Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Monkey style is the strongest...

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
... beats Tiger Claw any day!

Tiikerinpennuilla ei oo mitään jakoa, kun gibboni tai mikä lienee apina tulee ja selvästi ihan vain vittuillakseen kikkailee jätkät ketoon.

http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php ... 8&f_id=929

Comments

• Voi voi, ei pelitä mulla.
  • No voi perse, on meinaan aika smoothit liikkeet apinalla, tulee välillä melkein vaijerikungfu mieleen, sen verran sulavasti tuo luontokappale singahtelee.
  • Olen vähän harkinnut tuon apinoinnin aloittamista kun Rovaniemelle muutan. Ainoa siedettävä taistelulaji siellä päin on tai shin mun. Siellä voi oikeastikin tarvita tuommoista kun kuulemma baarissa voi ihan hyvin saada turpaansa jos on vääränlaiset vaatteet.
  • Kerran ajettiin Firman (armeija) puolesta Rovaniemen läpi: surrrrrr .... harmaita kerrostaloja yhtäkkiä keskellä kukkuloita.... suurrrrrrr. Noin, lyhyesti ja ytimekkäästi. Kaljaa haettiin vasta napapiirillä, joten ei siinä mitään, ei tullut jalallakaan astuttua paikkaan.
  • Osta leuku.
  • Tästä lähtien kohtelen apinoita pelon sekaisella kunnioituksella...

• Olen vähän harkinnut tuon apinoinnin aloittamista kun Rovaniemelle muutan. Ainoa siedettävä taistelulaji siellä päin on tai shin mun. Siellä voi oikeastikin tarvita tuommoista kun kuulemma baarissa voi ihan hyvin saada turpaansa jos on vääränlaiset vaatteet.

Mitkä on oikean laiset vaatteet? Minä kuvittelen jotain nappiverkkareita ja väärennettyjä bändi t-paitoja... Ei sielä tyyliä ainakaan voi olla!
  • No mun rovaniemeläinen serkku käyttää lähinnä hametta. Siis kuitenkin miespuolinen.

• Mitkä on oikean laiset vaatteet? Minä kuvittelen jotain nappiverkkareita ja väärennettyjä bändi t-paitoja... Ei sielä tyyliä ainakaan voi olla!

No nimenomaan. Jotain vähänkin hienompaa päällä niin porukat kuulemma alkavat haastamaan riitaa, en kyllä ymmärrä miksi. Kateellisia kai koska ovat rumia ja tyylitajuttomia. Olin vähän ajatellut ylipukeutua siellä jatkuvasti, tyyliin smokki päällä baarissa, mutta joutuisin kuulemma ongelmiin. Vaihtoehtoisesti voisin tietysti treenata itseni aivan hirmuisaksi ninjamerirosvoksi ja tuhota kaikki eteeni tulevat vihulaiset.

• No mun rovaniemeläinen serkku käyttää lähinnä hametta. Siis kuitenkin miespuolinen.

No se onkin ihminen joka levittelee netissä kuvia pippelistään. Ihmiset luultavasti vaihtavat kadun puolta kun se tulee vastaan.
  • Pah, se on just sitä lapinmeininkiä!

Mutta turha ottaa liian nekatiivista asennetta. Vaikka siellä ollaankin vähän ahdasmielisiä tiettyjen juttujen suhteen, niin siellä eletään isolla sydämellä. Urheilu on kova juttu. Unoha kungfuut ja ryhdy harrastamaan koripalloa, yleisurheilua ja suunnistusta, niin saat varmasti kavereita.
  • Futista tai rugbya voisinkin, en mä noista sun ehdottamista oikein perusta, paitsi koriksesta katuversiona. Joukkuelajeissa ongelmana tosin on aina se, että pitäisi ensin tutustua erittäin moneen ihmiseen että jotain pelejä saa ylipäätään järjestettyä. Mikäli etelästä voi yhtään päätellä mitään, esim jonkun kaveriporukan futispeli on täysin mahdoton säätää kuntoon kun kaikilla on aina jotain muuta, nimimerkillä viimeiset 2 kesää yritetty eikä yhtään peliä vielä.
  • Siis koris yms. kyllä pohjosessa järjestyy, otat vaan yhteyttä jengiin joka noita järkkäilee. Pohjosessa on kovat geimit, Kemijärvi vs. Roku ja välillä lähetään Norjaa myöten pelaamaan (ja seura maksaa).
  • Enköhän kuitenkin tyydy tuohon kiinalaiseen apinanyrkkeilyyn. Jos jotain porukkaa löytyy niin ainahan voi jotain satunnaispelejä järjestää mutta en minä muuten ole mitenkään tuommoisen tarkasti organisoidun seuraliikunnan kannattaja. Yksin lähden metsään tukkeja nostelemaan mieluummin.
  • Tai jos löydät sopivan opettajan (esimerkiksi ryntäämällä hänen syliinsä), voit ruikuttaa hänelle ja hän piirtää sinulle askelkuviot ravintelin takapihalle, missä tarjoiluhommien välissä voi käydä treenaamassa niitä. Sinusta tulee kungfukko alta aikayksikön! Sitten siirrytään pähkinöiden puristamiseen hajalle sormin sekä tietysti iki-ihana "meloni puusta vatsalihaksien päälle" -treeneihin ja rystyspunnerruksiin joku selässä.

Tai näin olen elokuvista oppinut ja elokuvat ei valehtele.
  • Eipä ollut apinaa siunattu itsesuojeluvaistolla, vaikka taidolla senkin edestä! Minä en ainakaan menisi nykimään tiikeriä hännästä tai korvasta niin kauaa kun tiikerissä henki pihisee...

• Tai jos löydät sopivan opettajan (esimerkiksi ryntäämällä hänen syliinsä), voit ruikuttaa hänelle ja hän piirtää sinulle askelkuviot ravintelin takapihalle, missä tarjoiluhommien välissä voi käydä treenaamassa niitä. Sinusta tulee kungfukko alta aikayksikön! Sitten siirrytään pähkinöiden puristamiseen hajalle sormin sekä tietysti iki-ihana "meloni puusta vatsalihaksien päälle" -treeneihin ja rystyspunnerruksiin joku selässä.

No vähän tollastahan se tai shin mun on!

• No vähän tollastahan se tai shin mun on!

Näin olen minäkin kuullut, ainakin Helsingin koulu on fyysisesti aika kova. Sopii kyllä minulle, ei sitä kungfua harrastettaessa leikillä kannata ottaa. Tosissaan tai ei ollenkaan.
  • Juu, itku silmässä pitää kung fua harrastaman. Jos ei sen takia, että meininki on niin rankkaa, niin ainakin sen takia, että sifut on vittumaisia mulkkuja.
  • Ääh... eikö teidän vanhemmat ole opettanut teille mitään?!?

Kung-fuun mennään vain ja ainoastaan sen takia, että nakkikiskalla voi uhota olevansa kung-fumestari (siis sen 2kk treenaamisen jälkeen...) ja saada roppakaupalla respectiä. Ota vain joku perusasento ja kaikki väistää! Sitten onkin ja helppo iskeä siitä muutama naikkonen mukaansa, kun ei niitten poikaystävät uskalla pistää vastaan...
  • Nykypäivänä tätä perinnettä ei voi niin helposti harrastaa kun kaikki sifut ovat nykyisin siellä tiskin myyvällä puolella. Helsingissä ei ole kuin Jaskan Grilli jota ei omista Ninjat. Helsinginkadulla on Tintin grilli ja Kurvin grilli ja molemmissa on vain Kungfukkoja. Heh. Vaan kyllä minä syäään.
  • Lisäksi nykyään vähän jokainen nakkikiskalla jonottaja tuppaa osaamaan vähintään krav magaa ja shootfightingia.
  • Way of the Exploding Stick is strongest!
    http://www.playaholics.com/play_game.ph ... ofthestick

(Kolmas kerta antoi tuloksen 1899)
  • Way of the Exploding Stick is strongest!
    http://www.playaholics.com/play_game.ph ... ofthestick

(Kolmas kerta antoi tuloksen 1899)
  • 2404... Kokeilkaa joku teistä välillä, niin tiedän mikä on se mihin pitää pyrkiä...
  • 1400 pointsia pelkillä heitoilla!
  • 2600 pelkillä heitoilla

Voittamaton kombo!
  • Parhaimmillaan 3 äijää samalla heitto&potkukombolla!
    Pirut vaan oppivat heittämään.
  • Heittopotkukombo rulaa!
    Se ohjeissa mainittu "arms lenght" on nimittäin aika pitkä.
    Ja kun äijiä heittää päin niitä kaikkia sattuu. Pitää vaan jakaa ne kahdelle puolelle ja heittää aina vastaantulevia nekkuun. Kahden heitto kerralla on jo ok, mutta potkuloppuun saa helposti kolmannen vihulaisen lisää.

ps. Onko niillä ukkojen väreillä väliä? Vyöarvoja, taitoja, eri kesto?
    Jotkut ukot tuntuu kestävän kaksi heittoa.
  • Heittopotku rules ok!
  • I know kung-fu: 4413

For you the wise man says
    Your kung-fu is strong. Master Bruce move over, you is the high kicking sheznit
  • Tsekkaas J subjektit ennen kuin alat käymään! I rule! My kung-bu is strongest!

http://www.playaholics.com/scores/index ... d=lastweek

Että tuosta yli vaan!
  • Ihmettele tätä:

http://www.playaholics.com/scores/index ... d=thisweek

Kun score on äijästä 49 tai 98 pointsia, meinaa tuo noin 300-500 tikku-ukkoraatoa. Ja kaikki pseudo-judoheitolla!
  • Huh huh. Tossa on vaan se et heitto + potku on oikeestaan tehokkain, että en tiijä kannattaako muuta tehäkkään.
  • Ostin eilen kaupasta Kungfu-merkkistä limonadia. Oli kyllä pahaa, ja se oli vielä joku ihme terveystuote (4kcal/1dl). Miten kungfuiluun saa energiaa tuommoisella?
  • Mutta näitkö sen etiketin???? SUGOI!!!!
Sign In or Register to comment.