Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

ohjaajaksi lastenleireille 6.6 - 10.6 sek 13.6 - 17.6 2005?

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Ohjaajaksi kesäleirille?


Keravan Nuorisoyhdistysten yhteistyöryhmä järjestää 6.-10. kesäkuuta(96 - 97- syntyneille) sekä 13. -17. kesäkuuta(95 – 96 syntyneille) leirit keravalaisille lapsille. Leirille tarvitaan ohjaajia. Kurry on aikaisempina vuosina ollut mukana järjestämässä toimintaa. Aikaisempina vuosina ohjaajana toimimisesta on saanut pienen korvauksen. Käytännössä vapaaehtoistyö pohjalta mennään.

Eli, jos olet 18 vuotta täyttänyt ja luulet että jaksat viettää viikon tai kaksi lapsia kaitsemassa, ota yhteyttä. Homma ei ole kovin raskasta tai fyysisesti rasittavaa. Käytännössä katsot etteivät lapset telo itseään sekä järjestät hieman ohjattua toimintaa. Kaiken lisäksi autat kiillottamaan kurryn julkisuuskuvaa entistä ehommaksi. Itse olen menossa molemmiksi viikoiksi, mutta voit tulla myös vain jommallekummalle leirille.

Lisätietoja saa ottamalla minuun yhteyttä.

– Kari , kari.salonen(a)edu.stadia.fi

Comments

  • Ei vissiin tullut yhtään ilmoittautunutta?
  • Eipä tullut ei, täytyy yksin kurryn lippua pitää pystyssä. No syönpähän ainakin pariviikkoa ilmaiseksi...
  • Eikös se ollu niin että ne vaadittiin ne ilmoittautumiset niin aikaisin, että moni potentiaalinen tulija ei vielä siinävaiheessa uskaltanut mennä lupautumaan vaikka olikin kiinnostunut?
  • No näinhän se vähän oli, ikävä kyllä, mutta sehän oli ihan käytännön syistä, että saadaan knyyn puolella homma toimimaan. Tosin homma on mennyt jo niilläkin aikamoiseksi räveltämiseksi. Näillä näkymin ohjaajat eivät tapaa kertaakaan ennen leiriä, kukaan ei oikein tiedä missä mennään, ainakaan minua ei ole informoitu, vaan olen perään joutunut soittelemaan.

    mutta eiköhän ne lapsukaiset ihan hyvän leirin saa...
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!