Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Squad Leader

pppppp
edited January 1970 in Figupelit
Ostinpa Squad Leaderin käytettynä.

Oman veikkauksen mukaan säännöt saan luettua ja peliä pääsen ekaa kertaa pelaamaan joskus välillä 2012 - ei milloinkaan.

SquadLeader(RBM)77.jpg

Comments

• Ja tää taitaa olla eka edikka tms. En oo ihan varma, mistä ton sais tarkistettua, mutta siis wanha.

• Toi on eka edikka. Tunnistan sen kansikuvasta. Ite olen viimeksi pelannut sitä kaaaaauuuuuan sitten, mutta oman muistikuvan mukaan oli aika jees systeemi.

• on 1292870665:

Toi on eka edikka. Tunnistan sen kansikuvasta. Ite olen viimeksi pelannut sitä kaaaaauuuuuan sitten, mutta oman muistikuvan mukaan oli aika jees systeemi.

No toi on nyt vaan joku kuva, jonka netistä löysin. Mulla ei todellakaan lue 2007 paketin kannessa. Käsittääkseni 1 - 4 edikka sama peli samat kannet jne.

Eka edikka toi mun peli ei muuten ole, koska ekassa edikassa oli ainakin intter netin mukaan sama kansikuva, mutta purppurataustalla ja niitä ei alunperinkään painettu kovin isoa määrää (ja ovat nykyään jotain super mega keräilyharvinaisuuksia). Toi mun taitaa olla kolmosedikka.

• Jaa, miten mulla on sellanen muistikuva, että myöhemmissä edikoissa olis eri kansikuva? Vai oliko tää sellanen tapaus, että oli myös olemassa joku "Advanced" Squad Leader, josta se mun mielikuva on...
  • Jep, Advanced Squad Leaderkin löytyy. Ota näistä nyt sit selvää.
  • Oli, oli. Avalon Hillillä oli sellainen tapa, sen takia Third Reichista tehtiin Advanced Third Reich, Squad Leaderista Advanced Squad Leader ja ehkä maailman parhaasta lautapelistä Civilizationista Advanced Civilization. Jälkimmäistä ois tarkoitus pelata 28. päivä, jos jotakuta kiinnostaa.

• on 1293064486:

Oli, oli. Avalon Hillillä oli sellainen tapa, sen takia Third Reichista tehtiin Advanced Third Reich, Squad Leaderista Advanced Squad Leader ja ehkä maailman parhaasta lautapelistä Civilizationista Advanced Civilization. Jälkimmäistä ois tarkoitus pelata 28. päivä, jos jotakuta kiinnostaa.

Mua vois kehittynyt sivilisaatio kiinnostaa. Missä ja kauan pitäisi peliin varata aikaa? Oon kuullu et se kestää n, 10 tuntia kunnes kaikki kyllästyvät ja on päästy jo melkein pronssi kaudelle!

• on 1292867601:

Ostinpa Squad Leaderin käytettynä.

Oman veikkauksen mukaan säännöt saan luettua ja peliä pääsen ekaa kertaa pelaamaan joskus välillä 2012 - ei milloinkaan.

SquadLeader(RBM)77.jpg

Hitto oisit ostanu multa, lojuu kaapissa käyttämöttämänä. Ekaa missiota oon tainnu pelata pari kertaa joskus.
  • Ei sulla sattus Up Frontia olemaan kaapissa tarpeettomana?  ;)
  • Ei oo Up Fronttia. Toi Squad Leader vaan.
  • No olitpa tyhmä kun et mulle tästä samantien maininnut silloin kun sain kotona päähäni, että voisin Squad Leaderin hankkia.  ;)
  • TOSIN voisin kuvitella, että kurrystä kyllä löytyisi tyyppejä, joita kiinnostaisi Squad Leader omistaa, eli mainosta sitä, että olet pelistä luopumassa vaikka leirillä.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!