Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Ropecon 15.-17.5.2015

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Ketäs meiltä on suuntaamassa Ropeconiin nyt toukokuussa?
Entä mitä on suunnitelmissa?  :)

Comments

• Olen menossa juhlistamaan Charlie-kampanjan juhlavuotta parilla tribuuttipelillä: Gnome-nam ja "Vietnamin sodan vastainen mielenosoitus" Phoenix Commandilla.

• on 1427541585:

Olen menossa juhlistamaan Charlie-kampanjan juhlavuotta parilla tribuuttipelillä: Gnome-nam ja "Vietnamin sodan vastainen mielenosoitus" Phoenix Commandilla.

Nyt on kova meno!

• on 1427542164:

on 1427541585:

Olen menossa juhlistamaan Charlie-kampanjan juhlavuotta parilla tribuuttipelillä: Gnome-nam ja "Vietnamin sodan vastainen mielenosoitus" Phoenix Commandilla.

Nyt on kova meno!

Tosin menen kyllä rukkaamaan noiden sääntöjä, GN siirtyy ropeksi alustalle Dungeon World/The Regiment. Bonuspeliksi taidan kääntää yhden Cthulhu-seikkailun tremulus/The Regiment/Colonial Marines:lle.
  • Mä olen harkinnut osallistua Vtes-turnaukseen, niikuin silloin puhuttiin. Alkaa vaan olla melkoinen kiirus pakan testailun kanssa, varsinkin kun edellisesti pelistä on vierähtänyt tovi.
  • Tulossa olen ropeconiin
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!