Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, 13.9. - 15.9. Kesärinne

TheThe
edited January 1970 in Yhdistysasiat
Tänne pölinää peleistä kyseisellä leirillä yms. Lisäksi tarvitsisin aikaisen kyydin leirille jos olen avaimien kanssa ensimmäisenä menossa perjantaina.

Comments

• Otan leirille yhden Call of Cthulhu one-shotin ei-perjantaipeliläisille. Tarvitsen myös kyydin Helsingin suunnalta.
  • Kyyti todennäköisesti onnistuu perjantaina jokus 17:00 kieppeillä, mieluiten leppävaarasta jos saat tavarat kulkemaan sinne asti.
  • Tulen leirille perjantaina, mutta pääsen lähtemään vasta noin klo 18.

• on 1378826276:

Otan leirille yhden Call of Cthulhu one-shotin ei-perjantaipeliläisille. Tarvitsen myös kyydin Helsingin suunnalta.

Kauhu kiinnostaa kovasti jos oikeasti peli on niin pelottava, että ei uskalla kuselle mennä kesken pelin.
  • Lauantaille olisi tarjolla figupeliturnausta ja sunnuntaille jyhad-turnausta leirin ulkopuolella, joten pitää katsoa olenko paikalla. Pelikerholta olisi toisaalta mahdollisesti tulossa tutustumiskäynti....

• on 1378835091:

Tulen leirille perjantaina, mutta pääsen lähtemään vasta noin klo 18.

Sopii. Tota roinaa on sen verran että voin odottaa.
  • Otan leirille mukaan Tulen ja Jään Laulun molemmat pelit (aatelis- ja rahvasryhmät), sekä Deathwatchin. Katellaan siellä sitten mihin saadaan ryhmää kasaan ja milloin.
  • Olen kuullu vähän juttua non-GM sanctioned clandestine operationeista DW pelin aikaansaamisen suhteen.
  • Kyllä mä mainitsin Mustikselle, että yritän saada DW porukan kasaan perjantaille. Jengi on tulossa Ryökköstä lukuun ottamatta. Tulen leirille jännittämään olisko peliä. Lauantaina mulla on lähtö Tampereelle klo 7:30 Pasilasta joten myöhään pelaaminen varmasti edesauttaisi turnausmenestystä figuilun parissa.

Kari tulee leirille vasta lauantaille jos se noihin tulen ja jään lauluihin vaikuttaa.
Sign In or Register to comment.