Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leirillä pelejä

edited January 1970 in Roolipelit
The user and all related content has been deleted.

Comments

• Oliko nyt niin että tarkotus ois pelata Alienia ja Down in Flamesia tällä leiril?
  • Aliens kiinnostaa itteekin. Mulla siis duunia viikonloppunakin. Jos ei kukaan muu vedä, voin säätää DiF:iäkin, mutta mulla siis kädet suht sidotut tän viikonlopun ajan.
  • Aliensia? Sweet...

• Aliensia? Sweet...

Ei ole kuulemma tarjolla tällä leirillä (luultavasti kuitenkin pikkujoululeirillä). Heard it from the man himself.
  • The man is trying to put you down! Stick it to the man!

• Aliensia? Sweet...

Ei ole kuulemma tarjolla tällä leirillä (luultavasti kuitenkin pikkujoululeirillä). Heard it from the man himself.

Hei, tän piti olla sovittu juttu! No pitää harkita tota Korkkari DiF:iä sitten.
  • No mikäpä ettei, jäi hommat vielä vaiheesen.
  • Just sopivasti tuli Jenkeistä tänään ne pitkään kiroillut DiF lisädekitkin.
  • Hei!

Kiitos kiinnostuksesta ALIENS -kampanjaamme kohtaan!

Tämän leirin ajankohdan ollessa harmillisesti haastava pelipöydän molemmin puolin, voidaan seuraava tapahtumajakso ajoittaa esimerkiksi pikkujoululeirille.
  • "Hei, kiitos osannotostanne roolipeliämme kohtaan.

Valitettavasti kaikki pelauttajamme ovat juuri nyt varattuja mutta otamme yhteyttä heti ensimmäisen vapautuessa.

Pysykää tiukkana siihen asti."
  • Pelauta Kenkkis Ctorria.
  • Pelauta Kenkkis Delta Greeniä!
  • Eiku pelauta Kenkkis Rogue Traderia!
  • Taidan pelauttaa Hong Kong Action Theatrea. DG:n on kyllä wiki suunnitteilla, ehkä sitten seikkilujakin.
  • ai perkele, unohdin koko leirin ja oon jo sopinu menoa. nyt vituttaa.

You-Are-You_fail_it.jpg

Mä peruisin menon ja lähtisin leirille. Tai sitten yrittäisin tehdä molemmat.
  • Mun on vähän niinkun pakko käydä hautajaisissa leirin aikana, mutta jos pitäs valita joko tai niin menisin leirille.

• Mun on vähän niinkun pakko käydä hautajaisissa leirin aikana, mutta jos pitäs valita joko tai niin menisin leirille.

Onko hautajaiset pitkälläkin?
  • Kai Tikkurilassa, eli ei varmaan.

• Kai Tikkurilassa, eli ei varmaan.

Karua, Tikkurilassa ei meinaan ole hautausmaata. Shallow grave...

• Karua, Tikkurilassa ei meinaan ole hautausmaata. Shallow grave...

Mutta siellä on kirkko missä siunaus voidaan toimittaa ja arkku sen jälkeen hautuumaalle Malmille tai Honkanummelle.
  • En tiedä mihin mutta tiksissä asu joten mihin ikinä seurakuntaan se sillon kuulu. Jossain holleilla kuitenkin eli ehtii leirille takas toivottavasti kuudeks.
  • Tosin parempi ois kyllä hautaa se sinne tiksiin matalaan hautaan.
  • Perjantain ratoksi olisi peliä tarjolla. Fantasiapuolta mennään, petoihmisiä jne. (tosin ilman tanssivaa elefanttia, joka siis ei ollut tulossa leirille?).

• Perjantain ratoksi olisi peliä tarjolla. Fantasiapuolta mennään, petoihmisiä jne. (tosin ilman tanssivaa elefanttia, joka siis ei ollut tulossa leirille?).

Onks tää jo aloitettu peli, vai uus?
  • Uusi peli, jossa ainakin gm aikoo purkaa työelämän turhautumiaan ja jakaa vahingoniloa molemmin käsin. Samaa mentaliteettia toivotaan pelaajiltakin.
  • Edellinen petoihmiset ja maagit -paketti oli kyllä täyttä rautaa
  • Hei!

Omasta puolestani kiitos osallistumisesta HOUSE OF MISTA:n toiselle pelikerralle.

Dark Sun -tarinaa menestyvän kauppatalon edustajista pyritään jatkamaan tulevilla kevään leireillä.

• Dark Sun -tarinaa menestyvän kauppatalon edustajista pyritään jatkamaan tulevilla kevään leireillä.

Eli vaihtoehtoja on tasan kaksi leiriä. :D

Itseä harmittaa kun Dark Sun -maailman tietämättömyys iski nilkkaan pelissä. Esim. pelaajana en tiennyt että niitä templareita vai mitä lie ovatkaan olisi voinut ihan hyvin kovistellakin heidän kiristettyään lahjuksia. Toisaalta sillä ei ole väliä, koska kiitos Mistress of Hospitalityn (minkä osallisuudesta emme tiedä tosin) sooloilun, koko Mistan Huone on kusessa. Tämä on sellainen "Viimeinen kärrymatka wildernessiin, ei nähty koskaan sen jälkeen" -tason fuck up ko. henkilön kohdalla. Toivottavasti homma ei tule koskaan päättävien elinten tietoon.
  • Kiitos että pääsin mukaan dark suniin, en ihan päässyt vielä sisään vesielementtaali papin olemukseen ja tuli liikaa syötynä paha olo niin haittasivat keskittymistä peliin :( ens kerral parempi suoritus toivottavasti. Mut ihan mahtava peli maailma kyll
  • niin ja kimben petomiehet oli ihan mahtava kans, en muista oikeen miten se loppu vaan. oliko se yhdenkerran juttu vai onks siihen tulos jatkoa?
  • Juu pelit oli erittäin jees, kiitos ja kumarrus kummallekin gm:lle. Jää tosiaan nähtäväksi kuinka liemessä House of Mista on vai onko sittenkään. :)

-taija
Sign In or Register to comment.