Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Neuvostoliiton sotilasajoneuvojen merkinnät

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Koitin tässä selvittää neuvostoliiton kaluston eri merkintöjä hieman huonolla menestyksellä, mutta joskos kurryn suuresta tietomäärästä olisi apua.

Eli siis tarkemmin työn alla ovat 2K12 "Kub" (Nato: SA-6 Gainful) ja 9K31 Sterla-2 (Nato: SA-9 Gaskin) ja näiden 1970-luvun alun merkinnät. Siirtokuvista löytyisi muutamakin neukkutunnus, mutta mikä lienee oikea? Lähinnä siis kandinaatteina kuvat 5. (Merivoimien, joilla ainankin SA-9 käytössä) ja kuvat 10 sekä 6+7. (Jostain syystä neukkuja dissataan aina maalausohjeissa, noillekkin värkeille olis ties minkä rättipäiden kuvat ja ohjeet, mutta itse neuvostoliitolle ei)

Comments

• Tuolta kannattas mahdollisesti kysyä kans:

www.pienoismallit.net
  • Noi suomalaiset pienoismallifoorumit on itseasiassa lähinnä täynnä disinformaatiota ja elitistejä, ei kovin hyviä paikkoja, luotan enemmän kurryn militaristisiipeen ;)

• Noi suomalaiset pienoismallifoorumit on itseasiassa lähinnä täynnä disinformaatiota ja elitistejä, ei kovin hyviä paikkoja, luotan enemmän kurryn militaristisiipeen ;)

Itse olen käsittänyt tämän vaivaavan lähinnä IPMS-porukkaa, toi pienoismallit.net on aika heterogeeninen jengi, mutta sehän toki lisää myös sekoilun ja väärän tiedon mahdollisuutta.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!