Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Kesärinne, 14.10. - 16.10.2016

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Seuraava yhdistyksen leiri järjestetään 14.10. - 16.10.2016 Kesärinteen leirikeskuksessa. Leiri alkaa perjantaina klo. 17:00 ja loppuu sunnuntaina klo. 20:00.

Leirille osallistuvilta peritään leirimaksu 10 euroa (varsinaiset jäsenet) tai 5 euroa (nuorijäsenet).

Leiriohjeet

Comments

  • Tyranny of Dragonsin seuraava jakso, Tyranny in Phlan, tulee mukaan leirille. 3-8 pelaajaa mahtuu mukaan. Kaikille hahmoille tulee 6,500 kokemuspistettä lisää, joka nostaa hahmot vähintään 5. tasolle. Osa hahmoista on jo päivitetty, loput peliin osallistuvat hahmot päivitetään ennen peliä. Saattaa tulla vähän next level shittiä.
  • Tällä kertaa tulossa mestoille.
  • Kova uhkaus että yksi uusi tyyppi olis tulossa perjantaina leirille
  • Tulossa leirille ja peleistä mukaan tulevat:

    Yön Sisaret (Yövartio jatkaa taistelua Surmansolassa luonnonvoimia ja villejä vastaan)

    Kapeanmeren Kevät (Syysjuhlat ja juonittelu Lysissä jatkuvat)

    Sininen (Case Putteri alkaa olla taputeltu, mutta heti seuraavaa juttua pukkaa)

  • on 1475511590:


    Tyranny of Dragonsin seuraava jakso, Tyranny in Phlan, tulee mukaan leirille. 3-8 pelaajaa mahtuu mukaan. Kaikille hahmoille tulee 6,500 kokemuspistettä lisää, joka nostaa hahmot vähintään 5. tasolle. Osa hahmoista on jo päivitetty, loput peliin osallistuvat hahmot päivitetään ennen peliä. Saattaa tulla vähän next level shittiä.


    GUSH EATS NEXT LEVEL SHIT FOR BREAKFAST, AND NOW HE'S REALLY HUNGRY.

  • on 1476097709:


    Tulossa leirille ja peleistä mukaan tulevat:

    Yön Sisaret (Yövartio jatkaa taistelua Surmansolassa luonnonvoimia ja villejä vastaan)


    Yön sisaret, aina kova. Ja Surmansola puolestaan oikea muurintakainen vitutuksen multihuipentuma.
  • Peleistä mukaan:

    World of Dungeons 1979: Vaarojen Saari

    Traveller: Bootstrap
    Tämänhetkinen ennuste Dawn Islesin maatalouden modernisoinnissa on n. 3 kuukautta. Sen jälkeen koko valtakunta on nostettu TL 2:lle.
  • Saavun paikalle, toivottavasti taas uuden näkökorjainiteraation kanssa.

    Ainankin tuo lohikäärmeiden tyrannia kuulostaa ihan mielenkiintoiselta.
  • Nurgle päättänyt siunata, ja pari viime päivää menny nukkuessa. Melko varmasti ei riitä huomenna voimat saapua paikalle.

    Saa nähdä pääseekö ollenkaan
  • Perjantaina I-UPL:n rikostutkinta ihmetteli sinisiä pillereitä, sinisiä huonekaluja, sinistä spraymaalia ja sinivalkoista uusnatsia. Lisäksi mystinen "Silminnäkijä" stalkkasi sinitukkaista teinityttöä. Ehkä jonain päivänä tämäkin tutkinta kasvaa aikuiseksi ja kehittää itselleen rikosnimikkeen, epäiltyjä ja sellaisia todisteita, jotka voisivat jossain oikeusasteessa kelvata...

    Lauantaina Yövartio jatkoi taistelua Surmansolassa. Villien yhden heimon eteneminen pysähtyi useiksi viikoiksi ja vaikuttaa siltä, ettei heimolla ole enää mahdollisuuksia puskea solasta läpi. Länsivartiolla rakenneltiin "deadman switch" tyyppisiä järjestelyitä omien miesten varalle ja koettiin avuttomuuden tunteita kun neljällä miehellä ei paljoa villien maahantuloa pysäytellä jos samaan aikaan pitäisi vartioida torniakin.

    Kiitokset jälleen kerran osallistuneille.
Sign In or Register to comment.