Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Märkiö 5.-7.7.2019

edited July 2019 in Yhdistysasiat
Seuraava yhdistyksen leiri järjestetään 5.-7.7.2019 Märkiön leirikeskuksessa. Leiri alkaa perjantaina klo 14.00 ja loppuu sunnuntaina klo 14.00.

Kaikilta leirille osallistuvilta peritään leirimaksu 25 euroa.

Leiriohjeet

Leirivastaavana toimii Santeri Leppänen.
Tagged:

Comments

• Olin sitten tyhmä ja vaihdoin duunikaverin kanssa päivystyksiä Märkiön kanssa päällekkäin. Yritän kuitenki saapua paikalle ja kirota asiakkaat jos ne kehtaavat soittaa.
  • edited June 2019
    Leirille tulee mukaan Planescape - D&D, joka jatkuu sillä mitä ikinä löytyykään "Unclimbable Mountain" -nimellä olevan oven takaa Loputtomasta portaikosta. Peliä ei ehditä mitenkään pelaamaan perjantaina, pelaajista riippuen voimme joko pelata pe+la tai pelkästään lauantaina
  • Tulossa perjantaina iltapäivällä / illalla. Mukaan tulee näin alustavasti: One Step Away from the Deep (Mechwarrior) ja Sinisen kesken jäänyt jatko-osa Kimeeri.
  • The user and all related content has been deleted.
  • Leirille peleinä:
    Vaarojen saari
    Dwarven Delve/Kirottu päiväkirja
    316

Tarvitsen kyytiä perjantaina.
  • edited July 2019
    Olen Espoosta Keilaniemestä lähdössä perjantaina kello 15:30 aikoihin liikkumaan kohti Märkiötä, kyytiin mahtuu yksi hyvin ja kaksi ei niin hyvin jos kyytiä on vailla ja on kellonaikaan Espoossa Keilaniemessä tai lähistöllä.

Edit: Jos nyt kuitenkaan en Kesärinteelle mene.
  • Olen tulossa Märkiöön lauantaina (varmaan joskus puolenpäivän jälkeen), poistun sunnuntaina.

Koska mitään pelautettavaa ei nyt sattunut mukaan, olen käytettävissä pelaajana jos joku sellaista tarvitsee.
  • Perjantaille tarjolla XCOM - Kill'em All!. Varoituksena matkassa kolme verenhimoista nuorisopelaajaa...
  • Dragotor said:
    Varoituksena matkassa kolme verenhimoista nuorisopelaajaa...
    No, onneksi se on Kill'em All.
  • Perjantaina saatiin melkein suuri aarre kotiin vaarojen saarelta, lopulta viisi tutkimusmatkailijaa noin 20 hengen seurueesta palasi laivalle muutaman kultapalan kanssa...

Lauantaina ryhmä seikkailijoita ravasi portaikossa ja tutustui ihmeelliseen peilikirjastoon etsiessään ratkaisua luovuutta syövään kiroukseen.

Vaikka itse kirjastosta ei haettua tietoa löytynytkään saivat seikkailijat selville riittävän määrän johtolankoja ja lopulta löysivät etsimänsä kirjan Sigilin oikeustalon arkistoissa ja myöhemmin myös itse kirjan kirjoittajan ilman elementaalitasolta.
Sign In or Register to comment.