Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Leiri, Kesärinne, 06.02. - 08.02.2015
The user and all related content has been deleted.
Comments
Jäiset uinujat, joka sijoittuu EU:n rahoittamalle Bransfieldin tutkimusasemalle Antarktiksella. 3-6 pelaajaa.
Mysterious Ways, D&D 3e, joka sijoittuu Pyhään Maahan (Israel ja Jordan) ristiretkien aikana vuonna 1114. Ja kyllä, Alternate-Earth setting. Pelaajat ovat joko ristiretkeläisiä tai heidän liittolaisiaan. Tarvitaan vähintään yksi lainkuuliainen cleric tai paladin. 7-levelin hahmot, 4-6 pelaajaa.
Vaikka Moffia ei varmaan naurattaiskaan, niin Kuoleman Kello tais olla vielä rutistamatta loppuun?
Tänään mukaan tulee kuitenkin Tulen ja Jään Laulun aivan tuore ja uusi kampanja "Yön Sisaret" joka sijoittuu aikaisemmista poiketen kauas pohjoiseen. Tämä on sellainen setti, jonka merkeissä meinasin jatkaa Tulen ja Jään Laulun pelauttamista, kun pitkään kulkenut Suurtarhan Talvi ja sen sisarkampanja Rastaat saavuttavat piakkoin luonnollisen päätepisteensä.
Oh snap, minkäslaisesta meininkiä tää Yön sisaret pitää sisällään? Rastaat ollut ihan helkkarin hauskaa seikkailua, just meikäläisen makuun.
Reipashenkistä seikkailu poikkeuksellisen vaativassa ympäristössä. Suuruudenhullu tavoitteeni on yhdistää Suurtarhan Talven ja Rastaiden parhaat puolet. Eli noin enempiä vielä spoilaamatta Rastaiden tapaan tiiviimpi ryhmä kuin Suurtarhan Talven aateliset (jotta kaikille pelaajille olisi tekemistä kullakin pelikerralla) ja aatelisten tapaan itsenäisempi asema kuin Rastailla (jotta saadaan resurssien hallintaa ja pidempää suunnittelua mukaan).
http://www.kurry.fi/viki/index.php?title=Yön_Sisaret_(Tulen_ja_Jään_Laulu)
Elämänsä ja kunniansa Yövartion käyttöön täksi yöksi ja kaikiksi tuleviksi öiksi vannoivat partiomies Ser Terrance "Hullu Terry" Lugus, partiomies Kyle "Salametsästäjä", rakentaja Kilbert "Syytön", rakentaja Beorn "Vapaaehtoinen" ja Mestari "Mikäs tytön nimi oli?" Meryn.
Lauantain C.S.I Lohikäärmeen Laulu (aka "Helmiä Sioille") selvitti ensimmäisen tapauksensa. Hölmöjä oli useita, syyllisiä vähemmän ja salaliittoja ei ollenkaan. Sisar "Nice Things" Carolan ja Mestarin päättelytaito yhdistettynä Heraldi Jascen, Kauppias Gyrin, Kersantti Durmarin ja Kamariherran kuulusteluihin ja tutkimuksiin toi ikuista kunniaa ja mainetta Brazenin suvun perilliselle.
Kiitokset kaikilla ja tästä on hyvä jatkaa.
Bisnesmies, ei kauppias.
Ja spin doctor. 8)
"Olemme varmasti kaikki samaa mieltä siitä, mikä oikeudenkäynnissä on tärkeintä... Saada nuori herra Kar Brazen näyttämään hyvältä!"
Tosin Jascea ketutti, kun Gyr halusi spin doctoroida, vaikkei varsinaisesti ollut mitään spin doctoroitavaa.
"Pitää saada näyttämään siltä, että kaikki meni hyvin."
"Kaikki MENI hyvin!"
"Saattoi mahdollisesti mennä paremminkin wink wink nudge nudge..."
Crows can't be choosers, vai miten se nyt meni..
Perjantaina oltiin syvällä Etelämantereen syleilyssä useaa astetta kokeellisemmissa kuvioissa nauttien samalla hyytävistä, myös tuulenpuhallusta sisältäneistä äänimatoista. Palkintomatkalainen Hughes Lawrence kiittää tukikohdan väkeä ja pelinjohtoa!
Lauantaina, pian Netrunner-sessioiden jälkeen matkattiin tarinassa "Herttuat, käärmeet ja näyt" puolestaan uskonpuhdistusten ja niiden yhteydessä kiehuvien poliittisten vainojen alta kauas kotoa, suorastaan trooppisiin olosuhteisiin asti.
Häikäilemättömyys, täyttämättömien ihastusten kaiho ja nelikirjavien suomujen johdatus värittivät aatelisseurueen...
- Herttuan veli, realistiaatelinen Sir Leodthain Shaldon [Human Male Thief]
- Edellisen sävelsydäminen poika, Farak Shaldon [Human Male Bard]
- Lordi Hawke Shaldon, suvun jämäkkä vt. päämies [Human Male Fighter]
- Nuoren lordin kaksoisveli, jumalten huomion muuttama maagi ja juonija Arrath Shaldon [Human Male Wizard]
- Lady Emory Shaldon, Hawken ja Arrathin pikkusisko ja aatelisneito, josta kasvoi vaelluksen aikana itsenäinen nuori nainen [Human Female Ranger]
- Lohikäärmeuskon ylipappi Scarpio Serpentis, jonka uskonpolku ohjasi seuruetta [Elf Male Cleric]
... joukkomatkaa lounaisrannikoiden kaukaisiin viidakoihin - joidenkin mielestä maailmansa Argentiinaan, kaikkien mielestä uusien alkujen ja mahdollisuuksien äärelle.
Kiitos, onnea ja menestystä!
Kuten pelinjohtaja erheellisesti ilmaisi paikkaa tuon maailman Brasiliaksi, peliporukka ojensi tätä mishappia kertomalla totuuden suvun exoduksesta kyseisen maailman Saksasta Argentiinaan.