Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Etäpikkujoululeiri 11.-13.12.2020

edited December 2020 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments

• The user and all related content has been deleted.
  • Tarjolla seuraavaa: Cyberpunk RED.

Kaveriporukka kokoontuu juhlistamaan ystävänsä Julietin uutta työpaikkaa Biotechnicassa. Yksi omista on vihdoin onnistunut ryömimään pois katuojista. Mikä voisi ikinä mennä pieleen? 

Kuusi pelaajaa maksimissaan, valmishahmot.

Olen valmis pelauttamaan tämän perjantaina tai lauantaina.
  • Crino Gate (The Expanse) seuraava skena saatetaan pelivalmiiksi perjantaihin mennessä ja olen molempina päivänä valmiina pelaamaan tai pelauttamaan.
  • Lauantaina 12.12 klo 16-22(+) pelautan matalan tason fantasiaseikkailun D&D: 5. laitoksella. Joukko seikkailijoita matkustaa syvälle vuoren sisälle. Kaikilla on yhteinen suunta, muttei välttämättä yhteistä tavoitetta. Valmishahmot, peli Roll20 & Discord -yhdistelmällä. Säännöissä on joitain muutoksia ja maailma ei ole mikään D&D:n perusmaailmoista.
  • edited December 2020
    Jos lauantaina on sekä Cyberpunkkia, että D&D:tä tarjolla, niin Expanse voisi olla ohjelmassa perjantaina. Onko klo 18:00 liian aikaisin tai liian myöhään?
  • Omasta puolestani käy vaikka 14:00, mutta lienen vähemmistössä.
  • klo 18 ok.
  • Cyberpunk kiinnostaa.

Onko perjantaina muita etäleiripelejä kuin toi Expanse?

• depili said:
    Omasta puolestani käy vaikka 14:00, mutta lienen vähemmistössä.
    Olen perjantaina itse vapaalla, eli pystyn aloittamaan tarvittaessa vaikka 14:00, mutta esitin 18:00 siksi jos jollain työt haittaa etäleireilyä...
  • Klo. 18 käy.
  • Sitä suurempi syy siis aloittaa työläisten vallankumous ja päästä eroon kapitalistin sortamalla asettamista työajoista häiritsemästä harrastuksia!
  • Kiitoksia leiristä, Cyberpunk oli varsin toimiva setti.
  • Perjantaina Crinon siirtokunnassa kuultiin tieteellinen tiedonanto, käytiin oikeutta ja ihmeteltiin mitä Crinosaarilla on tapahtunut yhtiön poistuttua alueelta.

Lauantaina Night Cityn slummien kaveriporukan juhla muuttui synkäksi kostoretkeksi, jossa osansa saivat tasapuolisesti niin lähiöjengiläiset, kuin yhtiöninjatkin.

Hyvää settiä peleissä ja kinkkuakin tuli syötyä. Kiitokset pelaajille ja pelinjohtajille!
  • The user and all related content has been deleted.
Sign In or Register to comment.