Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Kesärinne, 27.-29.01.2012

edited January 2012 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments

  • The user and all related content has been deleted.
  • Kivasti muuttui toi otsikkokin vielä ihan oikeaa päivämäärää koskevaksi. Jostain syystä vanha pvmäärä jäi kummittelemaan edellisessä threadissä jopa nimen vaihdon jälkeen...

    Anyway, jos teknokratia rullaa perjantaina, niin se meinaisi lauantaille kill team Maneaterin seuraavaa retkeä. Jälleen sillä varauksella, että pelaajat saadaan paikalle.
  • Mä pelautan mielelläni natsijahdin loppuun jotta paha paroni Falkenberg päästään viimein haastamaan. Pe tai la, eli toiseen edellämainituista olen siis tulossa.
  • Maneateriin olisin menossa, eli toivottavasti natsijahti pe.

  • on 1326617540:


    Kivasti muuttui toi otsikkokin vielä ihan oikeaa päivämäärää koskevaksi. Jostain syystä vanha pvmäärä jäi kummittelemaan edellisessä threadissä jopa nimen vaihdon jälkeen...

    Anyway, jos teknokratia rullaa perjantaina, niin se meinaisi lauantaille kill team Maneaterin seuraavaa retkeä. Jälleen sillä varauksella, että pelaajat saadaan paikalle.


    Ei Maneaterista pois jäädä. Tullaan vaikka pää kainalossa.
  • Maneateriin olisin pääsemässä. Leirille saapuilu menee lauantaille koska työnantaja vaatii työtä palkan vastikkeeksi. Ihme touhua.

  • on 1326704727:


    Maneateriin olisin pääsemässä. Leirille saapuilu menee lauantaille koska työnantaja vaatii työtä palkan vastikkeeksi. Ihme touhua.


    Siis saat korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
  • Mä pääsen todennäköisesti leirille vain la, joten itse toivon falkenbergiä pelattavaksi mieluummin silloin. Kovasti pahasti näyttää menevän toiveet ristiin...

  • on 1326823404:


    Mä pääsen todennäköisesti leirille vain la, joten itse toivon falkenbergiä pelattavaksi mieluummin silloin. Kovasti pahasti näyttää menevän toiveet ristiin...


    Meneepäs hankalaksi.
  • YEAH!! Leirille jo perjantaina.

  • Kauppiashuoneen sisäisen valtataistelun jäljet ovat viimein peittymässä. Valitettavasti huoneen mittava varallisuus on miltei käytetty, avoimet palvelukset hyödynnetty ja viranomaisyhteydet lähes ehdytetty.

    Päivät aavikkomaailmaa polttavan auringon alla ovat muuttuneet haastavammiksi ja yöt petollisemmiksi:

    Tiedot läheisen kansakunnan lähestyvästä hyökkäyksestä ovat aikaansaaneet kaupunkivaltion laajuisia pakkovärväyksiä.

    Karavaani toisensa jälkeen on kadonnut jäätyään Lohikäärmeen raivon alle kaukaisilla karumailla.

    Alkuelementteihin uskovien hurmos on kiihtymässä Viestinviejän valaistessa kulkunsa kautta taivaat päivänrajan molemmin puolin.


    Kaiken kaikkiaan on haastava aikakausi olla kauppias ...

    ... tai olisi ilman uusia ehdotuksia, joilla on mahdollisuus muuntaa sekä kaupattavan tavaran, että koko huonekunnan luonne.



    HOUSE OF MISTA - A Dark Sun Storyline
    Osa 4: "Haavoitettu, ei kaadettu"

    Ajankohta: Perjantai 27.1.2012, noin klo 18.30 alkaen

    Peliaika: Noin 6,5 tuntia, minkä lisäksi mahdolliset tauot

    Pelaajat: 3 - 6 pelaajaa

    HUOM: Kaikki House of Mistan vanhat pelaajat ovat halutessaan tervetulleita liittymään tähän tai mahdollisiin myöhempiin tarinoihin joko samoilla tai uusilla hahmoilla! Siis, tervetuloa takaisin Trade Master Farang Mista, Slave Master Gwankus, Mistress of Hospitality Edagr Mista, Master of Elements Wala Mista, House Mentalist Lilith of Tyr ja House Champion Draed!

    Uusia pelaajia otetaan mielellään joukkoon, ryhmäkoon rajat huomioiden. Aiempi kokemus Dark Sunin pelimaailmasta on eduksi, muttei suinkaan välttämätöntä.

    Muut huomiot:
    - House of Mistan tarina käyttää pelijärjestelmänä AD&D 2. laitoksen sijaan yksinkertaistettua neljän ominaisuuden järjestelmää

    - Tarina pohjautuu pääasiallisesti Dark Sunin 1. laitoksen asetelmaan, lainaten joitain elementtejä myöhemmistä laitoksista. Athasinsa tunteville mainittakoon, että ikiaikaiset velhokuninkaat hallitsevat Seitsemää kaupunkia ja Tyrin keskusalueilla sijaitsee monivärisen porraspyramidin sijaan aivan tavanomaisia kortteleita ja patsaspuutarhoja.

    - Tarinan sävyjen ja Dark Sunin asetelman luonteen johdosta aluksi tarkistetaan ja tarvittaessa päivitetään House of Mistasta laadittu pelisopimus
  • Trade Master Farang Mista will honour the participants with his jolly presence.
  • Kieltämättä lyhyen kuvaukseen mukaan kuullostaisi kiehtovalta, mutta pitää ainakin ensiksi tutustua maailmaan pikaisesti.

  • on 1327505418:


    Kieltämättä lyhyen kuvaukseen mukaan kuullostaisi kiehtovalta, mutta pitää ainakin ensiksi tutustua maailmaan pikaisesti.


    http://darksun.wikia.com/wiki/Dark_Sun_Wiki
  • Aaarrgh!! Nyt joutuu missamaan dark sunin, kun sitä kerrankin olisi tarjolla.

  • on 1327509644:


    Aaarrgh!! Nyt joutuu missamaan dark sunin, kun sitä kerrankin olisi tarjolla.


    Niin jos ei perjantaina pääse. Ainakin sitten Mistress of Hospitality Edagr Mista ja House Mentalist Lilith of Tyr eivät pääse paikalle.
  • Olympian joutuu taas pettämään Taistelevat Jenkit, pelaajan täytyy toipua leikkauksen aiheittamasta pyllykivusta ainakin pari viikkoa ennen kuin voi istua, saati altistua Kesärinteen koululais-bakteerikannalle.

  • on 1327498228:


    HOUSE OF MISTA - A Dark Sun Storyline
    Osa 4: "Haavoitettu, ei kaadettu"


    Noniin! Tätä on odotettukkin jo!

    Wala Mista on valmiina.

  • on 1326632829:


    Mä pelautan mielelläni natsijahdin loppuun jotta paha paroni Falkenberg päästään viimein haastamaan. Pe tai la, eli toiseen edellämainituista olen siis tulossa.


    Mulle käy kumpi vaan päivä. Toivottavasti peli nyt onnistuu.
    Katsoin muuten eilen Kapteeni Amerikka -leffan, ja pääsin oikein hyvin pelitunnelmaan. :D

  • on 1326632829:


    Mä pelautan mielelläni natsijahdin loppuun jotta paha paroni Falkenberg päästään viimein haastamaan. Pe tai la, eli toiseen edellämainituista olen siis tulossa.

    Olen kipeänä, eli en tule ainakaan tänään, pitää katsella huomenna mikä on olo.

  • on 1327605109:


    Katsoin muuten eilen Kapteeni Amerikka -leffan, ja pääsin oikein hyvin pelitunnelmaan. :D


    Joo mekin katsottiin just vähän aikaa sitten ja ajattelin ihan samaa! Itse kapteeni Amerikasta tuli vähän mieleen Olympianin hahmo. :)
  • Leiri oli parhautta! Perjantaina Ramin Dark Sun jatkui ja uusista pelaajista etenkin Peisan gay dwarf Weave Master oli sugoi! Lauantaina koko päivä Deathwatchia, jäsenkokousta ja saunasta mololla mäntyyn sekä pari kertaa kieriskelyä lumihangessa, iho kihelmöi oikein mukavasti. Nyt on muuten rinnassa kivoja mikrojälkiä, hanki ei ollut ihan niin pehmeä kuin olisi saanut olla...  :P

  • on 1327498228:


    HOUSE OF MISTA - A Dark Sun Storyline
    Osa 4: "Haavoitettu, ei kaadettu"


    Sisäisestä valtataistelusta on selvitty, vakuutukset kaupunkivaltioiden välisen yhteenoton varalta on laadittu ja kaksi kauppiaskuntaa yhdistäneet häät on onnistuneesti järjestetty.

    Siis, omasta puolestani kiitokset kaikille osallistuneille Mistan kauppahuoneen edustajille: Trade Master Farang Mistalle, Slave Master Gwancukselle, Master of Elements Wala Mistalle, House Champion Draedille, Weave Master Bunarille, Master of Curtains Malthukselle ja esimiestään Lilith of Tyriä sijaistaneelle House Mentalist Angirille!

    Lisäksi, onnea vastavihityille ja lykkyä tykö koko Mistan huoneelle tulevissa pyrkimyksissään!
  • Oli kyllä helvetin viihdyttävä leiri. Ainoa huono puoli mikä jäi kaivelemaan oli tämä perkeleen flunssa mikä eilen illasta pärähti päälle. Nyt nautin kuumeesta ja vittumaisesta yskästä.
  • Hyvä leiri oli.
  • Hyvä leiri oli kyllä, pääsi pelaamaan molempana päivänä. Kiitokset GM:ille ja kaikille leiriläisille. Vähän kylmä vaan oli ehkä pelata.

  • on 1327847886:


    Hyvä leiri oli kyllä, pääsi pelaamaan molempana päivänä. Kiitokset GM:ille ja kaikille leiriläisille. Vähän kylmä vaan oli ehkä pelata.


    Joo, varsinkin perjantaina majoitusrakennuksessa kun patterit oli säädetty 8 asteeseen, kylymää! Taas pitkästä aikaa piti pelata pitkät kalsarit jalassa, toppatakki päällä ja talvikengät jalassa. Viimeksi vuonna 2010 Märkiön pikkujoululeirillä. Oli hiukan vaikea eläytyä Dark Sunin paahtavaan aavikkomaailmaan.

    Lauantai keskikämpässä oli oikein lämpöinen, oikein oli mukava pelata.

  • on 1327739726:


    on 1327605109:


    Katsoin muuten eilen Kapteeni Amerikka -leffan, ja pääsin oikein hyvin pelitunnelmaan. :D


    Joo mekin katsottiin just vähän aikaa sitten ja ajattelin ihan samaa! Itse kapteeni Amerikasta tuli vähän mieleen Olympianin hahmo. :)


    Varataan jo valmiiksi ensi leiriltä yksi ilta jotta saadaan seikkailu loppuhuipennukseen.

  • on 1327851759:


    on 1327847886:


    Hyvä leiri oli kyllä, pääsi pelaamaan molempana päivänä. Kiitokset GM:ille ja kaikille leiriläisille. Vähän kylmä vaan oli ehkä pelata.


    Joo, varsinkin perjantaina majoitusrakennuksessa kun patterit oli säädetty 8 asteeseen, kylymää! Taas pitkästä aikaa piti pelata pitkät kalsarit jalassa, toppatakki päällä ja talvikengät jalassa. Viimeksi vuonna 2010 Märkiön pikkujoululeirillä. Oli hiukan vaikea eläytyä Dark Sunin paahtavaan aavikkomaailmaan.

    Lauantai keskikämpässä oli oikein lämpöinen, oikein oli mukava pelata.


    Joo, molemmat pelit ja nukkuminen päärakennuksessa eikä tarvinnut palella ollenkaan. Ja vaihteeksi leiri jolla ei tullut pelautettua kertaakaan..

  • on 1327859181:


    on 1327739726:


    on 1327605109:


    Katsoin muuten eilen Kapteeni Amerikka -leffan, ja pääsin oikein hyvin pelitunnelmaan. :D


    Joo mekin katsottiin just vähän aikaa sitten ja ajattelin ihan samaa! Itse kapteeni Amerikasta tuli vähän mieleen Olympianin hahmo. :)


    Varataan jo valmiiksi ensi leiriltä yksi ilta jotta saadaan seikkailu loppuhuipennukseen.


    Jeps, mä vissiin ainakin pääsen koko leiriksi, joten game on, dunkkuun natseille! :)
Sign In or Register to comment.