Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Märkiö 08-10.07.2011

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Muistakkee immeiset, että Märkiön parhausleiri alkaa jo klo 14.

Mitäs pelejä on tarjolla? Perjantaina Mustis johtaa Maneateria, mutta mites muut pelit pe ja la? Osa ilmeisesti menee keikalle lauantaina. Itse otan mukaan one-shotin, joka sijoittuu Westerosiin, Game of Thronesin maailmaan ja tätä olisi mahdollisuus pelauttaa juurikin lauantaina. Böckermanilla saattaisi olla W40k Black Crusade -skena. Onko muita pelejä tiedossa?

Comments


  • on 1309340161:


    Onko muita pelejä tiedossa?


    Mulla olisi Rolling Thunderin seuraava skena: "The Big Mac attack".

  • on 1309340161:


    Perjantaina Mustis johtaa Maneateria


    Aika kova jätkä toi Kentti, kun tällaisia lupailee. Johdan Maneateria joko pe tai la riippuen pelaajien paikalle saatavuudesta ja siitä miten muut pelit käynnistyy. Toki tiedostan, että lauantaina kaksi pelaajaa on poissa, mutta se ei vielä takaa mitään suuntaan eikä toiseen. Pelaajia on ollu poissa ennenkin.

  • on 1309430612:


    on 1309340161:


    Perjantaina Mustis johtaa Maneateria


    Aika kova jätkä toi Kentti, kun tällaisia lupailee. Johdan Maneateria joko pe tai la riippuen pelaajien paikalle saatavuudesta ja siitä miten muut pelit käynnistyy. Toki tiedostan, että lauantaina kaksi pelaajaa on poissa, mutta se ei vielä takaa mitään suuntaan eikä toiseen. Pelaajia on ollu poissa ennenkin.


    Ei kova vaan kovana.
  • Näyttäisi siltä, että perjantaina on lämmintä ja aurinkoista, mutta lauantaina tulee vettä.

  • on 1309846517:


    Näyttäisi siltä, että perjantaina on lämmintä ja aurinkoista, mutta lauantaina tulee vettä.


    On se nyt saatana kun sadetta odotettu ties kuinka kauan ja sitten päättää sataa just silloin kun ei tarvitsisi. SALALIITTO!

  • on 1309430128:


    on 1309340161:


    Onko muita pelejä tiedossa?


    Mulla olisi Rolling Thunderin seuraava skena: "The Big Mac attack".


    Teen saletisti ison tunkeutumisen tähän peliin

    Onko kyytiä leirille muuten tarjota kellään? :-X
  • Täytyy jättää tämä kokoontumisajo väliin tänä vuonna. Kesäleirille sitten.

  • on 1309864138:


    on 1309430128:


    on 1309340161:


    Onko muita pelejä tiedossa?


    Mulla olisi Rolling Thunderin seuraava skena: "The Big Mac attack".


    Teen saletisti ison tunkeutumisen tähän peliin

    Onko kyytiä leirille muuten tarjota kellään? :-X


    Kyllä mun kyytiin mahtuu. Tosin lähden himasta joskus klo 15, joten menen suht ajoissa.
  • Nurmijärvi

    meteogram.php?loc_id=100644171&lang=fi
  • Kaverit, leirille!

    830941143.gif

  • on 1309340161:


    Muistakkee immeiset, että Märkiön parhausleiri alkaa jo klo 14.


    on 1309889452:


    Kyllä mun kyytiin mahtuu. Tosin lähden himasta joskus klo 15, joten menen suht ajoissa.


    Kuka on leirivastaava, mihin aikaan hän (ja muut ihmiset) on leirille menossa? Mä tähtäilin jo tyytyväisenä siihen että oon 14:00 pihassa, mutta ei nyt sitte kannattane mennä sinne kytkintä luistattamaan? Stadistakin kun ajelee sen kolme varttia sinne.
  • Meet rantsuun, heität paidan pois ja korkkaat kaljan.

  • on 1310049866:


    Kuka on leirivastaava, mihin aikaan hän (ja muut ihmiset) on leirille menossa? Mä tähtäilin jo tyytyväisenä siihen että oon 14:00 pihassa, mutta ei nyt sitte kannattane mennä sinne kytkintä luistattamaan? Stadistakin kun ajelee sen kolme varttia sinne.


    Tatu käy hakemassa avaimet ja on leirikeskuksessa 14:00.

  • on 1310050808:


    Meet rantsuun, heität paidan pois ja korkkaat kaljan.


    Ootko ite muuten mihin aikaan menossa mestoille?

  • on 1310063400:


    on 1310050808:


    Meet rantsuun, heität paidan pois ja korkkaat kaljan.


    Ootko ite muuten mihin aikaan menossa mestoille?


    Tämä on suuri mysteeri. Lomalla kun oon, on unirytmi mitä sattuu, ja pitää siis esim. keretä käydä kaupassa ennen leiriä. Tavoite olis tulla mahd aikaisin, koska lähden leiriltä jo la, koska meen kattomaan Eyehategodin keikkaa (täl hetkellä kyl nappais Märkiö huomattavasti enemmän kuin sludge, mut lippu keikalle tuli ostettua joskus tyyliin tammikuussa). Ans kattoo.

  • on 1310082466:


    Tämä on suuri mysteeri. Lomalla kun oon, on unirytmi mitä sattuu, ja pitää siis esim. keretä käydä kaupassa ennen leiriä. Tavoite olis tulla mahd aikaisin, koska lähden leiriltä jo la, koska meen kattomaan Eyehategodin keikkaa (täl hetkellä kyl nappais Märkiö huomattavasti enemmän kuin sludge, mut lippu keikalle tuli ostettua joskus tyyliin tammikuussa). Ans kattoo.


    Ja Märkiön leiriajankohta oli lippujen tullessa myyntiin ollut tiedossa jo hyvän aikaa...
  • Tulen visiitille kahden-kolmen aikaan ja koska mukanani tulee myös 1½-vuotias seuralainen, ohjelmani tulee koostumaan rannalla pulaamisesta ja ehkä makkaranpaistosta.

    Viivyn niin kauan kuin neiti viihtyy, maksimissa kuuteen. Eli en paljoa pelaa tai muutakaan, mutta käynpä ainakin näyttämässä naamaani ja nauttimassa kurrylaisesta kesätunnelmasta.

  • on 1310104018:


    on 1310082466:


    Tämä on suuri mysteeri. Lomalla kun oon, on unirytmi mitä sattuu, ja pitää siis esim. keretä käydä kaupassa ennen leiriä. Tavoite olis tulla mahd aikaisin, koska lähden leiriltä jo la, koska meen kattomaan Eyehategodin keikkaa (täl hetkellä kyl nappais Märkiö huomattavasti enemmän kuin sludge, mut lippu keikalle tuli ostettua joskus tyyliin tammikuussa). Ans kattoo.


    Ja Märkiön leiriajankohta oli lippujen tullessa myyntiin ollut tiedossa jo hyvän aikaa...


    No sekä Eyehategodin keikkoja että kurryn leirejä nyt perutaan ja siirrellään miten sattuu...
  • Hyvä leiri oli!

  • on 1310322907:


    Hyvä leiri oli!


    Aivan mahtavan hyvä! Jos on kesä ja hyvät säät, kuten nyt oli, niin Märkiöstä on aika paha vetää paremmaksi.

  • on 1310360112:


    on 1310322907:


    Hyvä leiri oli!


    Aivan mahtavan hyvä! Jos on kesä ja hyvät säät, kuten nyt oli, niin Märkiöstä on aika paha vetää paremmaksi.


    Märkiön meininki on kyllä aivan omaa luokkaansa. Varsinkin näillä keleillä.
Sign In or Register to comment.