Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Kurry tutuksi tempaus - pelinjohtajia tarvitaan
The user and all related content has been deleted.
Comments
Seikkailu on valmis ja pelauttamiskelpoinen.
"Keikka"
Ryhmällä herrasmiesvarkaita on tasan yksi yö aikaa murtautua saarella sijaitsevaan vanhaan kartanon raunioon, jossa huhutaan olevan kaikenlaisia rikkauksia. Haasteena keikassa on se, että ainoa vartioimaton ja turvallinen reitti kartanolle on auki vain sadekauden tulvavesien noustessa riittävän korkealle. Näin ollen keikka on pakko suorittaa keskellä sadekauden pahinta monsuunimyrskyä ja kartanolta pitää päästä saaliin kanssa pois ennen kuin aamu valkenee, myrsky laantuu ja kaupunginkaarti palaa saarelle tarkastamaan myrskytuhoja.
Maailma on Forgotten Realms, pelijärjestelmä D&D 5th edition, mukaan mahtuu neljä (4) lvl 1 valmishahmoa, joilla kullakin on luonnollisesti tiimissä oma erikoisalansa:
"Piikki" - Kääpiövaras, entinen lukkoseppien killan oppilas. Hallitsee lukko- ja ansamekanismit, sekä osaa murtautua mihin vain (tarvittaessa seinän läpi louhien). Saanut kutsumanimensä murtotyökalusta.
"Puukko" - Tieflingvaras, entinen merimies. Hallitsee köydet ja kiipeilyn sekä osaa käyttää veneitä. Avustaa "Piikkiä" murtohommissa kirvesmiehen taitojensa ansiosta. Saanut kutsumanimensä kanniskelemastaan sapelista, joka näyttää "Piikin" mielestä isolta puukolta.
"Pata" - Ihmistaistelija, ryhmän ainoa oikea ammattirikollinen. Hallitsee katujen tavat ja tietää mikä on arvokasta, mikä helposti myytävää ja mikä molempia. Vanhana katutappelijana pistää miekan ja bucklerin kanssa ruotuun isommankin joukon. Saanut nimensä tyylikkään hattunsa alla kantamastaan metallikypärästä.
"Puntari" - Puolihaltiataistelija, ryhmän ainoa oikeas herrasmies (tai ainakin osaa esiintyä sellaisena). Ammattipeluri, joka puhuu tarvittaessa mustan valkoiseksi, neuvottelee hinnat kohdalleen tai varastaa naapurin kukkaron. Kun puhe ei riitä, hakkaa järkeä päähän koristellulla kovapuisella kävelykepillään, josta on myös saanut kutsumanimensä.