Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
www.fantasygrounds.com Itsellä täysi lisenssi tuohon espoolaisten lahjaan maailmalle.
Onko ketään pelaillut tuon kautta? Väännän just Warhammerin skenua tuolle kun kavereilla on taas tätä "ei kerkiä pelaamaan roolipelejä" (= 4 tuntia joku ilta) vaikka on ollut 5 vuotta aikaa pelagta Wowia joka vitun päivä (=8 tunnin raidi ei ole mitään).
Pelattiin testisetti ja se oli oikein mainiota kunhan piti paskanjauhannan Ventriloquismissa ja roolipelaamisen itse keskusteluikkunassa (ja muisti käyttää apuvälineitä). Oikein mainiota sanoisin.
Comments
Joitakin noita olen vähän tyyppaillut, lähinnä siksi että saisi jotain kätsyja apuvälineitä pöytäpeleihin, ja siistejä karttoja tehtyä, mutta kaikki noi vaatii sen verran opettelua, ennekuin on jouheaa, että ei into riitä.
Sitäpaitsi, valtaosa peleistä mitä vedän tuntuu olevan täynnä sellaisia pelaajia, että saa skenulla heittää vesilintua jo alun jälkeen ja loput joutuu vetämään hatusta...
Esimerkiksi karttojen mittakaava jos on paikallaan, hahmojen liikkuminen, kohdistuminen ja ulottuvaisuudet näkee heti. Samoin taistelu on nopan heitto ja damagen voi raahaa hahmon päälle.
Ongelma on tosiaan aika fasistinen järjestelmällisyys mutta se on vaihtelun vuoksi erittäin hauskaa ainakin välillä.
Parhaiten FG taitaa toimia noissa sääntöpainoitteisissa D&D 3.5 ja 4.0 versioissa, FG kun hoitaa laskennat taustalla (ja osaa näyttää / käyttää combat trackerissä hahmon ominaisuudet / talentit / aseet / jne).
Mutta meidän peliporukat ovat kyllä just niin wow -säälittäviä että hävettää. Eli 20-30 tuntia viikossa pelataan Wowia "kasuaalisti" mutta aikaa ei riitä muuhun vaikka tuotakaan ei ole pakko pelata... humm..
Joitain ongelmia tossa oli, luultavasti siksi että minä ja Nybergi ei osattu käyttää tota ja välillä tuntu bugaavan (lähinnä mulla?) kun kaatu pari kertaa ja kartat meni jumiin. Kaatuilu ei sinäänsä haitannu kun se oli mulla eikä hostilla mutta olipahan vittumaista. Karttojen kanssa oli ärsyttävää.
En ole varma mutta tuntu siltä kanssa että välillä jäi näkemättä jotain kaverin viestejä.
Mutta kun tohon yhdistää just skypen niin onhan toi hyvä juttu, sais vaikka kerran kuussa jonkun ylimääräsen pelin joku arki ilta tai vaikka viikonloppuna jos ei vaan kerkeä kasaan kaheksaksi tunniksi.
Ei tosin kaverin hahmolomakkeeseen vaan pelinjohtajan karttoihin, mutta kuitenkin.