Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Keravan kirjaston fantasiapäivä 19.9.

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Keravan kirjaston mediakasvattaja Hanne on kutsunut jälleen Kurryä kirjastolle esittelemään roolipelejä ja yhdistyksen toimintaa, tilaisuus on fantasiapäivä ja se pidetään 19.9. lauantaina. Olen itse jo lupautunutkin paikalle, mutta lisäkäsiä ja tietämystä tarvitsisin mukaan. Tilaisuudessa voivi siis esitellä erilaisia roolipelejä ja yhdistyksen toimintaa sekä demottaa vähän jos kiinnostuneita on.
Ko päivään on tulossa myös kirjailijavieras, Maria Turtschaninoff ja muu ohjelma vissiin vielä vähän auki.
Olisin hyvin kiitollinen jos asiasta kiinnostuneet vastailisivat tähän tai minulle suoraan viestitse.

Comments

• Edelleen olen seuraa vailla Keravan kirjaston fantasiapäivään 19.9. Ohjelma on tarkentunut juurikin tänään, paikalla siis em kirjailijan lisäksi myös Suomen Tolkienseura Kontu, opettavat mm. haltiakirjoitusta, aamupäivällä on lapsille fantasia-aiheinen askartelupaja, kirjailija vieras on klo 13 ja klo siellä 15 näytetään fantasiaelokuva, josta on äänestys tulossa kirjaston FB-sivuille.

Itse ajattelisin että yhdistyksemme voisi, sen lisäksi että kerromme Kurryn toiminnasta, myös esitellä erilaisia (fantasia-aiheisia) roolipelejä ja demota esim. hahmonluontia tms.

Kuka lähtee mukaan? Mediakasvattaja Hanne kirjastolta tarvitsee sitovaa tietoa yhdistyksemme osallisuudesta pian!!
  • Mä yritän katsoa jos saisin järkättyä itseni paikan päälle, riippuu vähän työvuoroista, mutta eiköhän tuo onnistu.
  • Kiitos paljon, hienoa!! :)
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!