Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Kesärinne 14.1.-16.1.2011

edited January 1970 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments

  • Ja posti toi minulle keltaisen lapukkeen, eli VE-kertauskutsun. Joten olen aktiivisesti läsnä perjantaina, ja la- iltana jos ohjelma loppuu tolkkuun aikaan...

  • Keitäs muita leirille on tulossa ja minkälaisilla aikautauluilla? Itse olen k.o ajankohtana lomalla, eli tulossa heti perjantaina kun ovet aukeaa ja pois ei ole kiire.
  • Eiköhän sitä olla paikalla. 40k sunnuntaina?
  • Heps, vapaa viikonloppu ja mahdollisuus leireillä pitkän kaavan kautta. :) Pyrin varmaan olemaan pe paikalla viim. kuuden tienoilla ja sunnuntaina ei ole kiirettä mihinkään.
  • Paikalla normaalisti. Kattauksessa jatkoa "Rolling Thunder" Battletech-kamppikselle. Mukaan otetaan vanhoja ja uusia pelaajia niin paljon kuin mahtuu (mechien määrä riippuu skenasta).


  • Paikalla normaalisti. Kattauksessa jatkoa "Rolling Thunder" Battletech-kamppikselle. Mukaan otetaan vanhoja ja uusia pelaajia niin paljon kuin mahtuu (mechien määrä riippuu skenasta).


    Tää on se sama mitä pelattiin kesällä Märkiössä?

  • on 1293671469:


    Eiköhän sitä olla paikalla. 40k sunnuntaina?


    Sopii. Tuon ainakin Korppikaartini paikalle ;)
  • Ehdotan, että 1750pts.

  • Katotaas kuinka paljon mä saan kasaan. Ilmoittelen hiukan myöhemmin.

  • on 1293716657:


    Tää on se sama mitä pelattiin kesällä Märkiössä?


    Kyllä. Free Worlds Leaguen "First Regulan Hussars"-rykmentin raskaan "Rolling Thunder"-komppanian operaatio kapinoivalla Tiber:n planeetalla vuonna 3025 jatkuu. Vaikka voitto saavutettiin edellisessä taistelussa ilman omia tappioita (Esteban Rodriguezin kovasta yrityksestä huolimatta) se oli henkisesti raskas kapteeni Cameron-Jonesille joka joutui taistelemaan vanhaa akatemiatoveriaan kapteeni Mitchelliä vastaan. Pieni lohdutus oli se että oppikirjamaisella selustahyökkäyksellä Cameron-Jones onnistui lamauttamaan Mitchellin Marauderin reaktorin, jolloin hän antautui elävänä. Hänen miehensä tekivät samoin ja ainoaksi kuolonuhriksi jäi epäonninen luutnantti Marshall jonka Griffinin pään tuhosi onnekas laukaus DeVriesin Hunchbackin AC-20:stä. Mechwarriorin perinteiden mukaisesti taistelua ei käyty viimeiseen mechiin vaan "Mitchell's Marauders":n mechitappiot olivat 25% kokonaistonnistosta (Moottorivikainen Marauder, päätön Griffin ja jalaton Stinger). Komentajan vaihdolla ja mechien korjauksella sekin komppania on takaisin taisteluvalmiudessa muutamassa kuukaudessa. Rajoitetusta luonteestaan huolimatta Rolling Thunder pääsi jakamaan taistelun aikana 500 pistettä vahinkoa aiheuttaen 4 kriittistä osumaa (plus pois ammutut 2 jalkaa ja pää). Rolling Thunder säästyi maineensa mukaisesta agressiivisesta hyökkäyksestä huolimatta vähillä vahingoilla ja Marauderista saatiin kovasti kaivattu PPC varaosaksi.

  • on 1293734185:


    Ehdotan, että 1750pts.


    No niih, mulla olis nyt sitten perjantaihin asti aikaa koota ja maalailla noin abouttia 500 pointsia lisää, niin sitten saisin ton 1750 pts kasaan. Jos ei onnistu, niin sitten Korppikaarti pyytää virka-apuna Kenkkikseltä paria Ultramarsua ja taas sujuu  :P

    Eli sovitaan se 1750 pts
  • Sukuneuvoston kokouksessa ja brunssilla.

  • on 1294665131:


    No niih, mulla olis nyt sitten perjantaihin asti aikaa koota ja maalailla noin abouttia 500 pointsia lisää, niin sitten saisin ton 1750 pts kasaan. Jos ei onnistu, niin sitten Korppikaarti pyytää virka-apuna Kenkkikseltä paria Ultramarsua ja taas sujuu  :P

    Eli sovitaan se 1750 pts


    Right'o! Nopeasti ne pisteet menee.
  • Oliskos perjantaina sellaista pöytäroolipeliä tarkoitus pelailla kenenkään, kyselee nimimerkki "Peliäsikö vailla?" Helsingin kirkonkylältä.


  • Oliskos perjantaina sellaista pöytäroolipeliä tarkoitus pelailla kenenkään, kyselee nimimerkki "Peliäsikö vailla?" Helsingin kirkonkylältä.


    Kyllä sitä joku jotain vetää perjantainakin vaikkei ole täällä ääneen mitään huudellutkaan. Ja miksi nimimerkki on Vantaalta?

  • on 1294732244:


    Right'o! Nopeasti ne pisteet menee.


    Jep. Mulla on kanssa 1750 pisteen armeija odottamassa leiriä (ja yllättäen ne ei ole marsuja!).

  • on 1294834441:


    Oliskos perjantaina sellaista pöytäroolipeliä tarkoitus pelailla kenenkään, kyselee nimimerkki "Peliäsikö vailla?" Helsingin kirkonkylältä.


    Tuota Mechwarrioria olisi tarkoitus pelata perjantaina. Tosin siinä pelissä on roolipuoli vähän vähemmällä ja enemmän keskitytään olennaiseen, eli sotimiseen.


  • Tuota Mechwarrioria olisi tarkoitus pelata perjantaina. Tosin siinä pelissä on roolipuoli vähän vähemmällä ja enemmän keskitytään olennaiseen, eli sotimiseen.


    Jep, lautapeli roolipelimäisillä elementeillä.

  • on 1294851681:


    Jep. Mulla on kanssa 1750 pisteen armeija odottamassa leiriä (ja yllättäen ne ei ole marsuja!).


    Hmmm...IG?
  • Oli kyllä ihan huippu leiri! Pitkästä aikaa tuli pelattua loppumetreille saakka.
  • Oli joo oikein jees! Joskin BA:lle tuli turbiiniin niin että tukka lähti sunnuntaina.
Sign In or Register to comment.