Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

PRO ARTE UTILI

pppppp
edited August 2012 in Yleinen keskustelu
ppp on suorittanut taideteollisen alan yliopistollisesta tutkinnosta annetun asetuksen mukaisesti taiteen maisterin tutkinnon kuvataideopetuksen koulutusohjelman mukaan.

Eikä siinä vielä kaikki!

ppp on suorittanut 14. toukokuuta 2004 Taideteollisessa korkeakoulussa taiteen maisterin tutkinnon ja on oikeutettu käyttämään oppilaskunnan ja oppilaitoksen vuonna 1932 hyväksymää sormusta.

Comments

  • YOU THE MAN! KUDOS!! PROPS!!! ONNEKS OLKOON AND ALL THAT...
    Jätkä saa käyttää salaseura sormusta... vähänkö hienoa...

    Hetkinen... Entäs jos mies huijaa? Todista...


  • Pasi-Pekka Peisa on suorittanut 14. toukokuuta 2004 Taideteollisessa korkeakoulussa taiteen maisterin tutkinnon ja on oikeutettu käyttämään oppilaskunnan ja oppilaitoksen vuonna 1932 hyväksymää sormusta.

    Opettivatko ne sinulle myös salaisen kädenpuristuksen?
  • Joo sormusta kehiin tai ei tuu mitään respectii, vitun poser!!!!111!!

    Tuukka
  • Vittu todistuksia, ruusuja ja auringonkukkia on niin paljon ettei selkä jaksa kantaa. Ja ovat tässä lyhyessä ajassa juottaneet mulle osaston rahoilla viisi lasia shampanjaa.

    Mut ihan vitun pakkohan toi sormus on hommata, maksoi mitä maksoi!
  • Kuviskovis!
  • RESPEC! Nyt loppu vittuilu!
  • Jaa jaa... kyllähän sihijuomaa ja kukkia saa hankittua kuka tahansa... tuo vielä minua vakuuta... Sormuksenkin oot vaan voinu varastaa joltain sammuneelta (joka on saanu sitä juomaa ilmaseks) oikeesti valmistuneelta tyypiltä... Ei ei... ei riitä minulle.
  • One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all and in the darkness bind them!
  • Eikö Taikissa saakaan graduoinnin kunniaksi polttotatuointia vasempaan pakaraan? Olen pettynyt...
  • Täytyy todeta, että minulla ei riitä kiinnostusta todistella arvoani alemmille kansanosille. Asemani tulisi olla ilmiselvä jokaiselle keskimääräisellä huomiokyvyllä siunatulle henkilölle pelkästään ryhtini suoruudesta, katseeni terävyydestä ja yleensäkin ylemmyyttä osoittavasta ulkoasustani.

    Kuitenkin hyvää hyvyyttäni voin nyt tuhlata aikaa ja voimavarojani valistaakseni teitä, joille on langennut tässä elämässä rahvaan osa.

    Teette viisaasti ja säästytte monelta harmilta mikäli luontaisesta uppiniskaisuudestanne huolimatta otatte ne neuvot ja ohjeet onkeenne, jota me korkeampaan tietoon initioidut teille tarjoamme. Kun maisteri puhuu, silloin on syytä kuunnella.

    Minulla ei muuta tällä erää, voitte poistua.
  • No vittu, kyllä tuo on senverta tosi juttu, että täytyyhän PPP:n maisteri olla kun se noin fiksuja juttuja meille kertoo... Pahoittelen epäilyksiäni...

    I have discgraced you, my life is yours...
  • Ja toisaalta, pitäisihän tyhmänkin huomata se Lakki (tm) ja Sormus (tm). Onkohan se sormus vähän kuin Mustanaamion sormus? Siis tyyliin: "mäpä lyön sua tällä niin sulle jää toi Utili naamaan".

    Hitto, nyt alkaa Hakunilan metsät kuiskimaan "Maisteri.... maisteri"... ja Suokin kalliot muotoutuvat mystisesti Peisan pään muotoisiksi!


  • I have discgraced you, my life is yours...

    *stab stab stab*
  • SUGOI!!!!!

    (Kiitos maisteri... kunniani on palannut armostasi...)
  • Loistavaa ja onneksi olkoon!


  • (Kiitos maisteri... kunniani on palannut armostasi...)

    Hädintuskin.




  • (Kiitos maisteri... kunniani on palannut armostasi...)

    Hädintuskin.

    Taiteiden Maisteri on kova koville. - Asfalttiviidakon sananlasku
Sign In or Register to comment.