Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Kesäleiri, Kesärinne 25.-28.8.2011

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Värikkään sekoilun takia (johon yhdistys ei ole voinut juurikaan vaikuttaa) Kesäleirin pituus ja ajankohta on muuttunut. Tarkempaa informaatiota Märkiön leirin jälkeen aiheesta. Uusi ajankohta elokuun leirille on to 25.8. - su 28.8.2011.
«13

Comments

• FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Koko saatanan vuoden kohokohta pilalla.

cup_of_rage.jpg
  • Voi heitä jotka järjestivät kesälomansa pitkän kesäleirin toivossa ja nyt koko lomajärjestely meni roskiin. Hetkinen, niinhän kävi minullekin.
  • Kyllä naurattaa, aina oon siitä tolkuttanut, että ELKÄÄ JÄRJESTÄKÖ KESÄLEIRIÄ KOULUJEN ALKAMISVIIKOLLE, ja melkein aina se siinä kohtaa kuitenkin on, ja meikä missaa suurimman osan leiristä, mutta thanks to värikäs sekoilu näyttäs siltä, et meikä jopa sit pääsee tänä vuonna kesälerille. Sugoi!

• on 1310119292:

Kyllä naurattaa, aina oon siitä tolkuttanut, että ELKÄÄ JÄRJESTÄKÖ KESÄLEIRIÄ KOULUJEN ALKAMISVIIKOLLE, ja melkein aina se siinä kohtaa kuitenkin on, ja meikä missaa suurimman osan leiristä, mutta thanks to värikäs sekoilu näyttäs siltä, et meikä jopa sit pääsee tänä vuonna kesälerille. Sugoi!

Ja syy miksi se on ollut koulujen alkamisviikolla on se, ettei ole muita vuoroja saatu. Se hyvä puoli tässä nyt on, että kaikki pääsee leirille kun ei ole paljon viikonloppuleiriä pitempi.
  • No voi vitulla ottaan ja kyrvällä perseeseen, saatanan saatana. Nyt jos vielä työkalenteri toteutuu sellaisenaan niin ei pääse koko vitun leirille ollenkaan.
  • Analsatankäämä!
  • Menee uusi aika osittain päällekäin Espoo Cinen kanssa. Joutuu säätämään.
  • Onko joku menossa Kesäleirille perjantaina? Tarvitsen kyydin, mutta olen lomalla eli mikä vaan aika käy.

• on 1313676210:

Onko joku menossa Kesäleirille perjantaina? Tarvitsen kyydin, mutta olen lomalla eli mikä vaan aika käy.

Menen juurikin perjantaina, joten voin noukkia kyytiin. Lähtö joskus klo 17 kunhan ehdin tulla töistä kotiin.
  • Eikös leiri ala jo torstaina? Onko menijöitä?
  • Vaikka pe on duunia niin tarkoitus ainakin olis torstainakin käydä leirillä. Saa nyt nähä miten noi duunihommat yms. nyt sitten menee, et kerkeekö.
  • Itse ei pääse kyllä millään edes käymään torstaina ja se imee syvästi.
  • Yritän päästä leirille perjantaina puolen päivän aikaan, mutta pitää katsoa miten työt antaa periksi.

• Itse tulen vasta perjantaina, mutta silloin duunit päättyy onneksi jo puolilta päivin, eli olen leirillä ns. hyvissä ajoin.
  • Onko ketään tulossa torstaina ylipäätään? Onko järkeä pitää torstaita leiripäivänä jos sinne ei kukaan tule?
  • Mulla ja Petskulla on molemmilla lomaa perjantaina ja oltiin kyllä aikeissa mennä leirille torstaina n. klo 18:30.
    Mutta oishan ollut kyl ihan kiva pelatakin jotain to-iltana...  ::)

• on 1313769077:

Mulla ja Petskulla on molemmilla lomaa perjantaina ja oltiin kyllä aikeissa mennä leirille torstaina n. klo 18:30.

Noh, multa voi lainata DungeonQuestia jos jaksaa hakea. Ei muuta kuin lautapelailette siellä.

• on 1313769077:

Mulla ja Petskulla on molemmilla lomaa perjantaina ja oltiin kyllä aikeissa mennä leirille torstaina n. klo 18:30.

Huomio! Jos joku aikoo mennä leirille ennen klo 18:30, ilmoittautukoot täällä, muussa tapauksessa leirikeskuksen ovet aukeaa Chisanthan toimesta tuolloin 18:30.
  • No suoraan duunista olin ajatellut leirille lähteä, ja duunihan mulla loppuu jo vähän ennen neljää. Siinä jos kaupassa käy niin varmaan olisin tuolla joskus viiden maissa. Jos ei onnistu, niin meen sitten varmaan vanhempieni luokse Keravalle venailemaan tota 18.30 aikaa. Jotenkin urpolta vaan tuntuis lähteä Keravalta Helsinkiin ja takas Tuusulaan, kun vois ajaa Keravalta suoraan Tuusulaan.
  • Mitäs pelejä on leirillä tarjolla?
Sign In or Register to comment.