Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leirikeskuksen tilojen käyttö la 13.12.2014

edited December 2014 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments


  • on 1418309615:

    Tiedätte kuvion, onhan tätä harjoiteltu aiemminkin...


    25 vuotta.

  • on 1418309615:


    Työorjia nakitetaan satunnaisesti juhlallisuuksien päätyttyä.


    "Satunnaisesti". GUN DECK FOR LIFE, YO!

  • on 1418363595:


    on 1418309615:


    Työorjia nakitetaan satunnaisesti juhlallisuuksien päätyttyä.


    "Satunnaisesti". GUN DECK FOR LIFE, YO!


    You are hired!

  • on 1418365927:


    on 1418363595:


    on 1418309615:


    Työorjia nakitetaan satunnaisesti juhlallisuuksien päätyttyä.


    "Satunnaisesti". GUN DECK FOR LIFE, YO!


    You are hired!


    My main mate! Salvo after salvo, that's how we roll.

    latest?cb=20120914184751
  • The user and all related content has been deleted.

  • on 1418363595:


    on 1418309615:


    Työorjia nakitetaan satunnaisesti juhlallisuuksien päätyttyä.


    "Satunnaisesti". GUN DECK FOR LIFE, YO!



    This year I'm in charge of the Gun Deck, Corporal!
  • Pikkasen on kylmä täällä. Sähköt siis poikki koko leirikeskuksesta sekä lähialueelta.
  • Sähkö-yhtiön vikakartan mukaan vika on havaittu noin kello 07:00 ja nyt arvaus korjauksesta on 12:10.
  • Tarkoittaako tämä että Putte-possun nimipäiviä vietetään sittenkin...
  • Ja eilen heitin, että luultavasti myrskyn takia ei ole sähköjä kun pitäisi olla juhlat.
  • Noooh, paita silitetty ja puku valittu ja harjattu ja hattukin kaivettu esiin. Eli hyvät bileet tulossa.
Sign In or Register to comment.