Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Kesärinne 16.02.-18.02.2018

edited February 17 in Yhdistysasiat
Seuraava yhdistyksen leiri järjestetään 16.02.-18.02.2018 Kesärinteen leirikeskuksessa. Leiri alkaa perjantaina klo 17.00 ja loppuu sunnuntaina klo 14.00. 

Leirillä järjestetään yhdistyksen jäsenkokous lauantaina 17.02. klo 14:00 alkaen.

Leirille osallistuvilta peritään leirimaksu 10 euroa (varsinaiset jäsenet) tai 5 euroa (nuorisojäsenet).

Leiriohjeet

Leirikeskuksessa on yöpymismahdollisuudet 62 hengelle 2-8 hengen huoneissa. Salissa on takka, ulkona suojassa on toinen takka, keittiö täysin varusteltu isoine kylmäkoneineen, sauna lämpiää joka ilta (vuorot sekä miehille että naisille). Iso sali, missä on paljon tilaa pelata lauta- ja figupelejä. Lukuisia pienempiä tiloja, missä pelata mm. roolipelejä tai mitä tahansa pelejä. TV/AV-laitteet löytyvät.

Tämän parempaa paikkaa rooli-, lauta- ja figupeleille ei löydy mistään!

Leirivastaavana toimii Tatu Salonen (puh. 045-1131 183)
Tagged:

Comments

  • Päätellen ORC ry:n tiedotuksesta on leirillä myös kai tapahtumassa jotain yhteistyötä? https://orc.ayy.fi/doku.php?id=kalenteri:kalenteri

  • "Yhteistyö" tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että jokin määrä ORC:n jäseniä tulee tutustumaan/pelaamaan ensi leirille. Pyysin osallistujamäärästä pientä hihkaisua leiriä edeltävällä viikolla (tänne tai facebookiin) jotta leirillä pelauttavat GM:t osaavat valmistautua.
  • Leirin FB-tapahtumaa voi mainostaa ORC ry:lle.

    https://www.facebook.com/events/197071550873456/

  • Otan leirille mukaan fantasiapelejä:
    North of Uthen, Vaarojen saari, sekä Dwarven Delve.

    DD toimii alustana kuukauden kokeilulle.
  • Aikataulu-ongelmien takia tämä leiri jää väliin. Valitettavasti sama koskee myös aika montaa seuraavaa leiriä, eli taukoa tulossa.
  • Viikonlopun tuplabuukkauksen takia tulen paikalle pelkästään perjantaiksi.
  • Tällä kertaa tulenkin koko leiriksi paikalle. Ensisijaisena pelinä otan mukaan Dunen, jossa jäätiin viidakon cliff(treetop)hangeriin.
  • polaria said:
    Tällä kertaa tulenkin koko leiriksi paikalle. Ensisijaisena pelinä otan mukaan Dunen, jossa jäätiin viidakon cliff(treetop)hangeriin.
    Dune kiinnostaa!
  • Mukaan tulevat seuraavat pelit.

    CLAIM TO SALVATION
    Scoured Starsin katastrofaalisten tapahtumien jälkeen Starfinder Society yrittää pysyä pinnalla. First Seeker lähettää ryhmän epätoivoiselle tehtävälle etsimään Salvation's Endin tekokuuta. Starfinder Societyn jäljellä olevat agentit ovat katkeamispisteessä. Antaako tehtävä avaimet siihen miten Society saadaan stabiloitua, jotta uusi Starfinderien sukupolvi ehtii astua esille? Starfinder one-shot, valmishahmot, 4-7 pelaajaa.

    ELEMENTAL EVIL
    Seikkailut Mulmasterissa jatkuvat jaksolla nimeltä Bounty in the Bog. D&D 5th Edition, suurimmalla osalla hahmot, uusia tehdään tarvittaessa. 3-8 pelaajaa.
  • Leirillä koko leirin ajan. Mukaan tulee ainakin:

    PIMEIDEN POLKUJEN KULKIJAT
    [Lohikäärmeen Laulu] 

    Usvaoppaat ovat mullistaneet tiedonvälityksen ja sodankäynnin Jumalsotien jälkeisessä Lohikäärmeen Laulun maailmassa. Mutta mikä on usvaoppaiden kohtalo valtaa hamuavien osapuolten välisessä kamppailussa?

    Tarinan pääosassa on 4-6 nuorta, vasta löydettyä Usvaopasta. Tarina kertoo magiasta, mystiikasta, seikkailuista, viattomuuden menettämisestä, hyväksikäytöstä ja politiikasta miekan ja magian maailmassa.

    Kampanja jatkuu. 4-6 pelaajaa.

    AAMUHÄMÄRÄN LAPSET
    [Twilight:2027]

    Punkaharju, joulukuu 2027. 
    Kuusi vuotta on kulunut ydinsodan päättymisestä.  Maailma muistuttaa hyvin vähän sitä, joka oli olemassa ennen sotaa. Elämäntapa, joka vallitsi ennen sotaa, on kadonnut – sen on korvannut päivästä ja viikosta toiseen selviytyminen. 

    Kaikkialla maailmassa tuho ei ole ollut niin laajaa kuin Suomen itäosissa, mutta mikään nurkka maailmasta ei ole jäänyt sodan kosketusta vaille. Kuitenkin jossain kaukomailla tehtaat toimivat ja laivat kuljettavat tavaraa – ja välillä satunnainen kauppias onnistuu tuomaan Punkaharjullekin uustuotteita. 

    Punkaharjulla asuu pieni yhteisö, jonka toiveet ja pelot ovat hyvin samanlaisia kuin sata vuotta sitten alueella asuneilla ihmisillä. Kalastus, maanviljely ja karjan hoito työllistävät suurimman osan yhteisön asukkaista – toki elektroniikkakorjaajia ja sähköasentajia ei näillä kylillä näkynyt 1900-luvun alussa.

    Punkaharjun itä- ja eteläpuolella on laajat alueet sodan arpeuttamia ja autioittamia seutuja, ”rajamaita”, joissa ei vallitse mikään laki. Länsipuolella, Savonlinnan takana, valtaa pitää venäläinen sotajoukko, jotka ovat asettautuneet alueelle pysyvästi. 

    Minkälainen on tämä maailma katsottuna 13-15 vuotiaan nuoren silmin? Ylä-aste ei ehkä ole samanlainen kuin kymmenen vuotta sitten – lyhyt kouluviikko on pakon sanelemaa, sillä lähes jokainen yläkoululainen tekee töitä koulun ohella. Vapaa-aikaa on vähemmän kuin ikäisillään ennen sotaa, mutta harrastuksia mahtuu silti monen elämään. Televisio-lähetykset Länsi-Suomesta luovat uskoa huomiseen.

    Tämän tarinan pääosassa on 4-6 Punkaharjulla asuvaa 13-15 vuotiasta nuorta. Aamuhämärän lapset on tarina kaatuneesta maailmasta, uuden ajan alusta, paremman huomisen toivosta… mutta myös menetyksistä, vastoinkäymisistä ja aikaisesta aikuistumisesta.

    Tarina on osa TWILIGHT: 2027 jatkumoa.

    Uusi. 4-6 pelaajaa.

  • edited February 15
    Korjaus aikaisempaan. Tulen perjantai illaksi ja olen lauantaina poissa aamusta noin kello 16:00 saakka. Sen jälkeen taas lauantai illan paikalla. Pelinä, tällä kertaa ainoana:

    INSTRUMENTS OF POWER AND REVENGE
    [Dune]

    Varotan huoneen epävirallinen kauppavaltuusto on joutunut törkeän murhayrityksen kohteeksi käytyään tutustumassa epäeettiseen huumekauppaan, jota käydään kestämättömän kehityksen periaatteilla. Kuka on murhan takana ja miksi? Liittyykö tapahtuma muinaiseen sukuvihaan, keisarilliseen politiikkaan vai johonkin muuhun? Miten viidakosta pääsee pois? Ja alkajaiseksi, miten tämän puun latvasta pääsee pois?

    Kampanja jatkuu, vanhat hahmot. Tarpeen mukaan tilaa voidaan tehdä vieraileville tähdille.
  • Tällä kertaa pitää jättää väliin, pääsiäisleirillä sitten!
  • Kirottu päiväkirja johdatti uuden seikkailijaryhmän kääpiöiden kaivantoon. Seikkailijat tekivät sinne kaksi retkeä ja keräsivät mukavan saaliin ilman tappioita. Itse päiväkirja sai lisää sisältöä ja seuraavat seikkailijat uusia karttoja oppaikseen. Kiitokset kaikille pelaajille ja erityisesti päiväkirjaa pitäneille.
  • Mulmasterin ulkopuolella käytiin eliminoimassa Soldieryn palkkaamana karavaaneja väijynyt rosvojoukko, joka paljastui suolla olevan entisen seikkailijattaren palkkaamiksi. Tutkittuaan asiaa, pelaajahahmot saivat selville, että tämä seikkailijatar kaivoi jotakin maagista jättimäistä kiveä ylös maan elementin kulttilaisten kanssa. Tuhottuaan kultistit ja seikkailijattaren, tämän päästä luikersi esiin Intellect Devourer, joka myös tuhottiin. Suuri kivi jätettiin rauhaan, koska sitä suojaa vahva suojaloitsu, joka estää jonkin pahuuden tulemisen ulos. Tästä raportoitiin Factioneiden ylemmille ja nautittiin palkkiorahoista.
Sign In or Register to comment.