Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Kesärinnettä mediassa

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/75825-kerava-pitaa-visusti-kiinni-kesarinteesta

Lukiko joku tämän päiväistä Keski-Uusimaata? Siinä piti olla enemmän tietoa asiasta.

Comments


  • on 1319015055:


    http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/75825-kerava-pitaa-visusti-kiinni-kesarinteesta

    Lukiko joku tämän päiväistä Keski-Uusimaata? Siinä piti olla enemmän tietoa asiasta.


    Amen!
  • 9014509.t.jpg

    Tuossa tuo artikkelikin. Joku Kurryn työtön voisi mennä vetäjäksi ;)

  • on 1320605323:


    Tuossa tuo artikkelikin. Joku Kurryn työtön voisi mennä vetäjäksi ;)


    Kannatan!

    Oliko muuten yhdistyksellä mitään kanavaa näistä näistä remonteista ym. päättäviin tahoihin? Se mitä Kesärinteelle tarvitaan ennemmin tai myöhemmin (ja soisin että ennemmin) tulevaa käyttöä varten, varsinkin jos vielä elätellään toiveita yrityskäyttäjistä, on WLAN. Ranteen paksuinen naru ja maailmanlopun tukiasema.
  • Olen samaa mieltä. WLAN ois kova sana, muutenhan toi mesta on Märkiön kera aika uniikki noiden nukkumapaikkojen suhteen ja onhan se perkele 20 vuotta toiminut hyvin.
  • No kyllä mulle kelpais leveämmät sängytkin (joihin vähän implisiittisesti tossakin jutussa viitataan). Nykyään ei tuu jäätyä oikeastaan koskaan leirille nukkumaan, selkä ei vaan enää kestä noita kapeita lavereita.

  • on 1320685655:


    No kyllä mulle kelpais leveämmät sängytkin (joihin vähän implisiittisesti tossakin jutussa viitataan). Nykyään ei tuu jäätyä oikeastaan koskaan leirille nukkumaan, selkä ei vaan enää kestä noita kapeita lavereita.


    Kyllä mulla kestäisi jos vain voisi joskus jäädä leirille nukkumaan.

  • on 1320687481:


    on 1320685655:


    No kyllä mulle kelpais leveämmät sängytkin (joihin vähän implisiittisesti tossakin jutussa viitataan). Nykyään ei tuu jäätyä oikeastaan koskaan leirille nukkumaan, selkä ei vaan enää kestä noita kapeita lavereita.


    Kyllä mulla kestäisi jos vain voisi joskus jäädä leirille nukkumaan.


    Ilmapatja mukaan ;) Tai riippumatot ois kova sana (koukut seiniin = tila muuten tyhjäksi = voitto).
  • Riippumatot ois kyl ihan parhautta! Niitä taitaakin olla olemassa jotain omilla jaloilla seisovia matkamalleja... Hmmm...

  • on 1320768130:


    Riippumatot ois kyl ihan parhautta! Niitä taitaakin olla olemassa jotain omilla jaloilla seisovia matkamalleja... Hmmm...


    Max painoraja 100 kiloa  >:(

  • on 1320788752:


    on 1320768130:


    Riippumatot ois kyl ihan parhautta! Niitä taitaakin olla olemassa jotain omilla jaloilla seisovia matkamalleja... Hmmm...


    Max painoraja 100 kiloa  >:(


    Hah! Karppasin keväällä painon 104:stä 95:een ja kävin juuri puntarilla, 95,5. Meitsi keinuu riippiksessä.
  • ..siis sillä Ticket-to-the-Moonin seisovalla alustalla on rajoitus... oma riippumatto on laskuvarjonylonista tehty ja kyllä se jokusen tonnin kestänee...

    Pitää kyllä hehkuttaa tota riippistä vs. telttaa = ei tule kosteutta nenään, yöllä kuseminen on miehille "helppoa", voi valita paikan todella helposti (esim. Nuuksiossa jonkun kallion laella olevan puuparin väliin) ja painaa sen muutaman sata grammaa. Selkää vasten on hyvä olla kyllä maastossa nukkuessa avaruushuopa tai aluspatja, kosteus ja veto hiipii selkään varsinkin kuntoilun jälkeen. Kesällä avaruushuopa tosin riittää koko peitoksi.
  • No onneksi ei toi painoraja ihan heti oo vastassa. :) Kysymys on varmaan enemmänkin kustannuksista...
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!