Kukas meillä hoitaa tuota postituslistaa? Tällaisen henkilön apua tarvittaisiin, ellei joku muu sitten osaa myös neuvoa.
Ongelma:
Mulle tulee kurryn postituslistan viestejä, vaikka yahoo toteaa mun käyttäjätilistä, että "This Yahoo! Account Has Been Deactivated".
Eli he väittävät käyttäjätiliä tuhotuksi, mutta mailia tulee. Ongelmaa tuottaapi se, etten voi säätää olematonta käyttäjätiliäni.

En jaksaisi alkaa käynnistämään sähköpostiliikennettä yahoon tyyppien kanssa tästä, joten ajattelin, että mut voisi kai potkia listalta, jotta voisin liittyä toisella tunnuksella sinne. Toimiskohan se? Tää tuntuis kivuttomimmalta toimintatavalta, ainakin mun logiikalla. Toisen yahoon käyttäjätunnuksen ehdin jo luomaan, kun tarvitsin toimivaa sellaista.
Comments