Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Gangsta Rap made me do it. Halusin siniset
Conversen Chuck Taylor All Starit. Menin Stockmannin OneWayhin josta aikanaan ostin umpimustat Chuckit.
WW: "Anteeksi, etsin sinisiä Chuck Tayloreita?"
Myyjä (Seisoo selkä vasten Converse-hyllyä): "En oo kyl ikinä kuullutkaan."
WW: "Aaaaasia kunnossa."
Menin Kampin Sportlandiin. Kaikki Converset -50%. Voitto tai kuolema. Nyt on siniset chuckit jotka on niin gangsta ettei oo tottakaan.
"Moral is my bandana hangin' from tha "Left Side"
so if you ain't Crip or Blood just throw up "WestSide""
Westside MotherfuCCin Gangsta Crip, GC rip ryders for life cuz, slobs out.
Comments
Myyjä: "Voinko auttaa?"
Minä: "No tuota, onkohan teillä Spezialeja?"
Myyjä: "Millasta spesiaalia olit ajatellut?"
Minä: "??? ...ööö no siis viime vuonna myynnissä oli Spezialeja ainakin mokkanahkaisena sekä mustana et oliivinvihreenä, et jos jompaa kumpaa löytyis?"
Myyjä: "No mokkanahkasta meillä ei oikein oo nyt mitään kenkiä, mut mustina spesiaalimpia kenkiä löytyis esim. tota Superstaria!"
Minä: "Joo kiitos, kovasti. Taidan nyt vaan ihan itte kattella, pyydän sit lisää neuvoja jos tarvin."
ALL HAIL HENKILÖKUNNAN ASIANTUNTEMUS!