Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

WoW

edited January 1970 in Muut pelit
Päätinpä sitten ostaa viimein kyseisen pelin, kun sitä kaupasta taas sai. Pelaamaan ajattelin alkaa tänään illalla, mutta minne serverille hahmo kannattaisi tehdä ja millä niistä muut kurrylaiset vaikuttavat?
«13

Comments

• Itselläni on lvl 10 undead warlock Aszune serverillä, mutta olen vielä valmis vaihtamaan jos jossain muualla on hyvää porukkaa.

Esim Ihra ja Kauhanen?
  • Ja pitää sanoa: good stuff, ei se Kauhanen valehdellut siitä kun kulkee niistä porteista...
  • Ajattelin itse, että voisi olla järkevää tehdä hahmo jollekin noista uusista servereistä, jotka on vasta avattu. Siellä ei olisi sitten niin älyttömästi korkean tason hahmoja hillumassa, mutta toisaalta olisi tietty hauska pelata samalla serverillä tuttujen kanssa.
  • No nyt pitäs jotenkin päättää kaikille sama servu... GO!
  • Tein eilen ihan kokeilumielessä hahmon tuonne Aszune-serverille ja pelasin sen seiskalevelille. Tuo servuhan on kuitenkin PvE ja Kauhanen tuolla listalla sanoi niitä tylsiksi pidemmän päälle.

Valitaanko joku noista uusista PvP-servuista, jäädäänkö Aszunelle vai mennäänkö vaikka tuonne Skullcrusher servulle, missä Kauhanenkin sanoi pelaavansa, mutta jossa on sitten tietty taas liikenteessä paljon niitä älyttömän korkean levelin hahmoja jo valmiiksi?
  • Meillä on PvP-servuista käytössä Zenedar. Aika paljon kaveripiiristä porukkaa (killan verran). Pelasin just eilen Tauren Druidin tonne 10 leveliin. Eli Hordea pelataan, kun PvE servulla oli viimeksi Alliance. Mutta muutama himopelaaja on siis jossain 36 tasolla joten niiden kanssa ei partytä, raideja joskus. Ja aika aktiivinen on raidi-meininki molemmilla puolilla :)
  • Minulle kävisi kyllä tuo Ihran mainitsema Zenedarkin. Mitä mieltä Joni on?
  • No minä jätän ainakin tuon yhden hahmon nyt sinne Aszune serverille kun se sielä jo on.

Ihran Zenedar on "medium" ja Kauhasen Skullcrusher on "high" noin niinkun populaation suhteen. Kait se nyt on on ihan ok se medium joten mennään sinne? Ja Horde?

Kauhaselle postia jos se ei lue tätä, että tulee kans.
  • Ok, Zenedar ja horde. Pitänee tehdä tänään hahmo sitten sinne.
  • Nyt minulla on sitten tuolla Zenedarissa Gharish niminen 9 levelin troll mage.
  • Niin ja pelihahmo on "Ukki" (yllättävää), kilta Freebooter Corps, joten pistäkää viestiä / lisätkää kaverilistalle. Itsekin vasta lvl 12 kun on siistiä kun pitkästä aikaa on uusia tehtäviä. Tauren Druid tällä kertaa.
  • Tuunpa nyt itsekin sinne Zenedarille sitten. Taureeni tulee ja shamaani varmaan (hunteria harkitsen vielä). Nimestä tähän sitten kun tiedän.

Muut hahmot on:
    Skullcrusher - night elf druidi Kiril (lvl 30)
    Agamaggan - undead warlock Dekay (lvl 20)
    Sunstrider - örkkiwarrior Xruul (lvl 10)
  • Ja nyt siis kaikki samassa killassakin. Voi kinuta apua ja tavaroita / yrttejä / malmia tms. Apua myös ryhmien muodostamiseen, vaikkakin pahimmat pelaajat on jo päälle 40 levelillä.
  • SHIT! KONE KAATU!

• SHIT! KONE KAATU!

Ei se mitään, kone takaisin päälle ja takaisin radalle!
  • Ei olisi pitänyt käydä vappuna kaverilla katsomassa WOWia. Alkoi himottamaan aika pahasti.

Erityisen vaikutuksen tekivät lentäminen, reaaliaikaisuus, ylipäätään niin maan helvetin hieno visuaalinen design, kaikki söpöt elukat ja animointi.
  • Tee se! Me molemmat tiedämme että haluat kuitenkin!
  • Nooooo! Don't do it! You still got a life!
  • Come to the Darkside...

• Nooooo! Don't do it! You still got a life!

Mutku... mutku... se on just tehty niin ettei tartte kykkiä kaikkea aikaa koneella ja voi silti olla mielekästä etenemistä...

Vaimo innostui enemmän kuin minä, joten ei siinä nyt ihan kaikkea aikaa menisi.

Tosin nyt tekisi mieli ostaa ensin Mac Mini ja pyörittää sitä WOWia siinä. Kun PC on lähellä pelin minimivaatimuksia.

• Tosin nyt tekisi mieli ostaa ensin Mac Mini ja pyörittää sitä WOWia siinä. Kun PC on lähellä pelin minimivaatimuksia.

Noh, en suosittele. Mac mini on todella lähellä minimivaatimuksia näytönohjaimen takia. Ja muistia saat ottaa sen gigatavun vähintään (siihen ei saa kuin yhden palikan, joten 1 giga muistia maksaa ostaessa 330 euroa (!!!!)). Riiskapuucee on parempi tai emac tai vast on samaan hintaan.

Mutta on mac mini silti siisti ei voi auttaa :)

Duunikoneen Radeon 9100 pyörittää peliä kivasti kun muistia on alla vähän enemmän.

Mutta kaikilla meillähän on 10 päivän testitunnarit joita voi antaa... eka kerta on aina ilmainen !

• Noh, en suosittele. Mac mini on todella lähellä minimivaatimuksia näytönohjaimen takia.

Kiitos tiedosta, en noista Macien eroista tiedä juuri mitään. Eipä tule haikailtua vääriä asioita.
  • NOOO! I CAN'T CONNECT!
  • Tänään on kyllä jumitellu ja bugitellu enemmän kun laki sallii...
  • Tässä on erittäin hauska videopätkä WoW:ista

WOW
  • Joni et kumppanit (Freebooter Corps on siis meikän kaveripiiristä koottu kilta WoWin Zenedar servulla. Mukana niin ex- kuin nykyisiäkin kurryläisiä vino pino (joku 15+ meitä taitaa olla?)):

http://www.nominaali.com/~tlaz/fbc/

Eli kiinnostusta Role Playing servulle tehdyistä alteista kartoitellaan?
    Pelissä voipi muhun (Ukki) tai Doomhorniin ottaa yhteyttä (lähinnä se servu pitää päättää).

RP servut ovat sitten täynnä VIELÄ hivenen erilaista jengiä kuin PvP ja PvE servut :) Sen takia olisi hauska vilkaista minkälaista meininki tuolla aidan takana onkaan.
  • Joo. Minua ainakin kiinnostaisi, kun olen muutenkin miettinyt altin tekemistä. Pelkästään magen pelaaminen on vähän alkanut kyllästyttämään.
  • RP servuilla vaan voi tulla tylsyys kun se meinasi PvE:ssäkin tulla. Seikkailut on tuohon noin 35 tasoon paukutettu molemmilla puolilla useasti. Pelaaja vs pelaaja ei siis onnistu RP servulla paitsi jos molemmat siihen suostuu (toisinsanoen on erikseen kirjoitettu /pvp). Mutta varmasti pääsee notkauttelemaan niskojaan ja voihkaisemaan Ansa Ikos-tyyliin.
  • Eli RP on myös PvE? Se olis oikeestaan ihan hyvä koska välillä tuolla PvP:ssä on mahdoton olla. Sitten kun olis hahmo sekä PvE:ssä ja PvP:ssä niin vois aina pelaa ainakin toista, oli minkälaista gankkiä liikenteessä tahansa...
    Kuulostaa siis hyvältä.
  • PS Minä kannatan allua.
Sign In or Register to comment.