Minun mielestäni tuo Kysely joka tuolla on, on oikein loistava, varsinkin kun IHAN kaikki koko maailmassa on asiasta samaa mieltä... 100%
Koska kaikilla on mahdollisuus mennä sinne äänestämään, niin minusta se on osoitus siitä että ne tiedot sielä ovat ehdottoman luotettavia...
Comments
Mutta sivustolla käy tosiaan eniten samat aktivistit jotka varmaankin eniten äänestävätkin.
Keskusteluilla lisääntyi sivuston käyttö jokusen tuhat latausta heti ensimmäisten parin viikon aikana eli ainakin jotain tehtävää nämä täyttävät.
Kuka äänestää ensimmäisen "No" -äänen?
Tosin nythän on jo 25 vastaajaa ja 3 "no" ääntä.