Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Kesäleiri, Kesärinne 25.-28.8.2011

edited January 1970 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments

  • FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    Koko saatanan vuoden kohokohta pilalla.

    cup_of_rage.jpg
  • Voi heitä jotka järjestivät kesälomansa pitkän kesäleirin toivossa ja nyt koko lomajärjestely meni roskiin. Hetkinen, niinhän kävi minullekin.
  • Kyllä naurattaa, aina oon siitä tolkuttanut, että ELKÄÄ JÄRJESTÄKÖ KESÄLEIRIÄ KOULUJEN ALKAMISVIIKOLLE, ja melkein aina se siinä kohtaa kuitenkin on, ja meikä missaa suurimman osan leiristä, mutta thanks to värikäs sekoilu näyttäs siltä, et meikä jopa sit pääsee tänä vuonna kesälerille. Sugoi!

  • on 1310119292:


    Kyllä naurattaa, aina oon siitä tolkuttanut, että ELKÄÄ JÄRJESTÄKÖ KESÄLEIRIÄ KOULUJEN ALKAMISVIIKOLLE, ja melkein aina se siinä kohtaa kuitenkin on, ja meikä missaa suurimman osan leiristä, mutta thanks to värikäs sekoilu näyttäs siltä, et meikä jopa sit pääsee tänä vuonna kesälerille. Sugoi!


    Ja syy miksi se on ollut koulujen alkamisviikolla on se, ettei ole muita vuoroja saatu. Se hyvä puoli tässä nyt on, että kaikki pääsee leirille kun ei ole paljon viikonloppuleiriä pitempi.
  • No voi vitulla ottaan ja kyrvällä perseeseen, saatanan saatana. Nyt jos vielä työkalenteri toteutuu sellaisenaan niin ei pääse koko vitun leirille ollenkaan.
  • Analsatankäämä!
  • Menee uusi aika osittain päällekäin Espoo Cinen kanssa. Joutuu säätämään.
  • Onko joku menossa Kesäleirille perjantaina? Tarvitsen kyydin, mutta olen lomalla eli mikä vaan aika käy.

  • on 1313676210:


    Onko joku menossa Kesäleirille perjantaina? Tarvitsen kyydin, mutta olen lomalla eli mikä vaan aika käy.


    Menen juurikin perjantaina, joten voin noukkia kyytiin. Lähtö joskus klo 17 kunhan ehdin tulla töistä kotiin.
  • Eikös leiri ala jo torstaina? Onko menijöitä?
  • Vaikka pe on duunia niin tarkoitus ainakin olis torstainakin käydä leirillä. Saa nyt nähä miten noi duunihommat yms. nyt sitten menee, et kerkeekö.
  • Itse ei pääse kyllä millään edes käymään torstaina ja se imee syvästi.
  • Yritän päästä leirille perjantaina puolen päivän aikaan, mutta pitää katsoa miten työt antaa periksi.

  • Itse tulen vasta perjantaina, mutta silloin duunit päättyy onneksi jo puolilta päivin, eli olen leirillä ns. hyvissä ajoin.
  • Onko ketään tulossa torstaina ylipäätään? Onko järkeä pitää torstaita leiripäivänä jos sinne ei kukaan tule?
  • Mulla ja Petskulla on molemmilla lomaa perjantaina ja oltiin kyllä aikeissa mennä leirille torstaina n. klo 18:30.
    Mutta oishan ollut kyl ihan kiva pelatakin jotain to-iltana...  ::)

  • on 1313769077:


    Mulla ja Petskulla on molemmilla lomaa perjantaina ja oltiin kyllä aikeissa mennä leirille torstaina n. klo 18:30.
    Mutta oishan ollut kyl ihan kiva pelatakin jotain to-iltana...  ::)


    Noh, multa voi lainata DungeonQuestia jos jaksaa hakea. Ei muuta kuin lautapelailette siellä.
  • No suoraan duunista olin ajatellut leirille lähteä, ja duunihan mulla loppuu jo vähän ennen neljää. Siinä jos kaupassa käy niin varmaan olisin tuolla joskus viiden maissa. Jos ei onnistu, niin meen sitten varmaan vanhempieni luokse Keravalle venailemaan tota 18.30 aikaa. Jotenkin urpolta vaan tuntuis lähteä Keravalta Helsinkiin ja takas Tuusulaan, kun vois ajaa Keravalta suoraan Tuusulaan.
  • Mitäs pelejä on leirillä tarjolla?

  • on 1313997248:


    Mitäs pelejä on leirillä tarjolla?


    Otan mukaan koko värisuoran 40K:n maailmaan:

    - Maneater (Deathwatch)
    - Maneater (Dark Heresy)
    - Better the Lie (Dark Heresy/Rogue Trader)

    Ja kattelen sitten tilanteen ja pelaajien paikalla olon mukaan mitä voisi pelauttaa...
  • Deathwatchia vaikka heti perjantaina! Kejsaren skyddar!

  • on 1314032088:


    on 1313997248:


    Mitäs pelejä on leirillä tarjolla?


    Otan mukaan koko värisuoran 40K:n maailmaan:

    - Maneater (Deathwatch)
    - Maneater (Dark Heresy)
    - Better the Lie (Dark Heresy/Rogue Trader)

    Ja kattelen sitten tilanteen ja pelaajien paikalla olon mukaan mitä voisi pelauttaa...


    Jokos se kaaos setti on tullut?

  • on 1314038084:


    Jokos se kaaos setti on tullut?


    Onhan se, mutta kukaan kurryläinen ei tietääkseni ole sitä ostanut. Itse en ainakaan aio ostaa. Johdin kaaospelin introductory skenan Märkiön kesäleirillä, settinki ei sinänsä säväyttänyt minua vaikka pelauttaessa hauskaa olikin.
  • Voisin pelauttaa torstaina Wardenia (60-luvun tiimoilla pyörivä 'para-agentti'-peli)
    http://www.kimberium.net/warden/

    jos ollaan sopivasti peliä vailla. Vaihteeksi sääntöjä on vähän tuunattu edellisen pelitestin jäljiltä, hope this fits.
  • Voikin olla mahdollista ettei me tullakkaan vielä to leirille, mulla kun on kädet edelleen täys töitä erään sisustusprojektin tiimoilla ja Petskun pitäis viedä autoa öljyjen vaihtoon jne... Jos saadaan huomenna säädettyä niin päästään ehkä lähtee jo to, muuten tulemme vasta perjantaina.
  • Mä tulen ainakin leirille jo huomenna ja otan kaikki kakarat mukaan. Hah! Ollaan siellä vain hetki, käydään saunassa ja syödään iltapala ja mennään kotiin nukkumaan.
  • Voi ei ja mä en ole ehkä näkemässä!  :P

  • on 1314213880:


    Voi ei ja mä en ole ehkä näkemässä!  :P


    Tämä on sellainen once in a lifetime mahdollisuus.
  • Eilen oli ihan hyvin porukkaa leirillä, vissiin melkein 20.
  • Harmi et jäi BSG ny väliin ku piti lähtee jo saunan jälkeen, mut Wings of War oli aika jees.
  • Tulipahan kylläinen olo leirillä, tuli fiilis että tulipahan pelattua. Torstaina kahden keskimmäisen skidin kanssa hiukan tutustuttamassa leiripaikkaan, saunomassa. Perjantaina Deathwatch-parhautta ja lauantaina italianovezepucchiciccalore-menoa. Ja myöhään pelattiin molempinä öinä.
  • Wings of Waria, 40k matsi, Deathwatchia ja Lapiota...aika hyvä saldo ottaen huomioon, et kipaisin perjantaina vetämässä täyden duunipäivän, menin joka ilta leiriltä himaan nukkumaan ja lauantaina vielä lähdin jo ennen saunaa Saint Vituksen keikalle.
  • Hyvä leiri, Ramin mahtava Deddu, 3 peliä BSG:tä, yksi peli Twilight Imperiumia ja Lukemattomia Wings of War matseja.
  • Oli hyvää verenvuoto-silakkaa
  • Oli kyllä hyvä leiri täynnä hyviä pelejä. Ensileirin aikana olen vaan airsoftailemassa metsässä perjantaina ja lauantaina päivästä, toivottavasti en missaa ensileiriltä hirveästi mitään sen takia.

    Ja vielä kun muistaa niin Kenkkis, sulla oli niitä 1/72 miniatyyrikaupan sivuja jota sanoit että voisit jakaa jos vaan viitsit.
  • Olipas ihan mainio leiri. Perjantai meni koomatessa kertauksen jäljiltä, ja lauantain pelauttaessa (en siis pelannut yhtään mitään) mutta oli mahtavaa nähdä kurry-possea ja olla vähän vähemmän koherentti :) Ja kiitos peliporukalle :)

    -Jata

  • on 1314544056:


    Oli kyllä hyvä leiri täynnä hyviä pelejä. Ensileirin aikana olen vaan airsoftailemassa metsässä perjantaina ja lauantaina päivästä, toivottavasti en missaa ensileiriltä hirveästi mitään sen takia.

    Ja vielä kun muistaa niin Kenkkis, sulla oli niitä 1/72 miniatyyrikaupan sivuja jota sanoit että voisit jakaa jos vaan viitsit.


    Jes, hyvä leiri oli. Ja kiitokset siitä että toit mm. Wings of War:in sinne. Peli oli kiitettävän koukuttava ja sitä tuli pelattua tuntikaupalla vaikka piti olla kokoajan menossa nukkumaan. Hyvän pelin merkki että voittaa unen tarpeenkin.

    Erilaista löytötavaraa (esim. vaatteita ja jotain vihreitä muovitelineitä) voi kysellä allekirjoittaneelta.

    Ja se mainittu pienoismallipulju on Hannants:
    http://www.hannants.co.uk/
  • Kiitokset omasta puolestani soturi Guthfaralle [Nygren], näkijä Siarl Klofille [The], adepti Siegfriedille [Luide], ruokavaras Domtjelle [Kari], kääpiö-soturi Eorwyrille [Malfean], soturi-näkijä Weldynille [Atte] ja sekarotuiselle rotta-koiralle [J] ...

    ... Toisin sanoin Majakkamiehille!

  • on 1314545125:


    Ja kiitos peliporukalle :)

    -Jata


    Kiitos itsellesi ja kanssapelaajille erinomaisesta Lankeemus -pelikerrasta!

    Jos vain mahdollista, L'Ordine Della Chiave a Spiralen miellyttävästi maanläheisen ryhmän edesottamuksia olisi mukava kokea uudemmankin kerran.

    Lisäksi, ilman joukon toimia ainakin yksi olento jää siipiään vaille ja hänen vahinkonsa aikaansaanut taho Vatikaanin varjojen kätköihin.
  • Hear hear!
    Erinomaisesti ilmaistu, "maanläheinen!"
    Ja ne kirotut! Kaipaan sulkeumaa!

  • on 1314650049:


    Lisäksi, ilman joukon toimia ainakin yksi olento jää siipiään vaille ja hänen vahinkonsa aikaansaanut taho Vatikaanin varjojen kätköihin.


    Vatikaani sanoo; kaiken takana on nainen. Minä sanon; kaiken takana on Vatikaani!

    Lankeemus, ihanan erilainen peli josta toivon saavani nauttia monta syntistä kertaa.

    Valoa tunnelin päässä.
  • Ihan vallan kuulostaa jo maksetuilta mainoksilta. "Lankeemus, ihanan erilainen peli..." ;) Sovitaan sitten näiltä tuntumilta, että Lankeemus saa jatkoa ensi tilassa. Pietarin kirkon kupolin varjossa asumisella on hintansa, eikä pelkästään korkeissa vuokrissa :)

    Ja maanläheisyys kunniaan! Jos enkeleitä ja (mahdollisesti) Vatikaanin salaliittoja voi sellaisena pitää ;) Mutta ainakin viini oli hyvää - sitä oli reilusti, sikareissa pihisteltiin ja antipastoja oli joka makuun. Vielä kun saadaan suurempi kahvikuppeja ja kunnon teetä, niin ainoa mikä porukasta puuttuu on iloinen kultainen noutaja :D
Sign In or Register to comment.