Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Voorumin virhetoiminnat ja puutteet

edited September 2019 in Yhdistysasiat
This discussion was created from comments split from: Kurryboard vaniljan makuisena - foorumi päivittyy.
Tagged:

Comments

• edited January 2018
    The user and all related content has been deleted.
  • Hyvin toimi itsellä sekä pöytäselaimella että puhelimella. Mites Kenkkis etc joilla oli teemojen kanssa ongelmia, näkyykö postaukset / html-laatikot oikein vanilllassa?

Sinänsä hauska tuo vanilla että se on kuin purkki-ajan meininkiä (eli "on noita keskusteluja mut katonpa kaikki järjestyksessä").
  • Tuntuu toimivan (Mac+Safari ja iPhone+Safari). Tosin mitäs tässä huutelemaan, eihän mulla ole edellistenkään kanssa ole koskaan mitään ongelmaa ollut...
  • Toimii hyvin Firefoxissa.
  • Mites, Vanilla tuntuu otetun hyvin vastaan: toimii paremmin kuin nykyinen monessa eri käyttötarkoituksessa, eikä yhdessäkään huonommin.

Koskas vaihto tapahtuu?
  • The user and all related content has been deleted.
  • Infona, tämä nykyinen voorumi toimii nykyään minulla kaikissa selaimissa ok. En tiedä mikä on muuttunut.
  • Nykyinen ei toimi kuin Chromella. Vaniljaa en ole vielä testannut kaikilla mahdollisilla.

• on 1515058309:

Nykyinen ei toimi kuin Chromella.

Ja silläkin vähän niin ja näin, osa siitä ei ole kyllä selaimen syytä.

on 1515058309:

Vaniljaa en ole vielä testannut kaikilla mahdollisilla.

Siellä rupeaa olemaan jo meidän yhdistyksestä aika kattava testipatteri yleisimpiä desktop- ja mobiiliselaimia (kommettien perusteella). Ja ennenkaikkea se on nyt ollut testattavana sen verran, että himokäyttäjillä (joihin muutos vaikuttaa eniten) on ollut monta kirjautumiskertaa aikaa testata eri laitteillaan, ja harvinaisemmat käyttäjätkin on ehtineet. Mä testasin Samsungin äly-TV:llä ja hyvin toimi.
  • Itse en kyllä ole saannut nykyistäkään rikki firefoxilla enkä safarilla kummallakaan..

• on 1515170311:

Itse en kyllä ole saannut nykyistäkään rikki firefoxilla enkä safarilla kummallakaan..

Joku on joskus kai saanut sen rikki jollain. Go figure.
  • Onko tää nyt Virallinen Totuus? Aaaaa yeeeaah... tuntuu 2000-luvulta.
  • Millä ihmeellä tässä käkättimessä pääsee ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin ilman että täytyy kahlata? "new" ikonin voisi olettaa olevan linkki mutta moista lystiä ei ole...
  • edited January 2018
  • Ei toiminut kyllä tämänkään ketjun osalta vaikka olen jopa käynnyt kirjoittamassa tänne.... toiminto "mark all as read" kyllä merkkasi kaiken tauhkan luetuksi ja tämän jälkeen vain paikkoihin missä on uusia viestejä tulee tuo tägi, mutta se ei tee mitään edes jo vierailluissa paikoissa.
  • pikemminkin näköjään yrittävät mennä loppuun mutta sitten sivu jatkaa latautumistaan ja päädytään ihan metsään eikä todellakaan sinne minne piti, näköjään joku js-viri sen sijaan että pelattaisiin ankkureiden kanssa
  • Eli niin kauan kun sivulla on pelkkää tekstiä eikä kuvia niin homma jopa toimii oikein, yksikin kuva sekottaa kohdan mihin linkki vie.
  • windows ja firefox mulla on :) ja esimerkiksi tämä ketju tuppaa aina menemään ruvelle ellei kuvia ole välimuistissa tallessa ja ne tämän takia ladataan uudestaan.
  • Ainahan mulla on ollut kolme eri käyttistä ajossa... ja kymppiin en koske.
  • Ja battletech-viestiä ei edes pysty lukemaan koska linkki johtaa vain 404-sivulle.
  • edited January 2018
Sign In or Register to comment.