Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Pääsiäisleiri, Kesärinne 21.-25.04.2011

edited January 1970 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments

  • Hivemares

    Peli: Deathwatch

    Kampanja: Osa "The Maneater" kaksoiskampanjaa

    Aika: 22.4 kello 14:00 alkaen (aloitusaika on joustava, eli mukaan pääsee vaikka saapuisi myöhässä)

    Hahmot: Kaikki, joilla on hahmo The Maneater - Deathwatchiin. Uusien pelaajien mukaan ottoa harkitaan, mikäli pelaajamäärä jää alle kahdeksan (8) pelaajan.

    Pyydän aikaisemmin kampanjaan osallistuneita ilmoittamaan, mikäli kyseinen peliaika ei sovi tai ei ole tulossa leirille lainkaan. Lisäksi suosittelen lukemaan kampanjan omaan threadiin postaamani pätkät, joissa on hiukan infoa tulevasta toimintaympäristöstä...
  • Olen tulossa paikalle vasta perjantaina, ja en varmastikaan ole paikalla vielä 14.00, mutta heti kun olen paikalla, niin olen toki peliin tulossa.

  • on 1302961074:


    Olen tulossa paikalle vasta perjantaina, ja en varmastikaan ole paikalla vielä 14.00, mutta heti kun olen paikalla, niin olen toki peliin tulossa.


    Ei muodostu ongelmaksi. Tervetuloa.

  • on 1302961074:


    Olen tulossa paikalle vasta perjantaina, ja en varmastikaan ole paikalla vielä 14.00, mutta heti kun olen paikalla, niin olen toki peliin tulossa.


    Samma här!
  • No meikähän tulee mestoille jo torstaina. For Russ and the All-Father!

    The_Blooding.jpg
  • Voi olla, että w40k-maailmaan sijoittuvaa one-shottia on myös tarjolla jossain vaiheessa leiriä, ehkä.
  • Pääsiäisleirille luvattu jopa 20 astetta lämmintä.
  • Oi tuo on parhautta jos mikä!!!
  • "We fight the long war, not through vain notions of duty or honour, but through a far purer purpose: hatred. At the height of our glory we were betrayed and cast out by our own kin. Guilliman, Dorn, Sanguinius - these are names I curse. Horus, Perturabo, Angron - these are names I revere, names I would follow to the very end. It is that hatred that has sustained me through the long millennia. I tend it with bitterness. I nurture it with the deaths of my former brothers. For I know that when the end is upon us and Horus is returned, then the false Emperor shall be cast down from his sepulchral Golden Throne, and we shall take our rightful place at the side of Horus, the true Emperor of Mankind."

    -Ferrous Ironclaw - Warsmith of the Iron Warriors Second Grand Company

  • on 1303107437:


    Voi olla, että w40k-maailmaan sijoittuvaa one-shottia on myös tarjolla jossain vaiheessa leiriä, ehkä.


    Jos olen hengissä ja leirillä kun pelautat niin olen mukana.
  • Itte ajattelin ottaa fabaan nappuloita mukaan leirille, onko muut tuomassa?

  • on 1303305413:


    Itte ajattelin ottaa fabaan nappuloita mukaan leirille, onko muut tuomassa?


    Piti, mutta en taida ehtiä.
  • Saattaa olla, että tämä tartteisi kyytiä torstaina. Onkohan kukaan liikahtamassa mestoille huomenna?

    -Jata

  • on 1303328695:


    Saattaa olla, että tämä tartteisi kyytiä torstaina. Onkohan kukaan liikahtamassa mestoille huomenna?

    -Jata


    Jou!

  • on 1303305413:


    Itte ajattelin ottaa fabaan nappuloita mukaan leirille, onko muut tuomassa?


    Otan mukaan 40K:n armeijan kokoluokkaa 1500 pointsia siltä varalta, että joku tuo omansa. Faban armeijani on valitettavasti vieläkin vaiheessa.
  • Huomenna kuuden pintaan paikalla.
  • Torstain turnover oli aika vähäinen. Vain kaksi peliä pyöri mihin kyllä kaikki mahtuivat mukaan. Mustis veti Artesiaa (pun intended) ja Kimbe agenttipeliä.
  • tuun varmaan vasta lauantaina jos kerta tänää on "pelaajien imijä" DW ni ei siel sit saa toista järkevää peliä kuitenkaan aikaan

  • on 1303455988:


    tuun varmaan vasta lauantaina jos kerta tänää on "pelaajien imijä" DW ni ei siel sit saa toista järkevää peliä kuitenkaan aikaan


    Kannattaa tulla. DW ei todellakaan ole ainoa peli mitä tänään leirillä pyörii.

  • on 1303456576:


    on 1303455988:


    tuun varmaan vasta lauantaina jos kerta tänää on "pelaajien imijä" DW ni ei siel sit saa toista järkevää peliä kuitenkaan aikaan


    Kannattaa tulla. DW ei todellakaan ole ainoa peli mitä tänään leirillä pyörii.


    Joo, varovaisen arvion mukaan DW:n jälkeenkin tänne jää varmaan neljästä viiteen pelaajaa ilman peliä. Mulla on kuitenkin maksimi kahdeksan, mutta vedän mielelläni esim. kuudelle.
  • onko kukaan liikahtamassa leirille tänään? Kyytiä oisin vailla.

  • on 1303547959:


    onko kukaan liikahtamassa leirille tänään? Kyytiä oisin vailla.


    Mä tulen joskus iltapäivällä, aikaa en vielä tiedä. Voin noukkia sut kyytiin.
  • Missasin kurry discon, mut aika meininkiä Lapiossakin.
  • Kiitokset LANDSKNECHTin supersotilassankareille - eversti Lucy, Wyvern, Hydra, Manticore, Kurtz ja Hypo - sunnuntai-illasta maineessaan kylpevässä, ihan lievästi ... monivivahteisessa pelimaailmassa, mitä ylläpidetään yhä.

    Tämä oli nyt sitä RIFTSiä
    http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0805/rifts-demotivational-poster-1211768735.jpg
  • Disco oli jees ja workshop oli hyvä. Kiitokset Kentille hyvästä paranoia pelistä ja Tatulle mielenkiintoisesta Twilight pelistä ja kyydistä.
  • Oli kyllä ihan yes leiri taas. Pelit oli hyviä ja niitä oli tarpeeksi. Sunnuntain twilight meinasi mennä nukkumishommiksi mutta torkut saunatauolla auttoi.
  • Kiitoksia kaikille leiristä. Toimintaa oli paljon ja se oli monipuolista. Artesiassa ensin tehtiin politiikkaa Palatialaiseen tapaan, sitten Deathwatchissa tiukkaa settiä ja lopuksi ehkä Twilightin eeppisin tulitaistelu ever kun US Navy ajelehti alavirtaan jossain päin jotain Karjalaa (vai mikä Russia se nyt oli). Pääsipä Korppikaartikin ulos kuljetuslaukustaan pari kertaa.
  • Jees, ihan helmeä oli, paljon tosi hyviä pelejä. Erityiskiitokset Kenkkikselle discosta ja workshopista!

  • on 1303914639:


    Jees, ihan helmeä oli, paljon tosi hyviä pelejä. Erityiskiitokset Kenkkikselle discosta ja workshopista!


    Pitää saada mun prinsessapeli vihdoin ensi leirille mukaan.
  • Prinsessa Ruusu linnassa, linnassa, linnassa. On pahan noidan pauloissa, pauloissa.
Sign In or Register to comment.