Seuraava viikonlopun kohokohta, Kurryn leiri, pyörähtää käyntiin Kesärinteellä 29.5.15. Vierailijat ovat tervetulleita!
Tuttuun tapaan ketjussa saa ilmoitella, millaisia pelejä tuo tullessaan ja onko kyseessä uusi setti, kysellä kyydeistä ja hehkutella juonenkäänteitä jälkikäteen.
Viestiä voi laittaa siitäkin, jos etukäteen tietää pääsevänsä paikalle tavallista myöhemmin pelauttamaan tai pelaamaan.
Comments
Totuus olisi kova juttu.
Juuh, nyt kun kerran on annettu jotain maistiaisia tuosta tarujen totuudesta niin melelläänhän sen rämpisi loppuun
Eli tämähän oli Tulen ja Jään Laulun maailmaan sijoittuva peli, jossa pelataan Yövartion miehiä. Tässä vaiheessa peliä mahdolliset spoilerit rajoittuvat ensimmäiseen ja toiseen kirjaan (Game of Thrones ja Clash of Kings) ja HBO:n TV-sarjan Game of Thrones osalta 1.-2. kauteen.
Vanhat hahmot ovat tervetulleita, mutta myös uusia hahmoja mahtuu peliin paikalla olevien vanhojen pelaajien määrästä riippuen 1-3 kappaletta.
TAHTOO!
Näillä näkymin en itse pääse paikalle, joten ainakin 1 paikka olis vapaana.
Kiitos pelinjohdolle ja Colonial Marine Aerospace Wingin kanssapelaajille hetkistä USCSS Icaruksen kansilla! Tarinassa selvittiin rahtilaivan traagista tapahtumakulkua CSI: Outer Rim -hengessä, (oletettavasti) ilman laittomien maahanmuuttajien läsnäoloa.
Lisäksi, mainittakoon että harvemmin hahmon etäpäätteen* ääressä viettämä pelikerta antaa näin hyviä Aliens-tunnelmia.
*)
Totuus saattoi olla valmistettu linjastolla, jossa on käsitelty Totuutta, mutta ei se mitään sillä nyt on edessä Totuuden Toinen Taso. Tärkeintä on, että Musta Hattu*) ei poistunut huoneesta ja ketään ei tarvinnut infektoida, plasmatykittää ja nesteyttää...
*)
Vaikka väsymys painoi tätä pelaajaa, sekä perjantain Alien että lauantain Star Wars olivat oikein viihdyttäviä ropeja! Samantyyppisiä settejä kiinnostaisi pelailla uudelleenkin.
Kiitos leiriseurasta!
Seuraavat leirit ovat tosiaan heinäkuussa, päivät voi tarkistaa täältä: http://www.kurry.fi/index.php?page=toiminta.