Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Age of Conan

edited January 1970 in Muut pelit
Onko kurrylaisten joukossa otsikossa mainitun pelin jo hankkinutta väkeä? Ajattelin alkaa itse pelaamaan kunhan uusi tilaamani kone saapuu ja luonnollisesti mielelläni tekisin hahmon sellaiselle serverille, jolta löytyy tuttuja.

Comments

  • Laakson Joonas mun mielestä pelailee. Minkälaisen koneen muuten hankit?


  • Minkälaisen koneen muuten hankit?

    Core 2 quad 9300
    Geforce 8800GTS
    Samsung spinpoint 750 GB
    IP 35
    4 GT DDR2 800 MHz
    Sonata III silent
    Windows Vista home prem 64-BIT

    Tuohon pitää vielä hommata hyvä hiiri ja näppis sekä joku 24" näyttö vanhan 19" näytön rinnalle.
  • AIKA HOMOMUNA MASIINA! 8O


  • AIKA HOMOMUNA MASIINA! 8O

    Halvan dollarin takia komponentit ovat tällä hetkellä puoli-ilmaisia. Tuo keskusyksikkö maksoi koottuna hieman alle tonnin. Tietty näyttö ja muut romppeet tekevät siihen vielä viitisen sataa lisää, mutta nyt kannattaa kyllä ostaa tietotekniikkaa.
  • Tilasitko ulkomailta, vai onko kama siis Suomessakin halpaa?
  • Mistä hommasit?
  • Tilasin täältä:

    http://www.jimmspc-store.fi/

    Olisi saanut varmasti vielä hieman halvemmalla, jos olisi ostanut komponentit mahdollisimman halvasta paikasta erikseen ja koonnut itse, mutta en jaksanut ehkä satasen säästön takia moiseen ryhtyä. Komponentit ovat siis joka tapauksessa Suomessakin nyt varsin edullisia.
  • Itse harkitsin myös Jimm'siä, mutta oli sen verran tyyris, että jäi sieltä tilaamatta. Tällaisen kokoonpanon hankin itse:

    Verkkokauppa.com:ista:
    Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse - s 58.90e
    Zalman CNPS9700 LED - prosessorijäähdyti 48.90e
    Nexus NX-8060 600W 80 PLUS. Hiljainen Re 113.90e
    DELTACO 30-in-1 muistikortinlukija sisäi 16.90e
    Microsoft Windows Vista Ultimate 64-bit 157.90e
    Samsung SyncMaster 245B - 24" TFT-näyttö 439.90e
    3 x Verkkokauppa.com S-ATA II liitäntäkaapel 8.70e
    2 x Transcend 2048MB (2 x 1GB) DDR2 800MHz C 109.80e
    Asus P5K-E/WIFI-AP Intel P35 emolevy LGA 116.90e
    3 x Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 245.70e
    Logitech UltraX Premium, slim, hopea/mus 19.90e
    Samsung SH-S203P/BEBN SATA 20X DVD+/-RW 26.90e
    Intel Core 2 Quad Q6600, 2.4GHz, SKT775, 225.90e

    Tietoasemalta:
    Antec P182B Gun Metal Black ATX-kotelo 129.00e

    Elektroni.fi:stä:
    Leadtek GeForce PX8800GT ZL 512Mb 198.00e

    Yhteensä 1917.20e

    Osat ostettu maaliskuun puolivälissä ja koneen kasasi Malfean, josta suuri kiitos hänelle!

    Kovoina on 3 kpl 500 gigaista ja ne on raidissa siten, että jos yksi levy menee rikki, tiedot säilyvät ehjänä kahdella muulla kovolla. Lisäksi koska kaikkia kolmea kovoa käytetään yhtä aikaa, luku- ja kirjoitusnopeus on vikkelämpää kuin pelkällä yhdellä kovalevyllä.

    Prossuna on tuo halvin Quadi, joka on todella helppo kellottaa myöhemmin reippaasti etenkin kun boksissa tullut tuuletin heivattiin hittoon ja tilalle laitettiin hiljaisempi ja tehokkaampi prossutuuletin. Muutenkin osat on valittu niin, että kone olisi mahdollisimman hiljainen ja tässä on muuten kanssa onnistuttu hyvin. Esim. näytönohjaimena on Leadtekin ylikellotettu 8800GT, jossa on tavallista suurempi ja hiljaisempi tuuletin.
  • Mutta aiheeseen, sekä Mustis että allekirjoittanut pelailemme, serverillä Aquilonia.


  • Mutta aiheeseen, sekä Mustis että allekirjoittanut pelailemme, serverillä Aquilonia.

    Onks ollu kunnon Conan-meno? Barbaareillako hakkaatte menemään?
  • Tietääkseni Böckerman pelaa myös AoC:ia.
  • Mustiksella mainina Aquilonialainen Assassin ja mulla Cimmerialainen Bear Shaman. Conanin hengessä mennään ja tunnelmahan pelissä on vahva. Vähän lapsentauteja vielä, pelitasapainossa säätämistä ja tietyt questit bugittaa patchista toiseen. Mutta WoWin jälkeen kivaa ja tervetullutta vaihtelua, ja paranee harppauksin joka päivityksessä. Suosittelen kyllä.
  • Tarkoitus olis kyllä tulla messiin, kunhan saan uuden koneen hommattua.


  • Tarkoitus olis kyllä tulla messiin, kunhan saan uuden koneen hommattua.

    Joten ei muuta kuin konetta tilaamaan!
  • Siinä kestää liikaa!


  • Siinä kestää liikaa!

    Millos se sun kone on tulossa?


  • Mustiksella mainina Aquilonialainen Assassin ja mulla Cimmerialainen Bear Shaman. Conanin hengessä mennään ja tunnelmahan pelissä on vahva. Vähän lapsentauteja vielä, pelitasapainossa säätämistä ja tietyt questit bugittaa patchista toiseen. Mutta WoWin jälkeen kivaa ja tervetullutta vaihtelua, ja paranee harppauksin joka päivityksessä. Suosittelen kyllä.

    Millä levelillä huitelette tällä hetkellä? Itse tein samalle serverille aquilonialaisen rangerin. En ole tosin ehtinyt hirveästi vielä pelaamaan muilta kiireiltä, joten hahmo on vasta tasolla 14. Levelöinti tosin vaikuttaa pelissä sujuvan aika nopeasti.




  • Siinä kestää liikaa!

    Millos se sun kone on tulossa?

    Pari viikkoa sanoivat.


  • Pari viikkoa sanoivat.

    Ja tästä sanonnasta on miten kauan aikaa?
  • En ihan 100 varmasti muista, mutta jos menee arvaus oikein niin kaks viikkoa ja päivä.
  • Sitten pitäs vielä laittaa vanha kovo siihen ja asentaa kaikki hommat ennen kun pääsee nauttimaan elämästä taas.
    Pitäs ehkä miettiä kanssa jotain raid ratkasua, en haluais enää menettää kaikkea kovon sisältöä, niinkuin on pari kertaa käyny. Toivottavasti ei tällä kertaa käynyt niin.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!