Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Muuttoapua?

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Muutan tässä joulukuun aikana tapiolasta viherlaaksoon espoossa, ja muutto olisi tarkoitus hoitaa kahdessa vaiheessa; ensin suurin osa irtaimistosta pois ja myöhemmin huonekalut ja se vähä irtaimisto mitä sillä välillä tarvitsee elämiseen.

Ja tämä ensimmäinen vaihe olisi tarkoitus rykäistä tuossa joulukuun ensimmäisenä lauantaina tai sunnuntaina. Jos pääset auttamaan niin ilmottaudu: http://doodle.com/5zbm3q389e977zsk

Comments

• Kiitoksia J2K:lle, tossa ajattelin että voin ainankin paluukyydin tarjota sitten keravaa kohti, etenkin jos sieltä tulee useampi :)
  • Päiväksi varmistunut tuo sunnuntai 2.12. ja aloitellaan noin 14:00 täältä itärannasta. Apukäsipareja on nyt kaksi varmaa ja kaksi hieman epävarmaa, kyllä noilla pitäisi näiden laatikoiden liikkua ihan iloisesti.
  • Juuri vasta huomasin tän. Meillä on joitain sovittuja menoja kyseiselle sunnuntaille olemassa, mutta jos ilmenee kriittinen avun tarve, esim. joku luvannut ei pääsekään, niin soita, eiköhän saada jotain järjestymään!

0400-611766
  • Jesh, kiitoksia
  • Ensimmäinen osa suoritettiin noin aikaan 1,5h. Pitää seuraavaksi taas pakkailla loput nyt kun on tilaa ja katella paku vuokralle toiseen osaan, ilmoittelen sitten kun jotain päivämääriä on iteroitavissa :)
  • Hihii, muuton seuraava osa helpottui: myin nykyisen pesukoneen seuraavalle vuokralaiselle niin ei tarttee sitä muuttaa.
  • Muuton toinen jännittävä osa 22.12.

http://doodle.com/rvqg3w8hmfa8e499

Ei sisällä edes pesukonetta sittenkään, mutta roudareita olis kiva saada ja mahdollisesti henkilöautoja muuttajien siirtämiseen :)
  • Pakettiauto varattu, muuttajia tällä hetkellä minä+5 ilmottautunutta. Luulisin että selvitään yhdellä reissulla jolloin sanoisin että aikaa menee kokonaisuudessan maks 4h, todennäköisesti reilusti vähemmän.

Tarkoitus vielä muuttaa ennen tota atk ja kissa niin ei oo mitään vaikeaa tai herkkää sitten pakukyydissä :)
  • Ootko nyt siis laskenut meiät mukaan? Jos kyllä, niin monelta olisi tarkoitus aloittaa jne, niin tiedän järkätä lapset hoitoon.
  • Juu, olen kyllä laskenut teidätkin, piti tänään soitella mutta meni ikean kokoamisen kanssa ikuisuus niin se jäi.

Tarkoitus on aloittaa siis 14:00 täältä Itäranta 11 A2:sta.
  • Muuton toinen osa saatiin suoritettua noin 2h ajassa, kiitoksia Taijalle ja Petskulle avusta. Nyt kissa kiertää kämppää ja moukuu...
  • Muutto Keravalta Helsinkiin on nyt ajoitettu päivään 27.4 ja muuttoapua kaivataan. Jos pääsee vain toiseen päähän avuksi ei haittaa, molemmissa riittää kannettavaa.
  • Joo, eiköhän sitä pääse.
  • Luulisin pääseväni ainankin munkkiniemen päähän.

• on 1365010182:

Muutto Keravalta Helsinkiin on nyt ajoitettu päivään 27.4 ja muuttoapua kaivataan. Jos pääsee vain toiseen päähän avuksi ei haittaa, molemmissa riittää kannettavaa.

Mulla kaikki skidit juuri tuona viikonloppuna, joten en pääse ellen saa kaikkia lapsia johonkin hoitoon päiväksi.
  • Mä oon jo valitettavasti lupautunut Pet Expoon Helsingin Akvaarioseuran osastolle. Petsku kuitenkin päässee paikalle.
  • Muutto alkaa Keravalla (Metsolantie 32 a) klo 9:00 ja Helsinkiin (Rakuunantie 12 A 24)  päästään noin klo 10:30.

• on 1366649666:

Muutto alkaa Keravalla (Metsolantie 32 a) klo 9:00 ja Helsinkiin (Rakuunantie 12 A 24)  päästään noin klo 10:30.

Tervetuloa nurkille (mähän asun Etelä-Haagassa noin kymmenen minuutin kävelymatkan päässä)! Mun oli tarkoitus osallistua tähän, mutta juuri tuohon aikaan olen hautaamassa mummia (vanha kunnon "kuollut isoäiti"-selitys).

Twilight zonea jutusta tekee se, että mummi asui Rakuunatie 16:ssa, pari korttelia katua ylös.  :o

• on 1366781753:

on 1366649666:

Muutto alkaa Keravalla (Metsolantie 32 a) klo 9:00 ja Helsinkiin (Rakuunantie 12 A 24)  päästään noin klo 10:30.

Tervetuloa nurkille (mähän asun Etelä-Haagassa noin kymmenen minuutin kävelymatkan päässä)! Mun oli tarkoitus osallistua tähän, mutta juuri tuohon aikaan olen hautaamassa mummia (vanha kunnon "kuollut isoäiti"-selitys).

Twilight zonea jutusta tekee se, että mummi asui Rakuunatie 16:ssa, pari korttelia katua ylös.  :o

Tekosyy hyväksytty. Kunhan ei ala kummittelemaan naapurustossa.
  • Muista laittaa joku kasvi kasvamaan haudan päälle niin ei pitäisi nousta kuolleista
  • Muutan ensi lauantaina 29.6. juuri sopivasti Tuskan aikaan. Klo 10 olisi tarkoitus aloitella osoitteessa Markuntie 3c ja kohteena on Hansinkatu 12 B 18. Muuttoapua pyydetään nöyrästi kebab/pizzapalkalla.

• on 1371750649:

Muutan ensi lauantaina 29.6. juuri sopivasti Tuskan aikaan. Klo 10 olisi tarkoitus aloitella osoitteessa Markuntie 3c ja kohteena on Hansinkatu 12 B 18. Muuttoapua pyydetään nöyrästi kebab/pizzapalkalla.

Ei taida kerkee ku pitäs olla rokkaamassa rannalla
  • Tuskan takia en pääse apuun.
  • Voisin yrittää kikkailla paikalle, mutta lähempänä 11 kuin 10, kun ei huvita herätä lauantaina ennen yhdeksää.

• on 1372136149:

Voisin yrittää kikkailla paikalle, mutta lähempänä 11 kuin 10, kun ei huvita herätä lauantaina ennen yhdeksää.

Jos pääset, tervetuloa vain vaikka klo 11.  :)
  • Kiitos muuttoon osallistuneille, eli Ramille, Moffille, Böckermanille ja broidille!
  • Meidän muuttomme olisi ensi viikon tiistaina 16.7. klo. 11:00 alkaen. Paikalle ehtivien apu otetaan ilolla vastaan.

Muuttomatka ei ole kuin pari kilometriä Keravan sisällä. Lähtöosoite Lemminkäisentie 1 A 3 ja päätepisteenä Karhunkatu 11.
  • Niin ja jos ette pääse tuona tiistaina niin akvaarion muutto olisi joko su-iltana märkiön jälkeen tai heti ma-iltana, miten parhaiten saan väkeä kantamaan. Siihen tarvitsisi siis Petskun lisäksi ainakin kaksi miestä, allashan on siis kooltaan 150*50*60. Se on suht. helppo kantaa imukuppikahvoilla, kuten myös 60litran kalasaavi, jossa on kahvat.
    I very much appreciate jos joku irtoaisi avuksi tähän. Tai itse muuttoon, kumpaan vaan. :) Muuttajille tarjolla mitä luultavimmin pizzaa tai vast. nälänkarkoitinta. :)
  • tumblr_nkjw85s9wi1r3tf54o1_1280.jpg

Muuttoapu olisi tervetullutta tulevana helatorstaina! Ja miten kuva liittyy asiaan..? No siten, että budjettiin on tehty 400 euron katevaraus, josta jokaista muuttoon osallistujaa kohtaan tilitetään 20 euroa Kurry Foundationiin.

Ole siis Osallistuja ja tyhjennä osaltasi pajatsoa yhteisen hyvän nimissä. Toki evästäkin olisi tarkoitus tarjota.

Muutto tapahtuu Keravalla välillä Lapilantie<-->Tuomikatu<-->Lapilantie. Toistaiseksi muuttokalustoa on varattu iso paku + avoperäkärry.

Ja tavarat on siis tarkoitus siirtää omakotitalosta hissilliseen kerrostaloon ja toisin päin.
  • Voisin tulla. Laitatko jotain aikataulua ja tarkempaa osoitetta tänne?
  • Itse aloittelen laatikkorumban heti aamutuimaan klo 8 alkaen, mutta jos vahvistukset saataisiin paikalle vaikka klo kymmeneksi, niin saataisiin kalusteetkin liikkeelle.
    Parkkipaikkojen puitteissa varmaankin tuo Lapilantie 25, Kerava (kirkon takana, korkea kerrostalo lähellä Lapilan koulua) on kukaties paras aloituspiste.
    Muuton toinen kiintopiste on Tuomikatu 4, Kerava (Saviolla), minne mahtuu pihaan pari autoa ilman suurempaa tuskaa.

Ja kännykkänrohan on 044-528 1017.

Välimatkat ovat lyhyet ja molemmissa osoitteissa on jatkuvasti kantahenkilökuntaa läsnä, joten sisään ja rytmiin pääsee ilmaantuu paikalle koska hyvänsä.

Kiitokset jo ennakkoon kaikille aktiiveille.
  • Kiitokset osallistuneille. Meni vähän Heavy Duty osastolle, mutta onneksi oli ykkösketjukin koolla. Foundation funds +140 €, kun spadekin lasketaan.
Sign In or Register to comment.