Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Maiharit pitää miehen tiellä

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Edellisistä maihareista pitkän taistelun jälkeen aika otti ja jätti, ja uudet tarttisi.

Tähän asti olen käyttänyt PV:n mallia RVL:n pohjalla, eikä mulla ole ollut ongelmia että jalat hikoaisi liikaa tai jotain. Reissulta jäi mukaan PV:n jakomateriaalina olleet "kesämaiharit", joita en ole etsinnöistä ja esim. Polarian konsultoinnista huolimatta onnistunut löytämään kaupan setältä.

Nyt on etsinnässä kenkä joka näyttää sotilasjalkineelta ja kelpaa esim. kertausharjoituksiin, ja sopii erilaisiin keleihin ja jolla voi tarvittaessa astua lätäköstä läpi. Sen kummempaa vaellustarvetta tai kolmen erikoiskalvon yhdistelmää ei välttämättä tarvi, mutta niitä nyt taitaa olla kaikissa kengissä nykyään.

Olisko suosituksia, ja mielellään ostopaikasta kanssa?

Comments

• http://www.kontrolli.fi/keskustelu/showthread.php/15-Jalkineita

Tuolla on aika kirjavaa keskustelua aiheesta.

Itse olen Haixisti, Meindlin kengät ei vaan meikäläisen jalkaan oikein istu. Haixien hinta-laatusuhde on ainakin omalla kohdalla ollut loistava. Omat Haix Airpower P3:t ovat nähneet rivon määrän marsseja ja arkikäyttöä, sekä muutaman kevyehkön vuoristoreissun. Nyt usean vuoden käytön jälkeen niistä on vedenpitävyys hävinnyt, mutta palvelevat vielä muussa käytössä.

Haix Airpower Pro-malli on tällä hetkellä ulkokäytössä. Töissä käytän tilanteen mukaan ristiin Farssikenkä m05:ta, Sievin varsikenkä-mallisia turvakenkiä, noita Airpower Prota, ja kesällä sotaharjoituksissa on välillä jalassa Adidaksen GSG-9:t (hyvä kenkä, mutta ei joka hommaan).

Haixia tai Meindliä suosittelen, niiden eri malleista ihan sen mukaan mitkä jalkaan paremmin istuu...

• on 1317549018:

Reissulta jäi mukaan PV:n jakomateriaalina olleet "kesämaiharit", joita en ole etsinnöistä ja esim. Polarian konsultoinnista huolimatta onnistunut löytämään kaupan setältä.

Kävinpä Varustelekassa viikonloppuna ja kyllä kannatti! Sinne oli vähin äänin ja ilmoittelematta ilmestynyt pieni jämäerä "intin mystisistä ylijäämäeristä". Kuvaustekstistä päätellen näyttää olevan Lekan ukoille aika epäselvää mistä kengät on kotoisin, mutta mä tunnistin ohi kävellessäni heti kauan etsimäni Jalaksen jalkineet.

Sanomattakin lienee selvää että ostin heti.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!