Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

DD4E

edited January 1970 in Roolipelit
Jos haluan pelata konsolipelejä, pelaan konsolipelejä. Jos haluan pelata roolipelejä, pelaan roolipelejä. Lukaistuani phbn nopsaan läpi, tuli vaikutelma että tässä on konsolipeli roolipeliksi naamioituneena. Healing surges ja class related special abilities( kuten wizardin eldritc blast/at will yms höpöilyt. hirveätä resourcemanagementtia ja minmaxausta.ARGH!!!

Comments

  • Ei pysty sanomaan ennen kuin on nähnyt tuotteen. Jos on yhtään samaan tyyliin mennyt kuin Star Warsin uusin edikka, sitten ollaan oikealla jäljillä. Jos ei ole kuin Stawan uusin edikka, sitten ollaan korvessa.
  • No ei kai kukaan käyttänyt KAIKKIA sääntöjä poikkeuksineen edellisistä editioneista muualla kuin tietokoneella?

    Ei sinänsä mutta kun pikaisesti lukaisin tuota niin oikeasti... ÄLKÄÄ KEHITTÄJÄT PELATKO WOWIA. Prkl.
  • no stawaan ne jollain kierolla tavalla sopikin, että jedit nakkelee erikoiskykyjä tiskiin tiuhaan tahtiin, mutta joka classille omat viritelmät...Kaikilla classeilla on omat hullunhienot kewlpowerit. Ja ne hahmoluokat. Warlord ja Warlock??? Mitä tapahtui fighterille jolla on korkea cha ja pelaaja joka oikeasti roolipelaa, ja miksi ns. coreclassina pitää olla tyyppi joka saa voimansa infernal pacteista? Ja dd tyyliin tällä ei ole sinänsä seurauksia. Miksei se voinut pysyä vain rehellisesti sorcerenina?

    Ihme hölmöilyä toi Warlord tosiaan: " käytän hienoa at will poweriani jotta toverini saa +2 seuraavaan hyökkäykseensä. Ja tosiaan se että nyt jokainen magiuser voi koko ajan paukuttaa jotain magic missilen vastinetta joka rundi, kaikki kunnon spellit on muutettu rituaaleiksi joiden heittäminen maksaa aina rahaa ja vie tolkuttomasti aikaa yms...
  • Tätä vois pelata. Onks Cthulusta tulossa samantyyppistä edikkaa?
  • Nyt on tullut selailtua opukset läpi. Ei ikävä kyllä ollut samaa yksinkertaista ja lennokasta meininkiä mitä uudessa Stawassa. DD4ed on tehty liian monimutkaiseksi ja videopelimäiseksi. Sorry vaan pojat, en tykkää, en osta, en johda, mutta jos joku haluaa johtaa, voin pelata ja ehkä sen jälkeen muuttaa mieleni.

    Olen nykyään kallistunut paljon enemmän hyvin yksinkertaisiin systeemeihin missä keskitytään enemmän pelaamiseen kuin sääntökikkailuun. Ehkä siksi uusi deddu ei iske yhtään. On se kyllä yksi visuaalisesti parhaimman näköisistä peleistä, sitä ei käy kiistäminen.


  • Olen nykyään kallistunut paljon enemmän hyvin yksinkertaisiin systeemeihin missä keskitytään enemmän pelaamiseen kuin sääntökikkailuun. Ehkä siksi uusi deddu ei iske yhtään. On se kyllä yksi visuaalisesti parhaimman näköisistä peleistä, sitä ei käy kiistäminen.

    No tämä tiivisti omankin mielipiteen. Lisäksi toi menee siihen (taas) että ainoastaan pelaaja tietää ainoastaan oman hahmoluokkansa tiedot ja sitten tulee sitä min/max roskaa liikaa (eli "siis tää hahmohan saa tehdä näin koska se lukee tässä ja tässä").


  • Tätä vois pelata. Onks Cthulusta tulossa samantyyppistä edikkaa?

    No jos noi rituaalit yms. taikuusjutut ois toteutettu jotenkin siististi, ni oihan tommonen rituaaleihin perustuva magia hieno juttu. Mutta kun ne maksaa vaan aina suoraan kultaa, joka sitten on olevinaan jotain sopivaa taikuusmateriaalia aka naturessa yrttejä, arcanessa harvinaisia metalleja, tai laiskoille pelaajille jotka ei jaksa edes vaivautua miettimään miten se rituaali nyt käytännössä sitten saa muotonsa, on vaihtoehtona ostaa übertaikahiekkaa jolla ne lähtee....

    Kyllä esmes whfrpn rituaalitaikuus on niin paljon siistimpää tähän verrattuna, siinä pitää sentään metsästää harvinaisia ainesosia ja odotella että tähdet on oikein.
  • Joo, siis ihan susipaskaltahan toi kuulostaa, siks oliskin siisti päästä testaamaan,


  • Joo, siis ihan susipaskaltahan toi kuulostaa, siks oliskin siisti päästä testaamaan,

    Kunhan joku johtaa.
  • Jos joku johtaa niin kiinnostaisi kyllä kokeilla. Kyllähän tuo aika jöötiltä vaikutti n. tunnin lueskelun perusteella.
  • Pitäs varmaan ihan kiusallaan alkaa pelaamaan tätä, ja by the book. Porukka vaan nakkelis superpowereja tiskiin, ja kaikki, niin combat kuin noncombat encountteritkin vaan vedettäis sääntöjen mukaan. Miniatyyrejä ja battlematt vaan tiskiin. No more lame characterplaying! Ai sun hahmo on supernegotiator to the max? Ok, heitä sun neuvotteluskilliä ja panttivankidraama on sillä hoidettu( tähänkin, eli siihen miten hoidetaan roolipelien se ei niin mukava, roolipelillinen puoli vittuun, löytyy kyllä sääntöjen puitteista ehdotukset.)


  • Pitäs varmaan ihan kiusallaan alkaa pelaamaan tätä, ja by the book. Porukka vaan nakkelis superpowereja tiskiin, ja kaikki, niin combat kuin noncombat encountteritkin vaan vedettäis sääntöjen mukaan. Miniatyyrejä ja battlematt vaan tiskiin. No more lame characterplaying! Ai sun hahmo on supernegotiator to the max? Ok, heitä sun neuvotteluskilliä ja panttivankidraama on sillä hoidettu( tähänkin, eli siihen miten hoidetaan roolipelien se ei niin mukava, roolipelillinen puoli vittuun, löytyy kyllä sääntöjen puitteista ehdotukset.)

    Juuri näin.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!