Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Kurry t-paita, mutta kumpi logo?

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Kurry t-paita -projekti päässyt siihen vaiheeseen, että pitäisi päättää kumpi logoista paitaan tulee. Ylempi vai alempi kuvassa olevista paidoista? Alempi sama kuin tämän sivuston oikeassa yläkulmassa oleva logo.

Paidan hinnaksi on kaavailtu 15 euroa.

8652158.jpg
«1

Comments

• Ylempi, toi mustalla pohjalla näyttää kyl jotenkin hienommalta.
  • Toi logo on kuin Kuperman-logo!
  • Vastataan nyt vielä tännekin, et alempi mielestäni parempi, mutta ylempikin kelpaa.
  • Joo, mulle käy kanssa kumpi tahansa paita.

Lisätietona, minimitilaus on 10 paitaa ja voi sisältää minkälaisia paitoja tahansa, naisten malleja tai jopa huppareita. Eli on mahdollista saada esim. myös huppari mihin logo tulee. Jos jotakuta kiinnostaa, voin ottaa selvää paljonko maksaa ja saako logon hupparissa selkään.

• on 1315548871:

Joo, mulle käy kanssa kumpi tahansa paita.

Lisätietona, minimitilaus on 10 paitaa ja voi sisältää minkälaisia paitoja tahansa, naisten malleja tai jopa huppareita. Eli on mahdollista saada esim. myös huppari mihin logo tulee. Jos jotakuta kiinnostaa, voin ottaa selvää paljonko maksaa ja saako logon hupparissa selkään.

Huppari kyllä kieltämättä kiinnostaisi, tosin niin myös T-paita.
  • T-paitoja on jo liikaakin, eli huppari vois olla pop.
  • Joo, huppari olisi kiva ja niiden väritkin saa ehkä valita mielensä mukaan, kunhan painatus on samalla kuvalla, koolla ja värillä kun muihinkin?

Tosin mustassakaan ei missään tapauksessa ole mitään vikaa...  ;)
  • Laitoin tämän viestin jo sähköpostilla, mutta laitetaan samainen viesti myös tänne.

On tullut aika kerätä Kurry t-paidan ja huppareiden tilaukset. Kurry-logon saa sekä isolla että myös pienellä esim. vasemman rinnan päälle kuitenkin siten, että tuplalogo onnistuuvain huppareihin ja vetoketjuhuppareihin.

Logo on tässä threadissa se ylempi vaihtoehto, mustalla pohjalla valkoinen K. Se mikä voitti äänestyksen.

Vetoketjuhupparissa logovaihtoehdot ovat pieni logo eteen vasemman rinnan päälle ja/tai iso logo selkään. Saa joko yhdellä tai kahdella logolla.

Huppariin saa suuren tai pienen logon rintaan, pienen tai suuren logon rintaan JA suuren selkään tai sitten vain suuren logon selkään.

T-paidoissa iso tai pieni logo rintaan, mutta ei logoa selkään.

http://www.kraykray.com/index.php?hinnasto

Huomatkaa, että logosta johtuen vain musta paidan/hupparin väri käy!

Vastatkaa minulle tähän viestiin sitovat tilaukset sunnuntaihin 25.9.2011 mennessä tai informoikaa minkä tuotteet haluatte Kurryn t-paita threadiin! Ja muistakaa kertoa kokonne! Maksu vain ja ainoastaan Kurryn tilille. Eräpäivä 30.9.2011. Paidat toimitetaan lokakuun leirille tai miten vain erikseen sovitaan.

T-paita - Fruit of the Loom Value Weight, koot S-XXL/XXXL: 14,00 EUR

T-paita - Fruit of the Loom naisten Value Weight, koot XS-XL: 14,00 EUR

tpaidatloom.jpg

Huppari - Fruit of the Loom, miesten, koot S-XXL: 23,00 EUR, kaksi painatusta 24,50 EUR

Vetoketjuhuppari - Fruit of the Loom, koot S-XXL: 26,00 EUR, kaksi painatusta 27,50 EUR

Vetoketjuhuppari - Fruit of the Loom Lady-fit, koot XS-XXL: 26,00 EUR, kaksi painatusta 27,50 EUR

hupparit.jpg

Kangaskassi, lyhytsankainen: 8,00 EUR

Kangaskassi, pitkäsankainen: 8,00 EUR

kassit.jpg
  • Mistä johtuu, että kurry-painatukset ovat huomattavasti kalliimpia kuin noi Krayn sivuilla olevat hinnat? Meneekö tosta ylijäävä osuus kurryn tilille, vai what?

• on 1316025395:

Mistä johtuu, että kurry-painatukset ovat huomattavasti kalliimpia kuin noi Krayn sivuilla olevat hinnat? Meneekö tosta ylijäävä osuus kurryn tilille, vai what?

Kustannuksia tulee lisää postikuluista (n. 1 euro per paita) ja se 5 euron ylimääräinen osuus hinnasta menee lyhentämättömänä Kurryn toiminnan pyörittämiseen, kuten esim. leirien maksamiseen. Support Kurry! Or don't.
  • Itse tilaan t-paidan isolla logolla rintaan ja vetoketjuhupparin pienellä logolla vasemman rinnan päälle ja isolla logolla selkään. Kaikki kokoa L.
  • L-kokoinen T-paita isolla logolla rintaan.
  • Väri oli vissiin aina sama (musta)?

Teepaita yhdellä isolla kuvalla ja huppari vetoketjulla kahdella painatuksella.

Kokona molempiin L

• on 1316293994:

Väri oli vissiin aina sama (musta)?

Teepaita yhdellä isolla kuvalla ja huppari vetoketjulla kahdella painatuksella.

Kokona molempiin L

Jep, väri on aina musta. Check.

• on 1316071913:

Itse tilaan t-paidan isolla logolla rintaan ja vetoketjuhupparin pienellä logolla vasemman rinnan päälle ja isolla logolla selkään. Kaikki kokoa L.

Mulle sama eli paita + huppari kahdella painatuksella mutta XL (ainakin muut kraykraystä tulleet ovat olleet sopivia).
  • Mulle t-paita ja huppari kahdella painatuksella ja kokona XL

• on 1316369456:

Mulle t-paita ja huppari kahdella painatuksella ja kokona XL

Tuleeko t-paitaan logo isolla vai pienellä? Entä miten hupparin logot? Pieni logo eteen ja iso taakse?

• on 1316336029:

on 1316071913:

Itse tilaan t-paidan isolla logolla rintaan ja vetoketjuhupparin pienellä logolla vasemman rinnan päälle ja isolla logolla selkään. Kaikki kokoa L.

Mulle sama eli paita + huppari kahdella painatuksella mutta XL (ainakin muut kraykraystä tulleet ovat olleet sopivia).

Siis huppari vai vetoketjuhuppari?

• on 1316370914:

on 1316336029:

on 1316071913:

Sama  kuin sulla eli vetoketjuhuppari.

• on 1316370914:

on 1316336029:

on 1316071913:

Ah, joo vetoketjuhuppari ja isoa logoa rintaan t-paidassa.
Sign In or Register to comment.