Leiri, Kesärinne 19.-21.1.2018

edited January 24 in Yhdistysasiat
Seuraava yhdistyksen leiri järjestetään 19.-21.1.2018 Kesärinteen leirikeskuksessa. Leiri alkaa perjantaina klo 17.00 ja loppuu sunnuntaina klo 14.00.

Leirille osallistuvilta peritään leirimaksu 10 euroa (varsinaiset jäsenet) tai 5 euroa (nuorisojäsenet).

Leiriohjeet

Leirikeskuksessa on yöpymismahdollisuudet 62 hengelle 2-8 hengen huoneissa. Salissa on takka, ulkona suojassa on toinen takka, keittiö täysin varusteltu isoine kylmäkoneineen, sauna lämpiää joka ilta (vuorot sekä miehille että naisille). Iso sali, missä on paljon tilaa pelata lauta- ja figupelejä. Lukuisia pienempiä tiloja, missä pelata mm. roolipelejä tai mitä tahansa pelejä. TV/AV-laitteet löytyvät.

Tämän parempaa paikkaa rooli-, lauta- ja figupeleille ei löydy mistään!
Tagged:

Comments

  • Vastaus muutamaan erilliseen kyselyyn leirimaksuun liittyen:

    Tammi- ja helmikuun leirien leirimaksu on 10 euroa (5 eur nuorisojäsenet) per leiri - eli toimitaan vielä 2017 vuosikokouksen mukaisesti. Vuoden 2018 vuosikokous järjestetään helmikuun leirillä, ja vuosikokous vahvistaa vuoden 2018 jäsen- ja leirimaksut (alkaen koskemaan huhtikuun leiriä).
  • Tulossa leirille lauantaina pelauttamaan jotain - otan mukaan pari soveltuvaa settiä.

    Foorumilla on ollut hiljaista, mites muut - ketkä on leirille saapuvissa?
  • Tulossa koko leirin ajaksi näillä näkymin
  • Tulossa molemmiksi päiviksi, jos leiri järjestetään. Saavun perjantaina vähän myöhässä, mutta toiv. ennen seiskaa. Muutama peli mukaan, päällimmäisenä Walking Dead ja Ars Magica.
  • Tulossa, molemmiksi päiviksi. Toiveena saada pe vedettyä Mouse Guardia, mutta riippuu siitä ehdinkö pahoilta työkiireiltä treenaamaan huomenna Petskun kanssa konflikti-sääntöjä...
  • Tulossa, mitään en mukanani tuo koska erinäiset albiinoaikuisten ja albiinonuorten auringolta pakoon -tapahtumat ovat vienneet/vievät aikaa...
  • Poissa todennäköisesti koko leirin.
  • Tulossa pitäisi olla.
  • edited January 18
    Mukaan tulevat seuraavat pelit:

    TOMB OF TIBERESH
    Syvällä Mulhorandissa, Raurinin pölyaavikolla, sijaitsee juuri löydetyt Anu-Asirin kaupungin rauniot. Anu-Asirin uskottiin olevan vain pelkkä taru, mutta nyt se on täynnä aarteenetsijöitä. Anu-Asirin ulkopuolella, Nuria-joen toisella puolella, sijaitsee Tibereshin pyramidi. Anhurin kirkon lähettämä ryhmä on saanut tehtäväkseen selvittää mitä pyramidi pitää sisällään. D&D 5th Edition one-shot, valmishahmot, 5-6 pelaajaa.

    ELEMENTAL EVIL
    Seikkailut Mulmasterissa jatkuvat jaksolla nimeltä Breath of the Yellow Rose. D&D 5th Edition, suurimmalla osalla hahmot, uusia tehdään tarvittaessa. 3-8 pelaajaa.

    OATH OF BLOOD
    Pelaajahahmot ovat mafiosoja New Yorkissa vuonna 1929. Mafia, johon pelaajahahmot kuuluvat, hallitsee koko kaupunkia, mutta uusi mafiaperhe on ryhtynyt valtaamaan alueita ja viemään bisneksiä. Johtaako valtataistelu sotaan mafiaperheiden kesken? Call of Cthulhu one-shot, valmishahmot. 4-6 pelaajaa.

    THE LAND THAT TIME IGNORED
    Pelaajahahmot ovat retkikunnan jäseniä syvällä Amazonin viidakossa vuonna 1932. Kuuluisa tiedemies katosi retkikuntansa kanssa tutkiessaan omituista legendaa "lohikäärmemäisistä olennoista" ja pelaajahahmot ovat menossa ottamaan selvää siitä mitä edelliselle retkikunnalle kävi ja mahdollisesti pelastamaan heidät. Call of Cthulhu one-shot, valmishahmot. 4-6 pelaajaa.

    THE FIND
    Edinburgin yliopiston arkeologinen tutkimusretki on suuren löydön partaalla Egyptissä vuonna 1935. Pelaajahahmot ovat kyseisen tutkimusretken jäseniä. Call of Cthulhu one-shot, valmishahmot. 4-6 pelaajaa.
  • edited January 20
    Lauantaina tarjolla on:

    PIMEIDEN POLKUJEN KULKIJAT
    [Lohikäärmeen Laulu] 

    Usvaoppaat ovat mullistaneet tiedonvälityksen ja sodankäynnin Jumalsotien jälkeisessä Lohikäärmeen Laulun maailmassa. Mutta mikä on usvaoppaiden kohtalo valtaa hamuavien osapuolten välisessä kamppailussa?

    Tarinan pääosassa on 4-6 nuorta, vasta löydettyä Usvaopasta. Tarina kertoo magiasta, mystiikasta, seikkailuista, viattomuuden menettämisestä, hyväksikäytöstä ja politiikasta miekan ja magian maailmassa.

    Uusi. 4-6 pelaajaa.

    AAMUHÄMÄRÄN LAPSET
    [Twilight:2027]

    Punkaharju, joulukuu 2027. 
    Kuusi vuotta on kulunut ydinsodan päättymisestä.  Maailma muistuttaa hyvin vähän sitä, joka oli olemassa ennen sotaa. Elämäntapa, joka vallitsi ennen sotaa, on kadonnut – sen on korvannut päivästä ja viikosta toiseen selviytyminen. 

    Kaikkialla maailmassa tuho ei ole ollut niin laajaa kuin Suomen itäosissa, mutta mikään nurkka maailmasta ei ole jäänyt sodan kosketusta vaille. Kuitenkin jossain kaukomailla tehtaat toimivat ja laivat kuljettavat tavaraa – ja välillä satunnainen kauppias onnistuu tuomaan Punkaharjullekin uustuotteita. 

    Punkaharjulla asuu pieni yhteisö, jonka toiveet ja pelot ovat hyvin samanlaisia kuin sata vuotta sitten alueella asuneilla ihmisillä. Kalastus, maanviljely ja karjan hoito työllistävät suurimman osan yhteisön asukkaista – toki elektroniikkakorjaajia ja sähköasentajia ei näillä kylillä näkynyt 1900-luvun alussa.

    Punkaharjun itä- ja eteläpuolella on laajat alueet sodan arpeuttamia ja autioittamia seutuja, ”rajamaita”, joissa ei vallitse mikään laki. Länsipuolella, Savonlinnan takana, valtaa pitää venäläinen sotajoukko, jotka ovat asettautuneet alueelle pysyvästi. 

    Minkälainen on tämä maailma katsottuna 13-15 vuotiaan nuoren silmin? Ylä-aste ei ehkä ole samanlainen kuin kymmenen vuotta sitten – lyhyt kouluviikko on pakon sanelemaa, sillä lähes jokainen yläkoululainen tekee töitä koulun ohella. Vapaa-aikaa on vähemmän kuin ikäisillään ennen sotaa, mutta harrastuksia mahtuu silti monen elämään. Televisio-lähetykset Länsi-Suomesta luovat uskoa huomiseen.

    Tämän tarinan pääosassa on 4-6 Punkaharjulla asuvaa 13-15 vuotiasta nuorta. Aamuhämärän lapset on tarina kaatuneesta maailmasta, uuden ajan alusta, paremman huomisen toivosta… mutta myös menetyksistä, vastoinkäymisistä ja aikaisesta aikuistumisesta.

    Tarina on osa TWILIGHT: 2027 jatkumoa.

    Uusi. 4-6 pelaajaa.
  • edited January 20
    Eilen Mulmasterissa seikkailijat saivat tehtäväkseen hakea aatelisneidon ilmakultin kynsistä, joka oli verhoutunut mystisen ja vääristyneen Keltaisen henkäyksen -filosofian taakse. Seikkailijat löysivät muurein ympäröidyn kartanon ja salavihkaisuutta ja hiljaisuutta hyväksi käyttäen vapauttivat vankina olleen Keltaisen ruusun luostarin pasifistimunkin ja sen lisäksi kävivät kidnappaamassa nukkuvan aatelisneidon ja vieläpä poistuivat paikalta herättämättä ketään. Aatelinen, joka seikkailijat palkkasi, lupasi hoitaa ilmakultin ja aamun sarastaessa ilmakultin silmäätekeviä ei enää löytynyt elossa.

    Täytyy kyllä sanoa, että oli hienosti hoidettu operaatio. Vain kellarissa ollut griffon piti päästää hengiltä, muuten homma hoidettiin pelkällä hiippailulla ja salakähmäisyydellä. Aina ei tarvitse taistella kaikkea mahdollista vastaan ja hyvä niin, koska vastus oli hippuisen kovempaa tasoa kuin suurin osa seikkailijoista. Pelaajat saavat tästä hyvästä papukaijamerkin ja tähtitarran hahmolomakkeelle.
  • Kiitos kaikille leirillä olleille, oli kivaa ja siivoukset sujui mallikkaasti. Kunniamaininta AG:lle saunan vessan siivouksesta. 😀 Yksi löytötavara löytyi; pullo Axe Excitea, löytyy meiltä jos joku tunnistaa omakseen. 
  • Tibereshin pyramidi tutkittiin ja vapautettiin arvoesineistä sekä bonuksena pyramidin sydämessä ollut uhka Mulhorandin rauhalle estettiin tehokkaasti.
Sign In or Register to comment.