Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Kesärinne, 22.04. - 24.04.2016

edited January 1970 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments

• Olen leirillä perjantain ja pääosan lauantaista (lue: lähden lauantai - sunnuntai välisenä yönä). Mukaan tulee Elemental Evil ja Yön Sisaret, sekä yksi tai useampi one-shot kaiken varalle.
  • Mun vasempaan silmään tehdään kaihileikkaus leiriä edeltävänä viikkona, ja jos homma ei mene vituiksi niin tarvitsisin leirikyydin jostain akselilta viherlaakso-leppävaara ja takaisin, mieluiten jo la-su yönä.
  • Mukaan tulee Tyranny of Dragonsin seuraava jakso "Shadows over the Moonsea".

• on 1460627867:

Mun vasempaan silmään tehdään kaihileikkaus leiriä edeltävänä viikkona, ja jos homma ei mene vituiksi niin tarvitsisin leirikyydin jostain akselilta viherlaakso-leppävaara ja takaisin, mieluiten jo la-su yönä.

Mä oon menossa leirille perjantaina (kaupan kautta) varmaan joskus viiden-kuuden aikaan, ja lähtenen aamuyöllä la-su. Molempiin suuntiin ajelen Lebuskin aseman yli Kehä I:stä. Kelpaisko?
  • Kun tuota toista Kult-kampanjaa saatiin nyt eteenpäin viime leirillä, niin otan tälle leirille mukaan ainakin The Gates of the Past -kamppiksen. Eli jos vanhoja pelaajia saadaan kasaan, niin voisi jatkaa Park rangereiden seikkailuja Great Smoky Mountainsin kansallispuistossa ja sen (sekä virallisten toimivaltuuksiensa) ulkopuolella.

• on 1461168065:

on 1460627867:

Mun vasempaan silmään tehdään kaihileikkaus leiriä edeltävänä viikkona, ja jos homma ei mene vituiksi niin tarvitsisin leirikyydin jostain akselilta viherlaakso-leppävaara ja takaisin, mieluiten jo la-su yönä.

Mä oon menossa leirille perjantaina (kaupan kautta) varmaan joskus viiden-kuuden aikaan, ja lähtenen aamuyöllä la-su. Molempiin suuntiin ajelen Lebuskin aseman yli Kehä I:stä. Kelpaisko?

Ihan hyvältä kuulostaa.

• on 1461168065:

on 1460627867:

psst. Mäkin voisin olla kiinnostunut hyppäämään samaan kyytiin.
  • En valitettavasti pysty tuonne Viherlaakso-Leppävaara akselille venymään, mutta autoon mahtuu vielä yksi kyytiin väliltä Rautatientori - Munkkiniemi
  • Mukana:
    Delta Green
    Vaarojen sari
  • Hieman flunssainen olo niin jää nyt leiri välistä, ei viitsi ottaa riskejä leikatun silmän suhteen.
  • Olipahan Innsmouth-henkinen d&d-seikkailu ja eeppisin 2 levelin loppumatsi EVER.  Ja pässi osoittautui varsin huimaksi druidimuodoksi, jopa uppoavassa, palavassa laivassa demonisia piraatteja vastaan. PÄKÄ PÄKÄ, BITCHES!

• on 1461511138:

Olipahan Innsmouth-henkinen d&d-seikkailu ja eeppisin 2 levelin loppumatsi EVER.  Ja pässi osoittautui varsin huimaksi druidimuodoksi, jopa uppoavassa, palavassa laivassa demonisia piraatteja vastaan. PÄKÄ PÄKÄ, BITCHES!

"Hiukan" oli saarella sisäsiittoisuutta, devilienpalvontaa ja hulluutta. Onneksi urheat seikkailijat menivät rikkomaan sopimuksen saarelaisten ja devilien välillä niin saatiin aavelaiva Yhdeksästä Helvetistä vierailulle. Vierailu kohdistui törmäämällä Lohikäärmekultin laivaan. Kerrankin laivat olivat ihan aikuisten oikeasti jo tulessa kun paikalle tultiin. Demonibuccaneerit vastaan lohikäärmekultin merimiehet ja kleeri vastaan soppaan sekaantuneet Undesirablesit ryöstäen ja lootaten kapteenin kajuuttaa samalla kun palavalla kannella taisteltiin molempien laivojen upotessa pikkuhiljaa samalla. Ei kestänyt uppoaminen 2 tuntia ja 40 minuuttia kuten Titanicin tapauksessa. Seikkailijat melkeinpä pelasti druidi jättiläispässin muodossa. Taisi tulla chargesta neljä kertaa kriittinen osuma. WFT?!?
  • Perjantai. Jos ei tämän jälkeen kaikille pelaajille ole selkeää, että Muurilla on kauheaa ja voittamisen mahdollisuudet on vähissä, niin sitten ei milloinkaan. Seikkailu sisälsi paljon koukkuja, joihin ei juurikaan tartuttu tai ne ammuttiin/poltettiin. Miksi Josef pakeni? Miksi Nissa heräsi oltuaan niin pitkään paikallaan? Mutta ei se mitään, joskus näinkin. Ehkä niihin vielä palata... ;)

Lauantai. Teen uutta hahmoa Kulttiin. GM toteaa "tässä kampanjassa ei hirveästi ole ollut noita taisteluita". Noh, koska hahmokonseptiin kuului reipas mieli ja kohtalaiset taisteluskillit laitan niihin pointteja silleen reippaammin ajatellen, että ei olis eka kerta kun on hahmolla skillejä joita ei pelissä tarvitse heittää... Puolitoista tuntia myöhemmin peli kääntyy jyrkästi Pinkertonimaiseen suuntaan ja hahmoni raahaa haavoittunutta Karin hahmoa ulos vihamielisen satyyriheimon asuttamasta metsästä ampuen rynnäkkökiväärillä sarjatulta yhdellä kädellä, että viholliset pysyisivät edes hiukan kauempana. Karin hahmo sai myöhemmin oman tähtihetkensä kun sairaalasta jalka paketissa itsensä väkisin ulos kammennut agentti haluaa lähteä neuvottelemaan satyyrien kanssa.

Kiitokset kaikille mukana olleille!

• on 1461561210:

Perjantai. Jos ei tämän jälkeen kaikille pelaajille ole selkeää, että Muurilla on kauheaa ja voittamisen mahdollisuudet on vähissä, niin sitten ei milloinkaan. Seikkailu sisälsi paljon koukkuja, joihin ei juurikaan tartuttu tai ne ammuttiin/poltettiin. Miksi Josef pakeni? Miksi Nissa heräsi oltuaan niin pitkään paikallaan? Mutta ei se mitään, joskus näinkin. Ehkä niihin vielä palata... ;)

Ei mulle ainakaan jäänyt sellainen kuva että esim. nää mainitsemasi kysymykset olisi jotenkin loppuun käsitelty? Nissan arvoitus ei ratkenne ainakaan ennen kuin mestarin pelaaja saadaan paikalle Kastellin taikuutta käyttämään, ja Josef nyt tietysti ei ole oikein kysymyksiin vastaamassa joten en tiedä minkälaisia vastauksia siihen asiaan saadaan. Jälkimmäisestä ei kyllä niinkään ihmetytä että miksi Josef karkasi vaan että miksi me muut emme. Ja joo, väistämätön tuho on niin selvää että joko pelinjohtaja haluaakin enemmän pelauttaa "Yövartion miehet rintamakarkureina"-maantierosvopeliä tai sitten kampanjan teemana on "kyllä täällä kaatuakin voidaan" tykistöiskua omiin koordinaatteihin ja epätoivoista last man standingia. :D

Vakavissaan, diggaan Yön Sisarten tunnelmasta, ja edessäolevista haastavista ratkaisuista. Luvassa jäätävää roolipelaamista.
  • Ja leiriltä erityiskiitos Vampiresta, jossa pelinjohtaja voitti rimakauhunsa ja pelautti varsin maistuvan setin. Tunnelmaan panostettiin ja fiilis oli väkevä. Lisää näitä!
  • Delta Green suuntasi tällä kertaa Eurooppaan ja kauas minkäänlaisten valtuuksien vaikutuspiiristä (ei sillä että operaatioon osallistuneilla agenteilla olisi ollut niitä kotimaassakaan). Norjan poliisille jäi selvitettäväksi liian helppoa keissi, jota ei varmaan kauaa tutkita. Ja asianmukaisesti kaikki tapot suoritettiin yksin kaukana muista hahmoista. Ancilia kaipaa raportteja kaikilta operaatioon osallistuneilta jäseniltä.

• on 1461570179:

Nissan arvoitus ei ratkenne ainakaan ennen kuin mestarin pelaaja saadaan paikalle Kastellin taikuutta käyttämään, ja Josef nyt tietysti ei ole oikein kysymyksiin vastaamassa joten en tiedä minkälaisia vastauksia siihen asiaan saadaan.

Jos on tosiaan hoppu selvittää tämä, niin ehkä löytyy joku vapaaehtoinen pelaamaan irstasta sikaa Mestaria. Tai tietty jos pari vuoden päästä on vielä joku muurilla pystyssä niin palataan sitten asiaan. ;)

• on 1461650288:

on 1461570179:

Nissan arvoitus ei ratkenne ainakaan ennen kuin mestarin pelaaja saadaan paikalle Kastellin taikuutta käyttämään, ja Josef nyt tietysti ei ole oikein kysymyksiin vastaamassa joten en tiedä minkälaisia vastauksia siihen asiaan saadaan.

Jos on tosiaan hoppu selvittää tämä, niin ehkä löytyy joku vapaaehtoinen pelaamaan irstasta sikaa Mestaria. Tai tietty jos pari vuoden päästä on vielä joku muurilla pystyssä niin palataan sitten asiaan. ;)

Ei huolta. Toistaiseksi irstas sika Mestari on NPC statuksella oleva hahmo, jota GM käyttää häikäilemättömästi hyväkseen plot-devicena. ;)
Sign In or Register to comment.