Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Tiedote: Toukokuun leiri on peruttu

edited July 5 in Hallitus tiedottaa
Hyvät yhdistyksen jäsenet

Suomen hallitus linjasi 16. maaliskuuta 2020 lisätoimenpiteistä koronavirustilanteen hoitamiseksi Suomessa. Linjattujen toimenpiteiden tarkoituksena on suojata väestöä sekä turvata yhteiskunnan ja talouselämän toiminta.

Näistä linjauksista Keski-Uudenmaan Roolipelaajat KURRY ry:n toimintaan vaikuttaa eniten rajoitus julkisista kokoontumisista (enintään kymmenen henkilöä) ja suositus välttää tarpeetonta oleilua yleisillä paikoilla.

Kokoontumisrajoitukset jatkuvat kesäkuun alusta alkaen lievempänä. Enintään 50 hengen kokoontumisrajoitusta sovelletaan 1.6. alkaen julkisten kokoontumisten lisäksi myös yksityisen ja kolmannen sektorin järjestämissä tilaisuuksissa, kulttuuri-, harraste-, liikunta- ja urheilutapahtumissa sekä uskonnollisissa tilaisuuksissa.

Tämän tilanteen vallitessa joudumme perumaan yhdistyksen toukokuun leirin (suunniteltu ajankohta leirille oli 15.5. - 17.5.2020). Seuraamme tilannetta ja tiedotamme Märkiön leirin kohtalosta heinäkuun alussa.

Keski-Uudenmaan Roolipelaajat KURRY ry
hallitus
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!