähintään toiselle, yleensä molemmille päiville joku vanha peli joka on jo etukäteen sovittu. Se että leireillä on ylipäätään päässyt pelaamaaan ilman jotain etukäteen sopimista ja huutelua on vielä toteutunut jotenkuten, mutta itse kyllä muistan ihan lähiajoilta useamman leirin jossa on joutunut tosisssaan ihmettelemään että mitäs pelejä kun kaikki on jo etukäteen sovittua... Aina jotain saadaan aikaiseksi, mutta kyllähän nuo leiripelit on näiden etukäteen sovittujen ehdoilla pyörineet, Nyt oli poikkeus tällä leirillä, ja koin sen kyllä itse virkistäväksi.

  • on 1367762139:


    Bullshit. Joka leirillä on ollut vähintään toiselle, yleensä molemmille päiville joku vanha peli joka on jo etukäteen sovittu. Se että leireillä on ylipäätään päässyt pelaamaaan ilman jotain etukäteen sopimista ja huutelua on vielä toteutunut jotenkuten, mutta itse kyllä muistan ihan lähiajoilta useamman leirin jossa on joutunut tosisssaan ihmettelemään että mitäs pelejä kun kaikki on jo etukäteen sovittua... Aina jotain saadaan aikaiseksi, mutta kyllähän nuo leiripelit on näiden etukäteen sovittujen ehdoilla pyörineet, Nyt oli poikkeus tällä leirillä, ja koin sen kyllä itse virkistäväksi.


    Siis kumpaa käytäntöä sä nyt oikein kannatat? Sitä, että sovitaan pelit etukäteen vai sitä, että nimenomaan ei sovita?

  • on 1367764522:


    Siis kumpaa käytäntöä sä nyt oikein kannatat? Sitä, että sovitaan pelit etukäteen vai sitä, että nimenomaan ei sovita?


    Sitä että ei hirveästi sovita niitä pelejä etukäteen. Mutta miten tää liittyy tohon onko ne pelit ollut sovittuja vai ei?  Mitenkä toi kysymys edes liittyi siihen mistä mä puhun, muuten kuin sitä kautta että mikä preferenssi mulla on?

    Mun pointti on se että ei todellakaan ole mikään vanha sääntö ettei pelejä kannattaisi leireille sopia. Niiden vahojen pelien ehdoilla se muu toiminta on pyörinyt jo pitkään. Tämän leirin eteukäteen sovitun pelin peruuuntumien oli poikeus normaalitilanteeseen. Kaikki touhu leireillä on pyörinyt jo vuosia sen mukaan että mikä vanha peli jatkuu missäkin tilanteessa, ja ne on sovittu täällä foorumilla tai muuten jo ennen leiriä.
  • Jätkä ei ny joko lue mitä mä kirjoitan tai sitten et vaan ymmärrä.

    on 1367752568:


    Mä olen aina yleensä tullu leirille sillä ajatuksella, että sopimuksia on, mutta ne ei välttämättä pidä. Niinpä olen ottanut yleensä pelejä mukaan enemmän kuin voin mitenkään realistisesti ehtiä k.o leirin aikana pelauttamaa.


    Rinnastuu siihen mun aikaisempaan:

    on 1367735718:


    Varmistuipahan taas se vanha totuus, että leireille on ihan turha yrittää etukäteen pelejä sopia.


    ja myöskin:


    Mikä on vähän niin kuin mun poitti. Jos kerran sovitut jutut ehkä pitää, ehkä ei ja lopputulos on JOKA TAPAUKSESSA se, että pelejä löytyy ja vain ne jotka on luottanu johonkin sovittuun juttuun on pettyneitä niin miksi edes yritetään sopia jotain pelejä etukäteen? Miksi yleensäkään jengi kyselee täällä voorumeilla, että pelauttaaks joku jotain minä päivänä ja pääseekö mukaan?


    Eli siis miten voin enää selvemmin selittää?

  • on 1367766210:


    Jätkä ei ny joko lue mitä mä kirjoitan tai sitten et vaan ymmärrä.

    on 1367752568:


    Mä olen aina yleensä tullu leirille sillä ajatuksella, että sopimuksia on, mutta ne ei välttämättä pidä. Niinpä olen ottanut yleensä pelejä mukaan enemmän kuin voin mitenkään realistisesti ehtiä k.o leirin aikana pelauttamaa.


    Rinnastuu siihen mun aikaisempaan:

    on 1367735718:


    Varmistuipahan taas se vanha totuus, että leireille on ihan turha yrittää etukäteen pelejä sopia.


    ja myöskin:


    Mikä on vähän niin kuin mun poitti. Jos kerran sovitut jutut ehkä pitää, ehkä ei ja lopputulos on JOKA TAPAUKSESSA se, että pelejä löytyy ja vain ne jotka on luottanu johonkin sovittuun juttuun on pettyneitä niin miksi edes yritetään sopia jotain pelejä etukäteen? Miksi yleensäkään jengi kyselee täällä voorumeilla, että pelauttaaks joku jotain minä päivänä ja pääseekö mukaan?


    Eli siis miten voin enää selvemmin selittää?


    Edelleen, etukäteen sovittujen pelien ehdoilla tässä on pyöritty, se ei ole mikään vanha sääntö että leireille on turha mitään pelejä etukäteen sopia, vaan se että ne etukäteen sovitut pelit ei määrännyt toimintaa oli poikkeus.

    Pikemminkin : " etukäteen sovitut pelit määrää mitä muuta leirillä tapahtuu" on se vanha sääntö, koska näin on menty jo ainakin viimeiset kymmenen vuotta. tiedän kyllä että esmes se sun Deathwatch on joskus dropattu leirin aikana pois, vaikka etukäteen olisi sovittu että sitä pelataan, mutta nää on niitä poikkeuksia, eikä säännön mukaista toimintaa.

    Ei mitään, kyllä mäkin diggaan kampanjoista ja esmes lapiota muistelen edelleen lämmöllä ( varmaan paras kampanja jossa olen ollut mukana, thnx Tatu), mutta kyllä ne on hieman liikaa vienyt huomiota viime aikoina.

    Paras tilanne mun mielestä olis se että "leireille on turha sopia mitään pelejä etukäteen koska tarjolla on kumminkin niin siistejä pelejä muutenkin" .

  • on 1367769377:


    ....se ei ole mikään vanha sääntö että leireille on turha mitään pelejä etukäteen sopia...


    Kyllä se on mulle ollu. Aika monta kertaa olen kieltäytynyt lupaamasta yhtään mitään vaikka kuinka on Kauhaset ja Kentit panikoinu ja kyselly. Jos on jotain ns. sovittu, niin kun porukka on tullut alkuleiristä kyselemään, että pelataanko sitä peliä vai ei niin aika tasaseen tahtiin oon toistellu, että "joo, jos saadaan pelaajia". En mä ole yleensä (myönnän, nyt tein sen virheen) luottanu, että ne sovitut jutut on jotain mitä voi kalenteriin laittaa.

    Nyt kun jengi sitten hehkuttaa että oli parasta leiriä pitkään aikaan, niin mieleen tulee ihan aikuisten oikeasti, että ei olis kannattanu edes yrittää sopia mitään. Kun kerran ihan hyvin näytti menevän ilmankin.

  • on 1367772975:


    on 1367769377:


    ....se ei ole mikään vanha sääntö että leireille on turha mitään pelejä etukäteen sopia...


    Kyllä se on mulle ollu. Aika monta kertaa olen kieltäytynyt lupaamasta yhtään mitään vaikka kuinka on Kauhaset ja Kentit panikoinu ja kyselly. Jos on jotain ns. sovittu, niin kun porukka on tullut alkuleiristä kyselemään, että pelataanko sitä peliä vai ei niin aika tasaseen tahtiin oon toistellu, että "joo, jos saadaan pelaajia". En mä ole yleensä (myönnän, nyt tein sen virheen) luottanu, että ne sovitut jutut on jotain mitä voi kalenteriin laittaa.

    Nyt kun jengi sitten hehkuttaa että oli parasta leiriä pitkään aikaan, niin mieleen tulee ihan aikuisten oikeasti, että ei olis kannattanu edes yrittää sopia mitään. Kun kerran ihan hyvin näytti menevän ilmankin.


    Mun mielestä se kultainen keskitie on se että jättää etukäteisitkemiset väliin ja ottaa messsiin kaikki hyvät pelit, ja kattoo leirillä tilanteen. Sullakin on monta saatana kovaa peliä joita mieluusti jatkan jossain välissä, mutta se että leiriaikataulut sovitaan etukäteen lukkoon on persiistä. Mä en pariin kovaäänisimpaan huutajaan kiinnittäis niin kovin huomiota.

  • on 1367774064:


    Mun mielestä se kultainen keskitie on se että jättää etukäteisitkemiset väliin ja ottaa messsiin kaikki hyvät pelit, ja kattoo leirillä tilanteen. Sullakin on monta saatana kovaa peliä joita mieluusti jatkan jossain välissä, mutta se että leiriaikataulut sovitaan etukäteen lukkoon on persiistä. Mä en pariin kovaäänisimpaan huutajaan kiinnittäis niin kovin huomiota.


    No siihen tulokseen olen vähän tullut. Turha tulla huuteleen :)

  • on 1367774704:



    No siihen tulokseen olen vähän tullut. Turha tulla huuteleen :)


    Tarkoitin kyllä huutajilla niitä jotka ennen leiriä alka niistä peleistä jo vauhkoamaan, muuta touche, eiköhän tähänkin suuntaan sovi  :D.

    Mutta rehellisesti, jos nyt leireillä lähdettäisiin siitä että ensisijaisesti joka peli on kaikille auki ja se että joku pitkä kampanja mihin ei jotakuta edes yhdeksi kerraksi mukaan saada olis poikkeus, niin askel parempaan olisi. Tietysti rajat tulee vastaan aina, kuka nyt haluaa kauhuroolipeliä kahdeksalle pelauttaa...
  • Leirillä myös oli siivointa pitkään aikaan. Jengi tuntui kiltisti pesevän kattilat ym. kun olivat tehneet sapuskansa, cthulhu-mömmöjä ei ollut lavuaareissa, tiskiä ei kasaantunut, pääsali pysyi puhtaana ja järjestyksessä ym. Pitääkö tästä päätellä jotain, että ketkä ovat pahimmat sottapytyt?  ;)

  • on 1367816856:


    Leirillä myös oli siivointa pitkään aikaan. Jengi pesi tuntui kiltisti pesevän kattilat ym. kun olivat tehneet sapuskansa, cthulhu-mömmöjä ei ollut lavuaareissa, tiskiä ei kasaantunut, pääsali pysyi puhtaana ja järjestyksessä ym. Pitääkö tästä päätellä jotain, että ketkä ovat pahimmat sottapytyt?  ;)


    Varmaan ne jotka makaronia syö. Itse kun en syö.
  • Meni kyllä leiri aivan vituiksi Volvon kenkkuilun takia. Onneksi sentään lauantaina pääsi saunomaan ja jauhamaan paskaa porukan kanssa.

  • on 1367821049:


    Meni kyllä leiri aivan vituiksi Volvon kenkkuilun takia. Onneksi sentään lauantaina pääsi saunomaan ja jauhamaan paskaa porukan kanssa.

    Mitäpä sitä muutakaan sopii odottaa kiinalaiselta autolta  :P
  • Mk48.jpg

    Leirillä oli puhetta noista Isojen Poikien tykistökranaateista, tuossa kuvassa Mk48 155mm ydinjytky, ollut arsenaalissa 1968-1992 (vähän reilut tuhat kappaletta). Tehoa tosin vain säälittävät 72 tonnia TNT:tä, ei edes kilotonniin päästä :(
  • Unohdin pyyhkeen ja pienen shampoo pullon leirille, onko jollain tallessa? soittelinkin jo Karille tästä sunnuntaina.

  • on 1368016394:


    Unohdin pyyhkeen ja pienen shampoo pullon leirille, onko jollain tallessa? soittelinkin jo Karille tästä sunnuntaina.


    Joo, ja kuten sanoin puhelimessa, otin mukaan ;D
Sign In or Register to comment.