ILMOITUS
Ensi viikonloppuna, 8-10.12, Kurry järjestää jälleen kerran perinteisen pikkujoululeirin Kesärinteen leirikeskuksessa. Tarkka aika joulutarjoilulle on lauantai 9.12 klo. 18:00. Tarjolla on jouluruokaa, kuten kinkkua (saunassakin) sekä hienoa ja fiiniä seuraa. Luvassa myös perinteistä mantelinmetsästystä ja tietenkin älyttömän mahtavat palkinnot mantelin löytäjille!
Täytyy myös muistaa, että tilaisuus on arvokas ja miltei virallinen, joten Kurryn tyyliin asu on tällöin vapaa. Olisi suotavaa jos mitalin itsellensä ansainneet niitä myös juhlatilaisuudessa käyttäisivät. Loppu.