Edellisistä maihareista pitkän taistelun jälkeen aika otti ja jätti, ja uudet tarttisi.
Tähän asti olen käyttänyt PV:n mallia RVL:n pohjalla, eikä mulla ole ollut ongelmia että jalat hikoaisi liikaa tai jotain. Reissulta jäi mukaan PV:n jakomateriaalina olleet "kesämaiharit", joita en ole etsinnöistä ja esim. Polarian konsultoinnista huolimatta onnistunut löytämään kaupan setältä.
Nyt on etsinnässä kenkä joka näyttää sotilasjalkineelta ja kelpaa esim. kertausharjoituksiin, ja sopii erilaisiin keleihin ja jolla voi tarvittaessa astua lätäköstä läpi. Sen kummempaa vaellustarvetta tai kolmen erikoiskalvon yhdistelmää ei välttämättä tarvi, mutta niitä nyt taitaa olla kaikissa kengissä nykyään.
Olisko suosituksia, ja mielellään ostopaikasta kanssa?
Comments
Kävinpä Varustelekassa viikonloppuna ja kyllä kannatti! Sinne oli vähin äänin ja ilmoittelematta ilmestynyt pieni jämäerä "intin mystisistä ylijäämäeristä". Kuvaustekstistä päätellen näyttää olevan Lekan ukoille aika epäselvää mistä kengät on kotoisin, mutta mä tunnistin ohi kävellessäni heti kauan etsimäni Jalaksen jalkineet.
Sanomattakin lienee selvää että ostin heti.