Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri 23.-25.1.2015 Kesärinteen leirikeskuksessa

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Vuoden ensimmäinen leiri järjestetään tutussa Kesärinteen leirikeskuksessa 23.-25.1.2015. Leirillä pidetään myös yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous 24.1.2015 klo 13:00.

Comments

  • Kuka autollinen on menossa ajoissa? Tarvitsen kyydin itelleni ja avaimille Keravalta.
  • Perjantaina on luvassa Traveller:Bootstrap ja lauantaina lisää Huntuseuraa jos pelaajia löytyy. Varalla Kingdom ja Fiasco.
  • The user and all related content has been deleted.
  • Tulen leirille. Tulen ja Jään Laulu tulee mukaan.
  • Bootstrap go!

    Twilight 2013 se Suomi-Twilight?
  • Onko kukaan ajamassa lauantaina aamupäivällä/keskipäivällä leiriltä keravan tai muun radan varren suuntaan? Pitäis päästä ajoissa helsinkiin lauantaina..
  • Hei,

    Jos vapaita ja kiinnostuneita pelaajia löytyy, on omalta puoleltani tarjolla joko perjantain 23.1. myöhäisillasta tai lauantain 24.1.2015 iltapäivästä alkaen seuraavia pelitarinoita:

    - Shadowrun-seikkailu "Metahuman Capital" Sixth Worldin pelijärjestelmällä, missä Varjojuoksijanne hakevat takaisin yhtiötyöntekijöiden henkistä pääomaa (3-5 pelaajaa, HUOM: Pikkujoululeirin 2014 vanhat hahmot ovat tervetulleita jatkamaan tarinaa)

    - "Tienvalajat", fantasiaseikkailu Palladiumin maailman varhaisessa ajassa kääpiöiden, haltioiden ja titaanien yhteisestä, valtakunnat yhdistävästä tiehankkeesta ja sen toteuttajista (3-5 pelaajaa, tarinassa käytetään yksinkertaistettua Dungeon World -pohjaista pelijärjestelmää)
  • The user and all related content has been deleted.
  • Jaahas, se on taas yksi leiri takana.

    Perjantaina Rastaat tutustuivat keskiaikaiseen kirurgiaan, ihmettelivät miten lähialueen suurimmassa linnassa ei juurikaan ole ruokaa, jahtasivat varjoja ja ihmettelivät salakäytäviä. Eli vähän vähemmän äksöniä ja enemmän tutkimuksia tällä kertaa.

    Lauantai alkoi jäsenkokousella ja jatkui Missouri State Policen yrityksillä kukistaa Missourin ja Arkansasin suurimpaan energiayritykseen pesiytynyttä rikollista salaliittoa. Tällä kertaa lähti iso pyörä pyörimään ja etsivien kuolemaa halveksuvista yrityksistä huolimatta kultti voitti... Nyt ei vaan vielä oikein tiedetä mitä. Se selvinnee ensi kerralla kun (jos?) peli jatkuu "Ei-Arkansasissa".

    Omasta puolestani jälleen kiitokset pelaajille ja pelinjohtajalle.
  • Baalgorin sademetsien ja Korin Gileadin metallikaupungin hallitsija- ja ylimyshuoneet osoittavat suosiotaan Tienvalajien toteuttajille, joiden 27-vuotinen Valtakunnat yhdistävä ja helpotetun matkaamisen mahdollistava urakka on tullut onnistuneesti päätökseensä.

    Historian lehdille kirjaillaan ja kivilaatoille hakkautetaan seuraavat nimet:

    - Pääsuunnittelija ja hankkeen luova johtaja Faera [Male Elf Bard], jonka taiteellinen tyyli tulee jättämään pysyvät vaikutuksensa haltiakulttuuriin ja -muotokieleen vuosituhansien jänteellä. Hankkeen aikana ratsuna toiminut punainen griffoni Ferrara [Red Gryphon] ei myöskään välty tulevien sukupolvien huomiolta.

    - Hanketta ammattitaidollaan suojellut Heliothia [Female Titan Paladin] on selkeä esimerkki rotunsa oikeellisuudesta ja hyveellisyydestä. Hän tulee näyttelemään hyvin merkittävää roolia sekä tulevan haltioiden ja kääpiöiden suursodan, että jumalolento-Osiriksen kannalta.

    - Titaaniparin toinen osapuoli, Mortis [Male Titan Thief] edustaa historiankirjoista liki kadonnutta tahoa, mikä toteuttaa myös ne tarvittavat asiat, joihin tätä lajia ei tavallisesti osattaisi yhdistääkään. Mortiksen edustamat näkemykset ovatkin osaltaan mahdollistamassa maailman jatkuvuuden ihmisten voittokauden lopulta koittaessa, liki 10 000 vuotta myöhemmin.

    - Kääpiötaikuri Urist edustaa suursodan jälkeen täysin hylättävää ja kadotettavaa maagiperinnettä. Tästä huolimatta hän tulee vaikuttamaan nimikkolabyrinttinsä ja toistaiseksi vielä lemmikkikiven roolissa olevan Guffinin kautta kansansa kehitykseen mitä merkillisimmillä tavoilla.

    Kiitos siis teille hetkistä Palladiumin maailman varhaishistoriassa, joilla voi henkilöiden ohella olla suoraa tai epäsuoraa vaikutusta samoissa (kiitos Faeran, mahdollisesti myös rinnakkaisissa) ympäristöissä pelattaviin tuleviin tarinoihin!


    "Metahuman Capital" puolestaan vei Varjojuoksijatiimin newarkilaisen pilvenpiirtäjän uumeniin keskellä hirmu- ja aurinkomyrskyjä. Tiimin sähäkät jäsenet, joihin tällä kertaa lukeutuivat ...

    - Lennokkeja tehokkaasti luotsannut etähallinnan ammattimies, operaattori Cavalier (Human Male Rigger)
    - Haavojen räätälöimisen ja henkien spontaanin vangitsemisen mahteja hallitseva katuvelho Sphere (Orc Female Mage)
    - Todelliset peikkoveljekset, konetuliaseita ja sataprosenttista välitöntä toimintaa suosiva Zero (Troll Male Mercenary) ja noin peikoksi lievästi tasapainoisempi katanataistelija Choppa (Troll Male Street Samurai)
    - Asiansa tunteva olosuhteiden vanki, kujien kirurgi Kyykky (Orc Male Street Doc)
    - Haastavan kirjavaa Varjojuoksijoiden ryhmää työnantajille markkinoiva Crystal (Elf Male Face)

    ... kohtasivat ja päihittivät toimintaryöpytyksessä onnistuneesti kaikki esteet: huvimajan, tulivelhoudella ja kiertoratateräksellä varustautuneen kansainvälisen taistelumaagikolmikon sekä varsinaisen pokansa, yhtiöpalvelimen uumenista omaksi olennokseen risteytyneen mielten yhteenliittymän.

    Lopuksi hieman hankala kohde luovutettiin sovitusti Jonkun Toisen Ongelmaksi - vielä 13 prosentin bonusajan puitteissa, mistä kiitokset ja onnittelut!

    Metahuman Capital? Like a Metawalk in the Corporate Park!
Sign In or Register to comment.